بازی وارزون Warzone
یحیی رحیمی

نقشه Caldera بازی Warzone یک فاجعه تمام عیار است

یحیی رحیمی 30 آذر 1400 بدون دیدگاه
2,432 بازدید

نقشه Caldera به تازگی جایگزین مپ وردانسک در بازی Warzone شده است و اگرچه تغییرات زیادی نسبت به قبل ایجاد شده؛ اما بازیکنان به هیچ وجه از وضعیت فعلی بازی وارزون راضی نیستند. مشکلات بسیار زیادی از نظر فنی و گرافیکی گزارش شده است و حتی رویداد مخصوص کریسمس به نام خشم Krampus نیز با توجه به باگ‌ها و گلیچ‌ها، عملاً غیرقابل تجربه است. طرفداران ایرادات بزرگی را برای وارزون برشمرده‌اند که به تازگی قطعی سرور نیز به آن فهرست اضافه شده است.

به گزارش اخبار بازی پارسی گیم، آپدیت‌های اخیر وارزون به بالانس کردن تفنگ‌ها و همچنین برطرف کردن باگ‌های ریز پرداخته است؛ اما مشکلات اصلی هنوز سر جای خود قرار دارد. ایرادات زمانی به چشم می‌آیند که بخواهید Warzone را برای کنسول دانلود کنید و آنگاه خواهید دید که باگ‌های گرافیکی و افت کیفیت به صورت مداوم، انگیزه‌ی شما برای ادامه را از بین می‌برد. بازیکنان موفق به یافتن مشکلات گرافیکی مانند تبدیل اپراتورها به یک شیء عجیب شده‌اند و بدتر از آن نیز کرش‌های مداوم و نیاز به هارد ریست بازی، چه روی کنسول و چه روی کامپیوتر است.

مشکلات Warzone وارزون

آپدیت دیروز، تغییراتی در گیم پلی Warzone ایجاد کرد، اما هیچ‌کدام از مشکلات گزارش شده را برطرف نکرد. بازیکنان بار دیگر به گزارش کردن مشکلاتی گرافیکی مانند فریز شدن تصویر و اجرای خود به خود بازی پرداختند. وارزون حتی روی پلی استیشن 5 که کنسول بسیار قدرتمندی است با مشکل مواجه است و فریم به صورت مداوم افت می‌کند. بازیکنان با مشاهده چنین ایرادات متنوعی، دست به انتقاد از اکتیویژن در شبکه‌های اجتماعی زدند.

Warzone غیرقابل تجربه شده است

یکی از بازیکنان نوشته است که تفنگ او تا آخرین لحظه در بازی نمایش داده نشد و دست شخصیت داخل تفنگ فرو می‌رفت و عملاً اجازه‌ی استفاده از دوربین را نمی‌داد. مشکلاتی دیگری مانند قطع خودکار دسته‌ی کنسول و همچنین قطع صدا به صورت مداوم نیز گزارش شده است. مشکلات صدای بازی به اندازه‌ای زیاد است که حتی پس از چند بار اجرای Warzone، باز هم امکان قطع صدا وجود دارد. برد ترلو وارزون نشان می‌دهد که توسعه‌دهندگان از مشکلات آگاهی دارند و در حال برطرف کردن آن هستند.

نقشه Caldera بازی Warzone

توسعه‌دهندگان فعلاً تنها حل مشکلات نسخه پلی استیشن بازی وارزون را در دستور کار قرار داده‌اند و این در حالی است که بازی روی ایکس باکس نیز همین شرایط را دارد و فریم به صورت خودکار افت می‌کند. مدیر استودیو Raven Software در صفحه‌ی توییتر خود به مشکلات جدی بازی اعتراف کرد و قول داد تا به زودی آپدیت تازه‌ای منتشر شود. ناراحتی بازیکنان تنها ناشی از باگ‌ها نیست و بلکه نبود اسلایدر FOV برای کنسول باعث شده تا افرادی که با کامپیوتر بازی می‌کنند، به راحتی کنسول‌ پلیرها را شکست دهند. قابلیت کراس پلی وارزون عملا غیرقابل تجربه شده است.

کیفیت نقشه Caldera بازی Warzone از زمان انتشار تابه‌حال افت کرده است و هر روز باگ‌های بیشتری یافت می‌شوند. بخش دیگری از مشکلات نیز ناشی از سرورهایی است که به صورت مداوم قطع می‌شوند و امکان تجربه‌ی رضایت‌بخش وجود ندارد. کارمندان اکتیویژن نسبت به سیاست‌های اخیر مدیرعامل دست به اعتراض زده‌اند و ممکن است شرایط کاری نامناسب، روی کیفیت بازی تأثیر گذاشته باشد. در خبر دیگری، سیستم ضدتقلب وارزون به تازگی فعال شده که تاثیر زیادی روی کاهش چیترها داشته است.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.