حذف میسون گرینوود از PES 2021
یحیی رحیمی

کونامی حذف میسون گرینوود از بازی PES 2021 را تائید کرد

یحیی رحیمی 18 بهمن 1400 بدون دیدگاه
887 بازدید

کونامی رسماً میسون گرینوود را به اتهام تجاوز و آزار از تمامی بازی های فوتبال خود از جمله PES 2021 حذف کرده است. گرینوود بیست‌ساله به اتهام تجاوز و حمله فیزیکی به نامزدش از هفته گذشته تابه‌حال تحت بازداشت پلیس است. منچستریونایتد، فعالیت او را تعلیق کرده است و الکترونیک آرتز هم میسون گرینوود را از FIFA 22 پاک کرده است. کونامی با انتشار بیانیه‌ای،  دلیل حذف این بازیکن جوان را تشریح کرده است.

طبق آخرین اخبار بازی و بیانیه‌ مطبوعاتی منتشر شده توسط کونامی؛ فعالیت میسون گرینوود در تمامی بازی های PES ممنوع شده است و او دیگر بخشی از قرارداد تبلیغاتی با کونامی نیست. شرکت کونامی قراردادی انحصاری با تیم فوتبال منچستریونایتد دارد و چهره بازی‌کنان این تیم را به‌صورت واقعی اسکن می‌کند. Konami در بیانیه مطبوعاتی که برای یوروگیمر فرستاده، نوشته است:

با توجه به اتهامات جدی علیه میسون گرینوود، این بازیکن از تمامی بازی‌های فوتبال ما تا اطلاع ثانوی حذف می‌شود. کاربران به‌خصوص در PES 2021 موبایل، قادر به خرید و استفاده از این بازیکن نخواهند بود؛ اما این تأثیری روی بازی‌کنان فعلی ندارد. کونامی هرگونه خشونت به هر نحوی را محکوم می‌کند. از آنجایی که تحقیقات پلیس همچنان ادامه دارد؛ صحبت بیشتر در این مورد صحیح نیست.

حذف میسون گرینوود از PES 2021

حذف میسون گرینوود از بازی PES

میسون گرینوود با اتهام بسیار جدی روبه‌رو است و ممکن است شانس فعالیت حرفه‌ای برای همیشه را از دست دهد. طرفداران و سران تیم منچستریونایتد، امید بسیار زیادی به موفقیت گرینوود داشتند که با توجه به موقعیت پیش‌آمده؛ شانس وی برای بازگشت به میادین فوتبال بسیار کم است. الکترونیک آرتز با حذف گرینوود از بازی فیفا 22، خرید و فروش کارت این بازیکن در بخش آلتیمت تیم را ممنوع اعلام کرد و این بازیکن تا اطلاع ثانوی در ترکیب‌های چیده شده، غایب خواهد بود.

تیم فوتبال منچستریونایتد انگلستان هر نوع خشونتی را محکوم کرده است و میسون گرینوود را از تمرینات و ترکیب اصلی کنار گذاشته است. این جریانات باعث شده تا شرکت کونامی هم گرینوود را از تمامی بازی های PES و به‌خصوص PES 2021 موبایل حذف کند. شرکت کونامی در حال حاضر روی آپدیت بزرگ بازی eFootball 2022 کار می‌کند که انتشار آن تا بهار سال 1401 به تأخیر افتاده است. انتشار PES 2022 با اعتراضات زیادی همراه شد و کونامی فعلاً آماده انتشار آپدیت به‌منظور حل مشکلات نیست. نظر شما در مورد حذف میسون گرینوود از بازی PES 2021 چیست؟

منبع: Eurogamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.