Beyond Good and Evil 2
مبین نعمت‌اللهی

روند ساخت بازی Beyond Good and Evil 2 با مشکلات جدی مواجه شده است

مبین نعمت‌اللهی 24 آبان 1400 بدون دیدگاه
218 بازدید

بیش از 4 سال از معارفه‌ی دنباله‌ی بازی فراسوی نیک و بد می‌گذرد و این روزها کمتر اخباری در رابطه با روند ساخت و توسعه‌ی نسخه‌ی دوم به انتشار می‌رسد. همین‌حال، شایعاتی از جای‌جای رسانه‌های خبری منتشر شده که از لغو احتمالی Beyond Good and Evil 2 بنا بر مغایرت با برخی از سیاست‌های یوبی‌سافت حکایت دارد.

بعد از گذشت سالیان‌سال از نخستین معارفه‌ی بازی در‌ کنفرانس مطبوعاتی یوبی‌سافت، طرفداران این فرنچایز همچنان مشتاقانه برای تجربه‌ی جدیدترین ماجراجویی‌های Jade لحظه‌شماری می‌کنند. از آنجا که یوبی‌سافت بر پیشبرد مراحل ساخت و توسعه‌ی بازی Beyond Good and Evil 2 توسط استودیو‌های زیرنظر خود پافشاری می‌کند، شایعاتی ضد و نقیض از توقف مراحل ساخت این بازی حکایت دارد. تام هندرسون، یکی از تحلیل‌گران فعال در عرصه‌ی بازی‌های ویدئویی به‌تازگی در توئیتی در حساب‌کاربری خود اظهار داشت که پروژه‌ی ساخت بازی فراسوی نیک و بد نسخه‌ی دو بنا بر فقدان ایده‌های خلاقانه، با یک بحران جدی مواجه شده است و این مسئله زمانی تشدید پیدا کرد که میشل آنسل، مدیرارشد پروژه سال گذشته به طور رسمی از شرکت یوبی‌سافت جدا شد.

Beyond Good and Evil

احتمال لغو ساخت Beyond Good and Evil 2 وجود دارد

به گفته‌ی تام هندرسون، تحلیل‌گر سرشناس برنامه‌های این پروژه با سیاست‌های یوبی‌سافت مبنی بر تجربیات رایگان مبتنی بر سرویس‌های لایو مطابقت نداشته و همان‌حال که گفته می‌شود این بازی روند ساخت خود را به‌خوبی پشت سر می‌گذارد، با گذر زمان تنها به پروژه‌ای لغوشده از سوی عوامل توسعه‌دهنده بدل خواهد شد.

با وجود مطرح شدن شایعات اخیر، یوبی‌سافت همچنان با عدم انتشار بیانیه‌ای رسمی در رابطه با روند ساخت بازی Beyond Good and Evil 2 به شایعات دامن می‌زند. از طرفی دیگر، چرخه‌ی طولانی‌شدن ساخت دیگر پروژه‌های موردانتظار تیم‌های یوبی‌سافت از جمله بازی Skull and Bones داد هواداران را در آورده است.

از سوی دیگر، مدیران یوبی‌سافت نگران ترک شرکت توسط توسعه‌دهندگان باتجربه و با استعداد هستند که هیچ کدام از درخواست‌های آنان پاسخ داده نشده است. این نگرانی باعث شده تا تعدادی از کارکنان یوبی سافت بدون دلیل منطقی و مشخص، اضافه حقوق گرفته و حقوق ماهیانه‌ی آنها افزایش چشم‌گیر پیدا کند. ادامه‌ی وضع فعلی و جدایی توسعه‌دهندگان می‌تواند ضرر جبران ناپذیری به بدنه‌ی این کمپانی صاحب‌نام فرانسوی وارد کند.

منبع: Gamingbolt

 

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.