کمپین بازی Call of Duty: Modern Warfare 2
محمد صادق شجاعی

کمپین بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 نظام اخلاقی پیچیده‌ای دارد

محمد صادق شجاعی 10 آبان 1400 بدون دیدگاه
713 بازدید

پس از عرضه سه بازی از زیر‌مجموعه Modern Warfare سری Call of Duty، شرکت Activision تصمیم گرفت تا در سال 2019 و در قالب بازی Call of Duty: Modern Warfare زیرمجموعه مذکور را ریبوت کند. حال طبق جدید‌ترین اخبار، بخش کمپین بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 به عنوان دومین اثر از سری ریبوت مدرن وارفر که هنوز به طور رسمی معرفی نشده، دارای سیستم اخلاقی خواهد بود.

براساس گفته‌های یکی از کاربران شبکه اجتماعی توییتر به نام ralphsvalve، بخش داستانی بازی کالاف دیوتی: مدرن وارفر 2 تجربه‌ای خشن و دشوار خواهد بود که از فیلم‌هایی همچون Sicario ،Traffic و No Country for Old Men الهام گرفته است. این گفته‌های ralphsvalve با اطلاعاتی که وب‌سایت VGC از منابع خود دریافت کرده، تطابق و هم‌خوانی دارند. با استناد به این اطلاعات، استودیو Infinity Ward در محصول جدید خود روی مبارزه با کارتل‌های مواد مخدر کلمبیایی متمرکز خواهد بود.

در بخشی از اطلاعات VGC، به این نکته اشاره شده است که بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 دارای سیستم اخلاق بوده و تصمیمات شما در لحظات خاصی از بازی روی آن تاثیر خواهند داشت. عملکرد این ویژگی اثر مذکور را می‌توان شبیه به سیستم افتخار بازی Red Dead Redemption 2 دانست. گفته می‌شود که سیستم اخلاق بازی کالاف دیوتی: مدرن وارفر 2 تاثیر زیادی در کمپین داستانی خواهد داشت. بنا بر گزارش‌ها، این بازی به دلیل برخورداری از خون‌ریزی واقع‌گرایانه و قطع عضو در نبرد‌ها، اثری به شدت خشن خواهد بود. همچنین برخی از دشمنان برای جلوگیری از خونریزی، به زخم‌های خود فشار می‌‌آورند.

کمپین بازی Call of Duty: Modern Warfare 2

ویژگی‌های جدید بازی Call of Duty: Modern Warfare 2

طبق جدید‌ترین اطلاعات، شخصیت شما در لحظات پر استرس و خطرناک، آرامش خود را از دست داده و مطابق با آن‌ها واکنش نشان خواهد داد. در طول یک بخش کمین که ماشین گشتی شما مورد حمله دشمنان قرار گرفته، کاراکتری که در قالب آن بازی می‌کنید به وضوح مضطرب بوده و به دلیل لرزش دستانش برای خشاب‌گذاری با مشکل رو‌به‌رو شده است. در بخش دیگری از گزارشات مربوط به کمپین بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 آمده است که در این اثر انیمیشن‌های گیر کردن اسلحه معرفی شده و بازیکنان می‌توانند گلوله‌های از دست رفته به واسطه گیر اسلحه را دوباره مورد استفاده قرار دهند.

پیش از انتشار توییت ralphsvalve و گزارشات وب‌سایت VGC، یکی از اینسایدر‌های مطرح به نام تام هندرسون اعلام کرده بود که بازی Call of Duty: 2022 با اسم رمز Project Cortez ساخته شده و قرار است دنباله‌ای برای بازی Modern Warfare 2019 باشد. اسم رمز ذکر شده برای اولین بار به واسطه داده‌کاوی بازی‌های سرویس GeForce Now رسانه‌ای شد. آخرین محصول استودیو اینفینیتی وارد در سال 2019 عرضه شد و از این زمان استودیو‌های Treyarch ،Raven و Sledgehammer Games اقدام به ساخت بازی‌های مختلفی از سری کالاف دیوتی کردند. این امر بدان معناست که استودیو مذکور برای تولید بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 در حدود سه سال فرصت داشته است. اخیرا اکتیویژن تایید کرده که تمامی استودیو‌های اصلی این شرکت مشغول کار روی آثار سری Call of Duty هستند.

نظر شما در مورد سیستم اخلاق در کمپین بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 چیست؟ آیا این امر به بهبود داستان آن کمک خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Video Games Chronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.