call of duty: modern warfare
یحیی رحیمی

Call of Duty: Modern Warfare اخلاقیات بازیکنان را تحت تاثیر قرار خواهد داد

یحیی رحیمی 12 تیر 1398 بدون دیدگاه
981 بازدید

تا به حال هیچ کسی سری بازی Call of Duty را به دید یک بازی فوق العاده در زمینه داستان سرایی و به خصوص اخلاقیات و مسائل روانی در نظر نگرفته است و همیشه یک جدال بی مفهوم بین آمریکا و روسیه را شاهد هستیم و همیشه هم می دانید که آدم بده و آدم خوبه کیست. به نظر می رسد که استودیو Infinity Ward به دنبال تغییر این موضوع است و Call of Duty: Modern Warfare نیز اصلا شبیه نسخه های پیشین نیست و داستان تاریک تری دارد و به نظر توسعه دهندگان می خواهند اخلاق و روان بازیکنان را به چالش بکشند.

در جدیدترین نسخه مجله رسمی PlayStation، مدیر بخش داستان بازی و همچنین کارگردان گیم پلی در مورد جهت گیری جدید بازی Call of Duty: Modern Warfare پرداخته اند و می خواهند که بازیکنان مداوم از خود سوال بپرسند و اینکه با بعضی صحنه ها که با آن مواجه می شوند، مشکل پیدا کنند و احساس خوبی به آن‌ها دست ندهد و به نوعی از لحاظ روانی به چالش کشیده شوند. آن‌ها در این مورد گفته اند که:

Modern Warfare در سال 2019 چه معنی دارد؟ به نظرم معنی آن این است که میدان جنگ از همیشه نا مفهوم تر است. دیگر دشمنان یک یونیفرم خاص به تن ندارند و صدمات جانبی یکی از مهم ترین بخش های بازی است. بازیکنان باید تصمیمات مرگ و زندگی بگیرند.
اگر ما بخواهیم یک داستان در مورد شخصیت هایی که مدام به گذشته فکر می کنند بسازیم، مسائل باید از لحاظ روانی خاکستری باشند و نسبت به این مسائل راحت نباشند و به همین دلیل نیاز است که بازیکن را در داستان و گیم پلی به نوعی ناراحت کنیم. ما به دنبال این هستیم که اخلاقیات شما را به عنوان یک بازیکن تحت سوال قرار دهیم.

داستان همیشه پاشنه آشیل سر بازی Call of Duty بوده است و Call of Duty: Modern Warfare به دنبال ایجاد تغییرات گسترده در این مورد است. باید تا 25 اکتبر برای دیدن این تغییرات صبر کنیم. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.