بازی Modern Warfare 2
یحیی رحیمی

قیمت تمامی نسخه‌های بازی Modern Warfare II هفتاد دلار اعلام شد

یحیی رحیمی 19 خرداد 1401 بدون دیدگاه
306 بازدید

پی‌سی گیمرها نیز مانند کنسول گیمرها باید برای خرید بازی Modern Warfare II هفتاد دلار پرداخت کنند. این قیمتی است که برای نسل هشتم نیز تائید شده است و خبری از قیمت متفاوت برای نسخه‌های مختلف نیست. اکتیویژن پس از چندین ناشر دیگر، رسماً قیمت بازی‌هایش را به 70 دلار افزایش داده است.

به گزارش پارسی گیم، بازی کالاف دیوتی مدرن وارفر 2 به جمع دیگر بازی‌های کامپیوتری 70 دلاری می‌پیوندد. شرکت اسکوئر انیکس مدتی پیش بازی Final Fantasy VII Remake را با قیمت 70 دلار به فروش رساند و رسماً قیمت بازی کامپیوتر را افزایش داد. اکتیویژن نیز همین تصمیم را گرفته و به نظر می‌رسد که دوران فروش بازی با قیمت 60 دلار به پایان رسیده است. اسکوئر انیکس اعلام کرده است که قیمت بازی Forspoken برای کامپیوتر نیز هفتاد دلار خواهد بود.

در حال حاضر تنها سه بازی تراز اول با قیمت جدید به فروش می‌رساند؛ اما این قیمت در حال جا افتادن است و ناشرانی مانند 2K نیز قیمت را افزایش داده‌اند. بازی NBA 2K و سری Borderlands با قیمت هفتاد دلار برای کنسول‌های نسل جدید فروخته شدند. بازی کالاف دیوتی ونگارد نیز برای نسل جدید هفتاد دلار قیمت داشت و الکترونیک آرتز نیز همین قیمت را در مورد باندل میان‌نسل بازی بتلفیلد 2042 اعمال کرد.

قیمت بازی Modern Warfare II

قیمت بازی Modern Warfare II

پلی استیشن نیز جزو ناشرانی است که همان ابتدا قیمت هفتاد دلار را انتخاب کرد. بازی‌های PS5 همانند Demon’s Souls با قیمت جدید فروخته شدند. در حالی که بسیاری انتظار افزایش قیمت بازی‌های ایکس باکس را داشتند؛ مایکروسافت همچنان به 60 دلار پایبند ماند و به جای آن روی تقویت سرویس گیم پس تمرکز کرد. در صورتی که تمامی ناشران با قیمت جدید به کار ادامه دهند؛ احتمال آنکه تمام صنعت بازی به قیمت جدید رو بیاورند زیاد است.

بازی Modern Warfare II پس از مدت‌ها غیاب کالاف دیوتی در استیم به این فروشگاه بازی برمی‌گردد. کاربران کامپیوتر می‌توانند با پرداخت 70 دلار بازی را به فهرست عناوین استیم اضافه کنند. گفتنی است پیش‌فروش مدرن وارفر 2 شروع شده و تا روز 28 اکتبر می‌توانید با اندکی تخفیف بازی را بخرید. اکتیویژن، مدرن وارفر 2 را عصر تازه‌ای برای مجموعه کالاف دیوتی نامیده و انتظار می‌رود که موتور گرافیکی جدید، تغییرات شگرفی در این بازی ایجاد کند.

بازی Call of Duty Modern Warfare II به نبردهای مدرن در سراسر جهان می‌پردازد و اشاره‌ای به ایران نیز خواهد شد. روند مراحل مشابه عناوین پیشین است؛ اما مکانیسم‌های تازه‌ای استفاده شده که بازی را یک سر و گردن از عناوین پیشین بالاتر می‌برد. اکتیویژن به صورت هم‌زمان از انتشار کالاف دیوتی وارزون 2 برای کامپیوتر و کنسول‌های نسل هشتم و نهم رونمایی کرد.

منبع:‌ GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.