آلبرت وسکر Resident Evil 4 رزیدنت اویل 4
علیرضا نظری

آلبرت وسکر در بازی Resident Evil 4 Remake حضور دارد

علیرضا نظری 22 دی 1401 بدون دیدگاه
570 بازدید

به تازگی وب‌سایت IMDB لیست کامل شخصیت‌هایی را که در بازی رزیدنت اویل 4 ریمیک حضور دارند، منتشر کرده است. جالب این است که حضور آلبرت وسکر، یکی از شخصیت‌های شرور و مورد علاقه طرفداران در سری رزیدنت اویل، در بازی Resident Evil 4 Remake تایید شده و ظاهراً کانر فوگارتی ایفاگر این نقش خواهد بود. فوگارتی همچنین سال گذشته، طی همکاری با آثار Dead by Daylight و Resident Evil صداپیشگی آلبرت وسکر را بر عهده داشت.

آلبرت وسکر، شخصیت شرور اصلی سری رزیدنت اویل، حضور کوتاهی در نسخه اصلی بازی Resident Evil 4  داشت و برای دومین‌ بار در نسخه بازسازی شده به بازی بازخواهد گشت. آلبرت وسکر در فهرست بازیگران شاخص قرار دارد و بر این اساس، ممکن است نقش برجسته‌تری در بازسازی داشته باشد. این اثر توسط شرکت کپکام، به عنوان یک نسخه بازسازی شده از رزیدنت اویل 4 برای عرضه در سال 2023 طراحی شده است تا تجربه‌ای عالی از سبک ترس و بقا را به ارمغان بیاورد.

آلبرت وسکر اولین بار در سری رزیدنت اویل به عنوان کاپیتان تاکتیک‌های ویژه و خدمات نجات معرفی شد. این شخصیت یک آنتاگونیست ثابت بوده و در تلاش است تا بشریت را از طریق انقراض دسته جمعی و تکامل اجباری از بین ببرد. وسکر به عنوان یک محقق برجسته برای شرکت بدنام آمبرلا کار خود را آغاز کرد و سپس با تزریق نوعی ویروس پروژنیتور، به قدرت‌های فرا انسانی دست یافت و در نهایت به دست شخصیت کریس ردفیلد در Resident Evil 5 از بین رفت.

در همین حال، به نظر می‌رسد که لیست بازیگران ذکر شده جزئیات دیگری را نیز فاش می‌کند. این‌طور که پیداست، نیکول تامپکینز وظیفه ایفای نقش اشلی گراهام، دختر رئیس‌جمهور ایالات متحده که به عنوان یکی از شخصیت‌های اصلی بازی عمل می‌کند، را بر عهده دارد. وی پیش از این در بازسازی Resident Evil 3 نیز نقش جیل ولنتاین را بازی کرده بود.

آلبرت وسکر Resident Evil 4 رزیدنت اویل 4

توضیحات کپکام در مورد بازی Resident Evil 4 Remake

کپکام در توضیحات رسمی خود در مورد بازسازی رزیدنت اویل 4 می‌گوید:« نسخه بازسازی شده، ماهیت بازی اصلی را حفظ می‌کند و در عین حال، گیم‌پلی آن نیز مدرن‌سازی‌شده و در کنار یک داستان بازسازی‌شده، گرافیک‌های واضح و دقیق را ارائه می‌دهد تا این اثر را به جدیدترین بازی سبک ترس و بقا تبدیل کند. زاویه دید دوربین، یک نمای سوم شخص است، همانطور که از رزیدنت اویل 4 اصلی به یاد دارید. احساس وحشت و بهت‌زدگی نسبت به بازی اصلی افزایش پیدا کرده و کنترل‌ها تا حد استانداردی اصلاح شده اند که سطح جذابیت گیم پلی را گسترش می‌دهد.»

پیش از این، توسعه دهندگان ریمیک Resident Evil 4 در طی مصاحبه‌ای تایید کرده بودند این بازی هیچ محتوایی را حذف نخواهد کرد، بنابراین به نسخه اصلی وفادار خواهد بود. توسعه دهندگان در Capcom اشاره کردند که تیم سازنده در ابتدا به سه بخش تقسیم شده بود تا به صورت جداگانه روی بخش‌های روستا، قلعه و جزیره کار کنند. گفتنی است، ریمیک رزیدنت اویل 4 در تاریخ 24 مارس (4 فروردین) برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.