محتوای جدید سری Resident Evil
محمد صادق شجاعی

شرکت کپکام به زودی محتوای جدید سری Resident Evil را معرفی می‌کند

محمد صادق شجاعی 27 بهمن 1400 بدون دیدگاه
284 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، بر اساس توییت منتشر شده در صفحه ژاپنی سری رزیدنت اویل، شرکت کپکام امروز محتوای جدید سری Resident Evil را معرفی خواهد کرد.

این روزها پیدا کردن کسی که هیچ آشنایی با سری Resident Evil نداشته باشد، تقریبا غیر‌ممکن است. در طی سال‌های اخیر شرکت Capcom، سازنده و ناشر سری رزیدنت اویل، در قالب بازی Resident Evil Village و نسخه ریمیک بازی Resident Evil 2  و Resident Evil 3 موفقیت‌های بسیاری به دست آورده است. حال بسیاری از طرفداران سبک ترسناک در انتظار معرفی تازه‌ترین اثر سری Resident Evil هستند. این دسته از بازیکنان لازم نیست مدت زمان زیادی را منتظر بمانند. زیرا بر اساس توییت منتشر شده در صفحه ژاپنی این مجموعه، امروز اخبار جدیدی از آن منتشر خواهد شد.

در متن این توییت آمده است: «یک فعالیت مشکوک در پورتال رزیدنت اویل در حال انجام است. به نظر می‌رسد همه کارکنان اطراف من اخیرا مشغول کار روی آن بوده‌اند. فردا ساعت 4 عصر به وقت ژاپن اتفاق خاصی رخ خواهد داد. بنابراین امیدواریم که همه شما از آن لذت ببرید». بر این اساس امروز محتوا‌های تازه‌ای با محوریت سری Resident Evil معرفی خواهد شد.

محتوای جدید سری Resident Evil

احتمال معرفی بازی Resident Evil 4 Remake وجود دارد

در این توییت تصویری قرار دارد که مواردی را به صورت ناقص نشان می‌دهد. در بالای این تصویر عبارت History به معنای تاریخچه و لوگوی بازی Resident Evil 2 دیده می‌شود. یکی از کاربران توییتر فکر می‌کند که این اعلان هیچ ارتباطی به بازی‌ها نداشته و تنها  به بخشی از وب‌سایت سری رزیدنت اویل که تاریخچه این مجموعه را نمایش می‌دهد، ارتباط دارد.

با این حال ممکن است که شرکت کپکام از این طریق به بسته الحاقی بازی رزیدنت اویل ویلیج اشاره کرده باشد. این امر از آن جهت است که شرکت Capcom در ماه ژوئن خبر از ساخت DLC مذکور داد. همچنین شایعاتی مبنی بر ساخت بازی Resident Evil 4 Remake در رسانه‌های مختلف منتشر شده است. یکی دیگر از کاربران توییتر، تصویر منتشر شده در توییت تازه صفحه ژاپنی سری Resident Evil را با منوی بازی رزیدنت اویل 4 مقایسه کرده و شباهت انکار‌ناپذیر را به نمایش گذاشته است.

نظر شما در مورد محتوای جدید سری Resident Evil چیست؟ آیا احتمال دارد که شرکت Capcom بالاخره نسخه ریمیک بازی Resident Evil 4 را معرفی کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.