دانلود بازی The Elder Scrolls Online برای PS5
دانلود بازی The Elder Scrolls Online برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی The Elder Scrolls Online برای PS5

پارسی گیم 24 شهریور 1400 2 دیدگاه
2,697 بازدید

دانلود بازی The Elder Scrolls Online برای پلی استیشن 5

سری بازی‌های Elder Scrolls یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین عناوین سبک نقش‌آفرینی بوده که در طول سالیان متعدد، جایگاه بسیار ویژه‌ای را برای خود حفظ کرده‌اند و طرفداران زیادی در سراسر دنیا به خود اختصاص داده‌اند. استودیو Bethesda با ارائه شماره‌های متعددی از این بازی در طول تاریخ، توانست کامل‌ترین تجربه یک بازی نقش‌آفرینی آفلاین و داستان محور را در اختیار بازیکنان قرار دهد. محبوبیت این سری باعث شد تا سازندگان تصمیم به ساخت یک عنوان آنلاین بر محوریت دنیای گسترده Elder Scrolls بگیرند (چیزی شبیه به World of Warcraft) که درنتیجه آن با همکاری استودیو Zenimax Online بازی The Elder Scrolls Online پدید آمد.

این بازی آرزوی بسیاری از طرفداران پروپاقرص سری Elder Scrolls بود و بالاخره رؤیای آن‌ها را به واقعیت پیوند داد. اینجا تمام دنیای وسیع و گسترده Tamriel در دسترس بازیکنان قرار می‌گرفت تا در آن آزادانه گشت‌وگذار کنند و قهرمان خود را از صفر ساخته و به‌تدریج قدرتمندتر کنند. تجربه آنلاین محیط‌های سری Elder Scrolls چیزی است که این عنوان در اختیارتان قرار خواهد داد تا این دنیای وسیع را در کنار سایر بازیکنان اکتشاف کرده و در آن به ماجراجویی بپردازید.

تمامی عناصر اصیل عناوین نقش‌آفرینی در این بازی حضور دارند. از مبارزات جذاب گرفته تا پیدا کردن آیتم‌ها و تجهیزات مختلف، ساخت‌وساز، دزدی، جمع‌آوری گروه برای از بین بردن Boss‌ها و شرکت کردن در Raid‌های مختلف و… همچنین کلاس‌بندی کاراکترها عمق مناسبی داشته و می‌توانید مطابق سلیقه خود، قهرمانتان را بسازید. شاید بخواهید یک شوالیه باشید و یا تبدیل به یک جادوگر قدرتمند شده و با جادوهای خود همه‌چیز را نابود کنید، آزادی عمل اینجا حرف اول را میزند.

از لحاظ داستان‌پردازی نیز بازی مملو از ماجراهای مختلف و غیرخطی بوده و می‌توانید هر طور که می‌خواهید مسیر داستانی را طی کنید. بازی درزمینهٔ گرافیک و جلوه‌های ویژه نیز قوی ظاهر شده و طراحی بسیاری از مناطق آشنا و قدیمی سری Elder Scrolls با دقتی بالا انجام شده تا بهترین تجربه را از این دنیای وسیع فانتزی داشته باشید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Monster Hunter World و The Elder Scrolls Skyrim را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Elder Scrolls Online با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Join over 18 million players in the award-winning online multiplayer RPG and experience an ever-expanding story in a persistent Elder Scrolls world.
BEGIN YOUR ADVENTURE – Chaos reigns over Tamriel during the Second Era. The Imperial Throne sits empty as ancient enemies band together to bring ruin to the mortal world. Take up arms and fight for Tamriel’s salvation.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 133.5 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    پوریا

    مهمان

    آپدیت کنید

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به پوریا

      پشتیبانی

      سلام
      جدیدترین اپدیت قرار گرفت