بازی Monster Hunter
یحیی رحیمی

مایکروسافت بازی مشابه Monster Hunter برای ایکس باکس می‌سازد

یحیی رحیمی 8 بهمن 1400 بدون دیدگاه
138 بازدید

مایکروسافت با تصاحب شرکت اکتیویژن بلیزارد و بتسدا در حال چیدن برنامه‌های آینده و محتواهای انحصاری کنسول ایکس باکس است. گزارش تازه‌ای از ساخت بازی مشابه Monster Hunter برای کنسول ایکس باکس خبر می‌دهد. این بازی توسط استودیو Certain Affinity ساخته خواهد شد که به‌عنوان استودیو پشتیبان بازی های کالاف دیوتی و هیلو شناخته می‌شود.

طبق آخرین اخبار بازی، مایکروسافت تنها به ساخت بازی‌های انحصاری توسط استودیوهای داخلی نمی‌پردازد و با شرکای خارجی و استودیوهای شخص ثالث به‌منظور تولید بازی های جدید قرارداد بسته است. پروژه‌های مختلفی مانند Project Dragon توسط استودیو IO Interactive، خالق بازی هیتمن، در دست تولید است و همچنین Contraband هم دیگر اثری است که توسط استودیو آوالانچ ساخته می‌شود. به لطف تازه‌ترین قسمت از برنامه جف گراب، اطلاعات تازه‌ای در مورد یک بازی معرفی نشده دریافت کردیم.

جف گراب در طی برنامه به ساخت بازی مشابه Monster Hunter برای کنسول ایکس باکس پرداخت. این بازی توسط استودیو کوچکی ساخته می‌شود و فعلاً با اسم رمز Project Suerte شناخته می‌شود. این اسم از بازی مانستر هانتر گرفته شده است و نشان از یک روند چند نفره با حضور هیروهای مختلف دارد. استودیو Certain Affinity مدت‌هاست به‌عنوان استودیو پشتیبان بازی‌های هیلو و کالاف دیوتی کار می‌کند و این اولین پروژه تراز اول آن‌ها در طی چند سال اخیر است.

استودیو Certain Affinity بازی مشابه Monster Hunter

Certain Affinity سازنده بازی مشابه Monster Hunter

وب‌سایت ویندوز سنترال، اطلاعات افشاشده را تائید کرده است و مدعی است که منابع آن‌ها، اطلاعات مشابهی در اختیارشان گذاشته است. این پروژه از سال 2020 شروع شده است و قرار است در 2023 معرفی شود و سپس برای انتشار در 2024 آماده شود. این اطلاعات اولیه است و ممکن است که زمان توسعه به دلیل متغیرهای مختلف تغییر پیدا کند. در حال حاضر هیچ‌کدام از این گفته‌ها توسط مایکروسافت تائید نشده‌اند و صرفاً گفته‌هایی است که توسط منابع ناشناس به دست آمده است.

استودیو Certain Affinity مدت‌هاست به‌عنوان همکار و شریک مایکروسافت شناخته می‌شود و روی بازی‌های مجموعه هیلو از جمله Halo 2 و Halo Infinite کار کرده است. اطلاعات از ساخت یک حالت جدید برای Halo Infinite توسط این استودیو منتشر شده و ممکن است حالتی مشابه بتل رویال به هیلو اضافه شود. مایکروسافت همکاری با این استودیو را تقویت کرده و ساخت بازی مشابه Monster Hunter، پروژه‌ای بزرگ است.

یکی از ایراداتی که به کلکسیون بازی‌های ایکس باکس وارد می‌شود؛ نبود عناوین ژاپنی است و به نظر می‌رسد که مایکروسافت برای پر کردن این خلأ راه‌حل تازه‌ای ارائه داده است. ساخت بازی مشابه مانستر هانتر، قطعاً میلیون‌ها نفر بازی‌کننده را جذب می‌کند. نظر شما در مورد این پروژه جدید چیست؟

منبع: WindowsCentral

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.