چپتر بعدی بازی The Elder Scrolls Online
محمد صادق شجاعی

محتوا‌های چپتر بعدی بازی The Elder Scrolls Online معرفی شد

محمد صادق شجاعی 9 بهمن 1400 بدون دیدگاه
282 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، شرکت Bethesda Softworks اقدام به معرفی محتواهایی کرده است که بازیکنان در چپتر بعدی بازی The Elder Scrolls Online قادر به تجربه آن‌ها خواهند بود.

سری The Elder Scrolls یکی از مجموعه‌های قدیمی و محبوب تاریخ است که توسط شرکت بتسدا سافت‌ورکس ساخته و منتشر می‌شود. در سال 2014 این شرکت اثری از این مجموعه را در سبک MMORPG روی کامپیوتر منتشر کرد. یک سال بعد بازی The Elder Scrolls Online در دسترس کاربران PS4 و Xbox One نیز قرار گرفت. از سال گذشته دارندگان کنسول‌های نسل نهم پلی استیشن و ایکس باکس نیز قادر به تجربه اثر مذکور هستند.

بازی The Elder Scrolls Online در قاره Tamriel جریان داشته و خط داستانی را روایت می‌کند که به صورت غیر‌مستقیم با سایر بازی‌های سری الدر اسکرولز ارتباط دارد. در ابتدا این بازی با مدل تجاری اشتراک ماهیانه در دسترس قرار گرفت. اما این امر با واکنش‌های منفی بازیکنان همراه شد. در نهایت شرکت Bethesda Softworks مجبور به تغییر مدل تجاری شد و با حذف اشتراک ماهیانه، بازی الدر اسکرولز آنلاین را به اثری تبدیل کرد که با یک بار خرید می‌توانید آن را تجربه کنید.

پشتیبانی مداوم شرکت بتسدا باعث شده که همواره محتوا‌های تازه‌ای برای بازی The Elder Scrolls Online در دسترس قرار بگیرد. حال در تازه‌ترین این دست محتوا‌ها، شرکت مذکور چپتر بعدی بازی الدر اسکرولز آنلاین را معرفی کرده است. در قالب این چپتر بازیکنان وارد منطقه High Isle، جزیره‌ای بهشتی که محل زندگی برتون‌ها (Breton) است، می‌شوند. بسته الحاقی High Isle در تاریخ 6 ژوئن (16 خرداد 1401) روی نسخه کامپیوتر در دسترس قرار می‌گیرد. کاربران کنسول‌های خانگی باید مدت بیشتری منتظر بمانند. زیرا چپتر ذکر شده در تاریخ 21 ژوئن (31 خرداد 1401) برای این دسته از بازیکنان منتشر خواهد شد. هم‌اکنون می‌توانید با مراجعه به فروشگاه ESO و فروشگاه مربوط به کنسول‌ها، اقدام به پیش‌خرید بسته الحاقی High Isle کنید.

چپتر بعدی بازی The Elder Scrolls Online

منطقه جدید بازی الدر اسکرولز دارای قلعه‌های بزرگی است

بسته الحاقی High Isle همان محتوا‌یی را ارائه خواهد داد که از چپتر‌های مختلف بازی الدر اسکرولز آنلاین انتظار داریم. بر این اساس، بازیکنان به مناطق جدید و خط داستانی تازه‌ای دسترسی پیدا می‌کنند. چپتر High Isle به لحاظ داستانی جنگ Three Banners War را دنبال کرده و پایان این نزاع طولانی را به تصویر خواهد کشید. علاوه بر این دو Companion جدید به نام‌های امبر (یک Khajiit با قدرت‌های جادویی) و ایزوبل (یک برتون که ارزوی شوالیه شدن دارد) نیز به بازی The Elder Scrolls Online اضافه خواهند شد.

در منطقه تازه‌ای که در قالب چپتر جدید بازی الدر اسکرولز آنلاین ارائه می‌شود، می‌توانید مناظری زیبا را مشاهده کنید که قلعه‌های بزرگی در آن قرار دارد. همچنین اکوسیستم این محیط از مناطق مدیترانه‌ای الهام گرفته شده است. در کنار محتواهای معمول، بسته الحاقی High Isle یک بازی کارتی جدید به نام Tales of Tribute معرفی می‌کند که بازیکنان قادر به تجربه آن هستند. این بازی تجربه‌ای منحصر به فرد از PvE و PvP بوده و دارای سیستم سطح‌بندی و جوایز خاص خود است.

بازی The Elder Scrolls Online در سال 2021 پیشرفت‌های چشمگیری داشت. این بازی در قالب چپتر Blackwood، بازیکنان بسیاری را برای یک ماجراجویی نوستالژیک به خود جذب کرد. بدون شک سیستم Companions مهم‌ترین و بزرگترین تغییر بازی مذکور در سال گذشته است. مطمئنا تاثیر کاراکتر‌های امبر و ایزوبل در این سیستم و نحوه بهره‌گیری از آن‌ها جالب‌توجه خواهد بود.

نظر شما در مورد چپتر بعدی بازی The Elder Scrolls Online چیست؟ آیا محتواهای آن توانسته‌اند نظر شما را به خود جلب کنند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.