دانلود بازی Anniversary Collection Arcade Classics برای PC
دانلود بازی Anniversary Collection Arcade Classics برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Anniversary Collection Arcade Classics برای PC

پارسی گیم 2 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
4,483 بازدید

دانلود بازی Anniversary Collection Arcade Classics برای کامپیوتر

اگر از گیمرهای بسیار قدیمی باشید، حتماً بازی‌های Arcade را به یاد دارید. این بازی‌ها، جرقه‌ای بودند تا بازی‌های کامپیوتری را در بین مردم محبوب کنند و آن‌ها را تبدیل به یکی از جذاب‌ترین تفریحات دهه‌ی هشتاد میلادی کنند. Konami یکی از کمپانی‌هایی بود که بازی‌های آرکید زیادی را توسعه داد که به عناوین محبوبی در دهه‌ی هشتاد تبدیل شدند. در سال 2019، Konami یک کالکشن کامل از این بازی‌ها را در اختیار بازیکنان قرار داده است و اگر حتی با یکی از این بازی‌ها خاطره داشته باشید، قطعاً این کالکشن تجربه‌ای جذاب را به شما ارائه می‌دهد.

در این کالکشن، 8 بازی آرکید دهه‌ی هشتادی Konami قرار گرفته است که اکثر آن‌ها بازی‌های آرکیدی هستند که بازیکن باید کنترل یک سفینه را در دست بگیرد و به دشمنان شلیک کند و از موانع مختلف جاخالی دهد. شما می‌توانید بازی‌های Scramble، TwinBee، Nemesis، Salamander، Typhoon، Haunted Castle، Vulcan Venture و Thunder Cross را تجربه کنید. از بین این بازی‌ها، Haunted Castle تجربه‌ی متفاوت‌تری نسبت به دیگر بازی‌های این مجموعه ارائه می‌دهد. دقت داشته باشید که هیچ یک از این بازی‌ها ریمستر نشده‌اند و با همان کیفیت و محتوای چهل سال پیش عرضه شده‌اند.

اگر از گیمرهای کلاسیک و قدیمی هستید و اگر حتی با یکی از این بازی‌ها خاطره دارید، این مجموعه می‌تواند تجربه‌ای نوستالژی و سرگرم‌کننده‌ای را به شما ارائه دهد. اگر هم از گیمرهای جدیدتری هستید که تا به حال آرکیدهای دهه‌ی هشتاد را بازی نکرده‌اید، پیشنهاد می‌شود که این مجموعه را دانلود کنید و در کنار دوستان خود به صورت رقابتی به تجربه‌ی آن‌ها بپردازید چراکه تجربه‌ای کاملاً متفاوت نسبت به بازی‌های امروزی را حس خواهید کرد.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 – 64bit
Processor: Corei3 3120M
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Intel HD Graphics 4000
DirectX: Version 11
Storage: 560 MB available space
Additional Notes: 1280 x 720 monitor resolution

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 – 64bit
Processor: Intel Core i7-3770 / AMD FX 8350
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 760 / AMD Radeon R9 270X
DirectX: Version 11
Storage: 560 MB available space
Additional Notes: 1920 x 1080 monitor resolution

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

KONAMI starts its 50th anniversary celebration with this first installment of the Anniversary Collection series of the all-time classics! This collection includes 8 arcade masterpieces of the 80s, from Nemesis to Haunted Castle. Experience these KONAMI classics in all their retro glory, now enhanced with modern features.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.