بازی Call of Duty Modern Warfare
یحیی رحیمی

ساخت Call of Duty 2022 توسط استودیو Infinity Ward تائید شد

یحیی رحیمی 15 بهمن 1400 بدون دیدگاه
965 بازدید

شرکت اکتیویژن بلیزارد در گزارش مالی سه‌ماهه پیشین، ساخت Call of Duty 2022را توسط استودیو Infinity Ward تائید کرد. این شرکت آمریکایی از توسعه تجاربی ویژه از بازی وارزون خبر داده است که ممکن است مرتبط با اخبار ساخت Warzone 2 باشد. شایعات حاکی از ساخت کالاف دیوتی جدید با هدف روایت داستان مبارزه با کارتل‌های موادمخدر کلمبیا است و انتشار آن به دلیل فروش نامناسب Call of Duty Vanguard زودتر از موعد اتفاق می‌افتد.

طبق آخرین اخبار بازی، اکتیویژن به دنبال ساخت کالاف دیوتی های بیشتر به‌منظور جبران ضرر چند سال اخیر است. افت فروش بازی‌ Call of Duty ناشی از انتشار رایگان بازی‌هایی مانند وارزون و همچنین کیفیت بازی‌ها است. اکتیویژن ساخت Call of Duty 2022 را بلندپروازانه‌ترین پروژه در تاریخ مجموعه بازی کالاف دیوتی نامیده است و امید زیادی به موفقیت آن و برگرداندن مجموعه به مسیر اصلی است.

گزارش مالی منتشرشده حاکی از جذب توسعه‌دهندگان جدید و اختصاص بودجه بیشتر برای توسعه سرویس‌های آنلاین و همچنین بازی‌های معرفی نشده از دنیای کالاف دیوتی است. به‌عبارتی‌دیگر، ساخت چند بازی دیگر از مجموعه Call of Duty پیش‌بینی شده است و ممکن است یکی از این بازی‌ها، وارزون 2 باشد. یک سال و نیم پس از شروع نسل جدید، همچنان خبری از نسخه نسل نهم وارزون نیست و گزارش‌ها از ساخت یک بازی ارتقاءیافته برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری خبر می‌دهند.

ساخت Call of Duty 2022 بازی کالاف دیوتی

اکتیویژن برنامه‌های بزرگی برای کالاف دیوتی دارد

اعلام ساخت Call of Duty 2022 با واکنش استودیو Infinity Ward همراه شد. صفحه توییتر این استودیو در توییت کوتاهی نوشت:‌ «نسل تازه‌ای از کالاف دیوتی به‌ز‌ودی از راه می‌رسد». اکتیویژن رسماً افت فروش کالاف دیوتی ونگارد نسبت به بازی‌های پیشین را تائید کرده است. انتشار ونگارد روی وارزون هم تاثیرگذاشته و تعداد بازی‌کنان آنلاین این بازی بتل رویال افت پیدا کرده است. اکتیویژن از وضعیت پیش‌آمده راضی نیست و به دنبال انتشار چندین کالاف دیوتی جدید در سال‌های آینده است.

بخش دیگری از گزارش مالی به میزان درآمد کسب‌شده توسط بازی‌های رایگان اختصاص دارد. کالاف دیوتی موبایل رشد سرسام‌آوری در سه‌ماهه پیش داشته است و درآمد کسب‌شده آن از 1 میلیارد دلار عبور کرده است. بازیکنان چینی، بیشترین هزینه را برای Call of Duty Mobile کرده‌اند و رشد این بازی موبایل همچنان ادامه دارد.

ساخت Call of Duty 2022 توسط استودیو Infinity Ward از مدت‌ها پیش فاش شده بود. داستان بازی Modern Warfare 2 از نسخه اولیه که در سال 2019 منتشر شد؛ عمیق‌تر خواهد بود و نظام اخلاقی پیچیده‌ای دارد. همچنین مبارزات نزدیک و تصمیمات جنجالی هم بخشی از کمپین داستانی بازی خواهد بود. شایعاتی از وجود حالتی مشابه رینبو سیکس در کالاف دیوتی 2022 منتشر شده است. در خبر دیگری، مایکروسافت از ادامه انتشار بازی کالاف دیوتی برای پلی استیشن خبر داده است.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.