اسنوپ داگ کالاف دیوتی
یحیی رحیمی

اسنوپ داگ به عنوان اپراتور به بازی کالاف دیوتی وارزون می‌پیوندد

یحیی رحیمی 24 بهمن 1400 بدون دیدگاه
1,836 بازدید

بنابر تصویر لو رفته از بازی Warzone، اسنوپ داگ به عنوان اپراتور به بازی کالاف دیوتی وارزون می‌پیوندد. با معرفی فصل دوم Call of Duty Warzone، شایعاتی در مورد احتمال حضور اسنوپ داگ به بازی پخش شد. این شایعات با انتشار تصویری از وی توسط افشاگری با نام کاربری ZestyCodLeaks قوت گرفت. اکتیویژن به‌تازگی باندل مخصوص اتک آن تایتان را به وارزون اضافه کرده است و به‌زودی فصل دوم بازی را با ویژگی‌های جدید آغاز می‌کند.

طبق آخرین اخبار بازی و به نقل از ZestyCodLeaks که به افشای اطلاعات مخفی بازی کالاف دیوتی می‌پردازد؛ اسنوپ داگ قطعاً اپراتور جدید کالاف دیوتی وارزون خواهد بود. تصویر لو رفته، این خواننده و رپر مشهور را نشان می‌دهد که یک کت چرم ویژه به تن دارد و همان عینک‌های آفتابی مخصوص خود را به چشم زده است.

اسنوپ داگ کالاف دیوتی وارزون

اسنوپ داگ اپراتور جدید کالاف دیوتی وارزون

اسنوپ داگ کالاف دیوتی وارزوناین اکانت کاربری معمولاً به‌طور مداوم توسط توییتر مسدود می‌شود و پس از چند روز، بار دیگر فعالیت خود را از سر می‌گیرد. تصویر منتشر شده، یک تصویر مهم از اسنوپ داگ در بازی کالاف دیوتی وارزون است و احتمالاً اسکین نهایی با آنچه می‌بینیم تفاوت داشته باشد. اسنوپ داگ یکی از طرفداران پر و پا قرص بازی کالاف دیوتی به شمار می‌آید و بخشی از مجموعه کالاف دیوتی بوده است. او در سال 2013، به عنوان صداپیشه یکی از شخصیت‌های بازی Call of Duty Ghosts ایفای نقش کرد.

شخصیت‌های مهمی مانند رامبو به کالاف دیوتی وارزون پیوسته‌اند. ظاهر اپراتور رامبو از روی سیلوستر استالونه طراحی شده بود و اکتیویژن مشکلی برای همکاری با افراد مشهور و شخصیت‌های برجسته ندارد. به نظر می‌رسد که اسنوپ داگ به‌زودی و در طی اواسط فصل دوم به کالاف دیوتی وارزون اضافه می‌شود. انتقادات گسترده نسبت به نقشه Caldera وارزون، باعث ایجاد تغییرات مهم در فصل دوم شده است و اکتیویژن به‌شدت در حال تلاش برای رفع ایرادات است.

استودیو Infinity Ward به‌تازگی ساخت بازی Warzone 2‌ را تائید کرده است. وارزون 2‌ با موتور گرافیکی جدیدی ساخته شده است و تفاوت زیادی با بازی فعلی دارد. ویژگی‌های تازه‌ای از جمله نقشه با گرافیک بهتر و همچنین روندی متفاوت در راه است که از نظر اکتیویژن، فصل جدید بازی‌های بتل رویال به حساب می‌آید. توسعه‌دهندگان به وجود مشکلات جدی در کالاف دیوتی وارزون اعتراف کرده‌اند و گفته‌اند که ادغام بازی با بلک آپس کلد وار و ونگارد در برنامه‌ اولیه قرار نداشته است.

در حال حاضر اطلاعات موثقی از زمان پیوستن اسنوپ داگ به Call of Duty Warzone مشخص نیست و باید منتظر تائید رسمی خبر توسط اکتیویژن باشیم. نظر شما چیست؟

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.