فصل دوم Warzone Pacific
یحیی رحیمی

تمام آنچه باید از فصل دوم بازی Warzone Pacific بدانید

یحیی رحیمی 20 بهمن 1400 بدون دیدگاه
818 بازدید

شرکت اکتیویژن، تمام محتوایی که در فصل دوم بازی Warzone Pacific منتشر می‌شود را طی یک پست کامل در وب‌سایت کالاف دیوتی اعلام کرد. فصل دوم در روز 25 بهمن‌ماه با افزودن دو نقشه چند نفره به Call of Duty Vanguard و محتوای جدید از جمله رویداد مخصوص ولنتاین منتشر می‌شود. امکانات تازه‌ای از جمله کامیون ضدگلوله‌ و هواپیماهای بمب‌افکن هم اضافه شده‌اند که به‌تمامی تغییرات خواهیم پرداخت. همراه پارسی گیم باشید تا تمام آنچه باید از فصل دوم کالاف دیوتی وارزون بدانید را تشریح کنیم.

فصل دوم Warzone Pacific

تغییرات مهم فصل دوم Warzone

از جمله مهم‌ترین تغییرات فصل دوم وارزون، افزودن گلوله‌های جدیدی به نام Nebula V است. این گلوله‌ها قدرت بیشتری نسبت به مدل‌های دیگر ندارند؛ اما کارکرد آن‌ها متفاوت است و باعث تار شدن دیدن می‌شوند و میزان صدمه نیز در طول زمان افزایش پیدا می‌کند. بمب‌های Nebula V هم نوع دیگر آیتم‌های اضافه شده‌اند. این آیتم یک کیف پر از نارنجک‌های گاز سمی است و بازی‌کننده می‌تواند آن را در محل مخفی شدن دشمن قرار دهد. مکانیسم این بمب بدین شکل است که ابتدا انفجار صورت می‌گیرد و سپس گاز سمی در محیط پخش می‌شود. قدرت این بمب بسیار زیاد است و می‌تواند یک گروه چهارنفره را فلج کند.

خوشبختانه راه‌حلی برای خنثی کردن اثر بمب نبولا وجود دارد. آیتم PDS، هوای اطراف بازی‌کننده را به مدت چند ثانیه فیلتر می‌کند و افراد نزدیک را از شر گاز سمی رها می‌کند. این تجهیزات در سراسر نقشه Warzone Pacific پراکنده شده‌اند و استراتژی جاگیری و کمین کردن را به‌طور کامل تغییر می‌دهد.

فصل دوم کالاف دیوتی وارزون

کامیون‌های ضدگلوله وارزون

اکتیویژن تصمیم به افزودن کامیون‌های حمل سلاح ضدگلوله گرفته است. این کامیون‌ها به‌منظور حمل بمب‌های Nebula V استفاده می‌شوند و نزدیک شدن به آن‌ها کار درستی نیست. آن‌ها می‌توانند سریعاً تیم شما را فلج کنند و حتی با پرتاب‌های مین انفجاری، راه را بر شما ببندند. خوشبختانه کامیون‌های جدید چندان هم ضدگلوله نیستند و بازی‌کننده می‌تواند آن‌ها را نابود کند. در صورت نابود کردن یکی از این کامیون‌ها، آیتم‌های باارزشی از جمله بمب جدید نابولا را دریافت می‌کنید.

کارخانه مواد شیمیایی

نقشه فصل دوم Warzone دارای تغییرات جزئی نیست به فصل اول است. ساخت کارخانه مواد شیمایی که میان دو نقطه معدن و اسکله قرار دارد، تکمیل شده است و جای خود را به یک محل جدید داده است. تغییرات بسیاری زیادی در این کارخانه ایجاد شده است و انواع و اقسام اتاق‌ها اضافه شده‌اند که می‌توانند بهترین مکان برای غارت آیتم و گیر انداختن حریف در بازی کالاف دیوتی وارزون باشد. منطقه‌ای کوچک از این کارخانه وجود دارد که بسیار سمی است؛ اما ورود به آن با اهدای آیتم‌های باارزش پاداش داده می‌شود.

علاوه بر کارخانه، شش آزمایشگاه تحقیقات ویژه در زیرزمین قرار دارند و اگر بتوانید آن‌ها را در سراسر نقشه کالدرا پیدا کنید، جوایز مناسبی دریافت خواهید کرد. از جمله جوایز باید به لودآوت‌های ویژه و همچنین ماسک گاز و گلوله‌های نبولا V اشاره کرد.

بمب افکن Warzone Pacific

حضور بمب‌افکن در فصل دوم Warzone Pacific

هواپیمای بمب‌افکن، تازه‌ترین وسیله نقلیه اضافه‌شده به بازی وارزون است. این هواپیما‌ها می‌توانند دشمنان و دیگر وسایل نقلیه را نابود کنند. برای نمونه بازی‌کنان قادر به نابود کردن محل‌های پر از‌ آیتم خواهند بود و در نتیجه شانس بقا دیگران کاهش پیدا می‌کند. یک مسلسل قدرتمند روی بمب‌افکن نصب شده است که برای نبردهای هوایی و پایین انداختن دیگر هواپیماها و بالگردها مناسب است. میزان سلامت هواپیما‌ها در آپدیت فصل دوم Warzone کاهش پیدا کرده است و در نتیجه تیراندازی به سمت این اهداف پرنده، تأثیر زیادی در سقوطشان خواهد داشت.

دیگر آیتم اضافه‌شده، بالن ویژه‌ای است که اجازه حمل بازی‌کننده به نقاط دوردست نقشه را می‌دهد. کافی است بالن را هوا کنید و سپس خود را به آن ببندید و به آسمان پرواز کنید؛ آنگاه می‌توانید با لباس پرواز به نقطه‌ای که می‌خواهید برسید و همچنین از شر دشمنان خلاص شوید. خرید این آیتم نیازمند هزینه زیادی است و اگر خوش‌شانس باشید، ممکن است این نوع بالن را در مکان‌های ویژه پیدا کنید.

حالت های جدید وارزون

حالت‌های جدید فصل دوم وارزون

پس از دانلود آپدیت فصل دوم کالاف دیوتی وارزون با تغییراتی اساسی در منو مواجه می‌شوید. حالت Caldera Clash که توسط استودیو High Moon توسعه یافته است؛ دو تیم 48 نفره که به گروه‌های 4 نفره تقسیم می‌شوند را مقابل هم قرار می‌‌دهد. انتخاب لودآوت در این حالت آزاد است و کشتن هر بازی‌کن هم یک امتیاز محسوب می‌شود. تیمی که برای اولین بار به امتیاز مشخص‌شده برسد؛ برنده خواهد بود.

حالت جدید دارای قراردادها، ایستگاه‌های خرید و رویدادهای متفاوت است که تعادل میان دو تیم را به‌صورت مداوم تغییر می‌دهد. دومین حالت جدید هم Rebirth Iron Trials نام دارد که توسط استودیو Beenox توسعه یافته است. تفنگ‌های این حالت کاملاً اختصاصی هستند و مبارزات سریع‌تری را شاهد هستیم. این حالت 40 نفره، مخصوص گروه‌های دونفره است که می‌خواهند در سریع‌ترین زمان ممکن به پیروزی دست پیدا کنند.

فصل دوم کالاف دیوتی وارزون

اپراتورها و سلاح‌های جدید

علاوه بر این تغییرات، سه اپراتور جدید هم در فصل دوم Warzone Pacific اضافه می‌شوند. اولین اپراتور به نام آنا دریک، یک سرباز مجهز است و متخصص نبردهای مخفیانه و شهری است. دومین اپراتور هم توماس بولت نام دارد که در اواسط فصل اضافه می‌شود و آخرین اپراتور به نام گوستاوو دوس سانتوس از جمله نیروهای مخفی کشور برزیل است.

چهار سلاح جدید به وارزون و ونگارد اضافه شده است. اولین تفنگ به نام KG M40 یک مسلسل جنگی است کاملا خودکار است که سرعت شلیک آن بسیار بالا است. دومین تفنگ که Whitley نام دارد، مسلسل سنگینی است که خشاب‌ بزرگی دارد و صدمه زیادی به حریف وارد می‌کند. Ice Axe دیگر سلاح جدید است که به‌منظور کشتن دشمن از راه دور استفاده می‌شود و مخصوص مکان‌های برفی است. آخرین سلاح هم یک مسلسل سبک به نام Armaguerra 43 و برای نبردهای نزدیک مناسب است.

اکتیویژن اطلاعاتی از بتل پس فصل دوم وارزون منتشر نکرده است و نمی‌دانیم که این بخش چه تغییراتی کرده است. آپدیت فصل دوم Warzone با حجم احتمالی 10 تا 40‌ گیگابایت، روز 25 بهمن آماده دانلود خواهد بود.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

در فصل دوم بازی کالاف دیوتی وارزون چه اپراتورهایی اضافه می‌شوند؟

سه اپراتور جدید هم در فصل دوم Warzone Pacific اضافه می‌شوند. اولین اپراتور به نام آنا دریک، یک سرباز مجهز است و متخصص نبردهای مخفیانه و شهری است. دومین اپراتور هم توماس بولت نام دارد که در اواسط فصل اضافه می‌شود و آخرین اپراتور به نام گوستاوو دوس سانتوس از جمله نیروهای مخفی کشور برزیل است.

۱
فصل دوم بازی Call of Duty Warzone Pacific چه زمانی شروع می‌شود؟

آپدیت فصل دوم Warzone با حجم احتمالی 10 تا 40‌ گیگابایت، روز 25 بهمن آماده دانلود خواهد بود.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.