دانلود بازی Monster Hunter Rise Sunbreak برای PC
دانلود بازی Monster Hunter Rise Sunbreak برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Monster Hunter Rise Sunbreak برای PC

پارسی گیم 15 بهمن 1401 3 دیدگاه
11,739 بازدید

دانلود بازی Monster Hunter Rise Sunbreak برای کامپیوتر

بازی Monster Hunter Rise عنوان در سبک اکشن و نقش آفرینی بوده که به دست کمپانی بزرگ Capcom ساخته و منتشر شده است. این بازی ششمین نسخه رسمی از سری معروف Monster Hunter و دنبال کننده اتفاقات بازی قبلی یعنی Monster Hunter: World است. با اینکه این بازی به طور مستقیم برخی از سیستم‌ها و مکانیک‌های بازی نام برده را دنبال می‌کند، ولی در زمینه ارائه المان‌های تازه گیم پلی نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. به دلیل استفاده از تکنولوژی بروز شده، در زمینه گرافیکی نیز شاهد یک پیشرفت عظیم هستیم و می‌توان از این بازی به عنوان اولین نسخه نسل نهمی فرنچایز خود یاد کرد.

نفس‌گیرترین نسخه فرنچایز

برخی از ویژگی‌های جدید Monster Hunter Rise شامل یک حیوان همراه جدید به نام Palamute که می‌تواند برای سوار شدن یا در جنگ استفاده شود. مانند عناوین قبلی سری، Monster Hunter Rise نیز به بازیکن اجازه می‌دهد تا نقش یک شکارچی را بر عهده بگیرید و وظیفه دارید هیولاهای بزرگ را با استفاده از انواع سلاح‌ها، ابزارها و ویژگی‌های محیطی شکار کنید. تعدادی از هیولاهای نام آشنای این سری به همراه تعداد زیادی از هیولاهای جدیدی که به صورت اختصاصی برای Rise ساخته شده‌اند، بازگشته‌اند.

Monster Hunter Rise Sunbreakاگر تجربه ساعت‌ها نبرد هیجان انگیز با هیولاهای غول آسا برایتان کافی نیست و به محتوای بیشتری نیاز دارید، نیاز به نگرانی نیست. بسته الحاقی فوق‌العاده‌ای تحت عنوان Monster Hunter Rise Sunbreak برای این بازی وجود دارد که قدرت این بازی را حتی از قبل نیز بیشتر به رخ می‌کشد. این دی ال سی بزرگ علاوه بر گسترش دادن سطح ارتقای شخصیت و بالاتر بردن آن، مأموریت‌ها و خطوط داستانی بیشتر و پیچیده‌تری را معرفی می‌کند که برای تازه واردان به سری به شدت مناسب‌اند.

ارتقا المان‌های مختلف گیم‌پلی

تکمیل موفقیت‌آمیز مأموریت‌های ارائه‌شده در Monster Hunter Rise، غنیمتی را برای گیمرها فراهم می‌کند که معمولاً به شکل اعضای بدن هیولاهای مختلف ارائه شده و برای ساختن زره‌ها و سلاح‌های جدید استفاده می‌شوند که می‌توانند برای مقابله با هیولاهای قدرتمندتر مورد استفاده قرار گیرند. این جریان تکرارشونده، حقه اصلی گیم پلی بازی را تشکیل داده و با پیشروی در داستان، هیولاهای سخت‌تر، بزرگ‌تر و چالش‌برانگیزتری سر راه بازیکن قرار می‌گیرد که نیاز به برنامه ریزی و چیدن استراتژی‌های زیادی برای شکست دادن دارند. خوشبختانه بخش چندنفره بازی به بازیکنان اجازه همکاری با دیگران را خواهد داد.

یکی از زیباترین بازی‌های سال

همه نسخه‌های فرنچایز Monster Hunter از یک فرمول و اصول اولیه مشخصی بهره‌مند هستند. با این حال چیزی که این بازی‌ها را از هم متمایز می‌کند، زیبایی و ویژگی‌های گرافیکی‌شان است که در هر نسخه به جلو حرکت کرده و خیره کننده‌تر از قبل می‌شود. این موضوع در Monster Hunter Rise هم تکرار شده و شاهد یکی از چشم‌نوازترین و پیچیده‌ترین طراحی‌های هنری سال هستیم. این بازی یک بار برای همیشه ثابت کرد که فرمول شکار هیولاهای غول آسا، هرگز نمی‌تواند جذاب‌تر از این فرنچایز شود و کمپانی‌های دیگر مسیر طولانی ای را باید طی کنند تا بتوانند حتی مقداری به استانداردها و کیفیت این بازی‌ها برسند.

از محبوب‌ترین آثار درون سری

بازی Monster Hunter Rise پس از انتشار بازخوردهای مثبتی از سوی هواداران دریافت کرد و منتقدان از گیم پلی بازی و گسترش مکانیک‌های معرفی شده در جهانش تمجید کردند. این بازی از زمان عرضه تاکنون بیش از 12 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است که آن را به دومین بازی پرفروش این سری تبدیل کرده است. اگر از طرف‌داران بازی‌های اکشن، نقش آفرینی و مبارزه با هیولاهای غول آسا برای مدت زمانی طولانی هستید، بدون شک بازی Monster Hunter Rise یکی از خوش ساخت ترین و درگیرکننده‌ترین نسخه‌ها درون فرنچایز خود و در صنعت گیم محسوب می‌شود. آن را به هیچ وجه از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Monster Hunter Stories 2 Wings of Ruin و Monster Hunter World را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Monster Hunter Rise Sunbreak برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64-bit)
Processor: Intel® Core™ i3-4130 or Core™ i5-3470 or AMD FX™-6100
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GT 1030 (DDR4) or AMD Radeon™ RX 550
DirectX: Version 12
Network: Broadband Internet connection
Storage: 36 GB available space
Additional Notes: 1080p/30fps when graphics settings are set to “Low”. System requirements subject to change during game development.

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64-bit)
Processor: Intel® Core™ i5-4460 or AMD FX™-8300
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 1060 (VRAM 3GB) or AMD Radeon™ RX 570 (VRAM 4GB)
DirectX: Version 12
Network: Broadband Internet connection
Storage: 36 GB available space
Additional Notes: 1080p/30fps when graphics settings are set to “Average”. System requirements subject to change during game development.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Rise to the challenge and join the hunt! In Monster Hunter Rise, the latest installment in the award-winning and top-selling Monster Hunter series, you’ll become a hunter, explore brand new maps and use a variety of weapons to take down fearsome monsters as part of an all-new storyline. The PC release also comes packed with a number of additional visual and performance enhancing optimizations.
Hunt down a plethora of monsters with distinct behaviors and deadly ferocity. From classic returning monsters to all-new creatures inspired by Japanese folklore, including the flagship wyvern Magnamalo, you’ll need to think on your feet and master their unique tendencies if you hope to reap any of the rewards!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 32.8 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.8 از میانگین رای 4 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Monster Hunter Rise Sunbreak در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی Monster Hunter Rise Sunbreak نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
آیا بازی Monster Hunter Rise Sunbreak کرک شده است ؟

بله. بازی Monster Hunter Rise توسط گروه EMPRESS کرک شده است.

۲
آیا سیستم من بازی Monster Hunter Rise Sunbreak را اجرا می کند ؟

برای اجرای Monster Hunter Rise Sunbreak شما نیاز به ویندوز 10 نسخه 64 بیت، حداقل 8 گیگابایت رم، پردازنده Intel Core i3-4130 یا AMD FX 6100 دارید. همچنین شما نیازمند کارت گرافیک NVIDIA GeForce GT 1030 (DDR4) یا AMD Radeon RX 550 هستید. طبق اعلام سازندگان این بازی، حجم آن 36 گیگابایت خواهد بود که پیشنهاد شده است برای اجرای بهتر بازی آن را در درایو SSD نصب کنید. پیشنهاد میکنیم قبل از دانلود بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Monster Hunter Rise را بررسی کنید.

۳
داستان بازی Monster Hunter Rise در چه جهانی روایت می شود ؟

مانند عناوین قبلی سری، Monster Hunter Rise نیز به بازیکن اجازه می‌دهد تا نقش یک شکارچی را بر عهده بگیرد و وظیفه دارد هیولاهای بزرگ را با استفاده از انواع سلاح‌ها، ابزارها و ویژگی‌های محیطی شکار کند. تعدادی از هیولاهای نام آشنای این سری به همراه تعداد زیادی از هیولاهای جدیدی که به صورت اختصاصی برای Rise ساخته شده‌اند، بازگشته‌اند.

۴
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    taha

    مهمان

    چطوری انلاین بازی کنیم؟؟؟ جواب بدید

    پاسخ دهید
    • Avatar

      puria88 در پاسخ به taha

      مهمان

      داداش کرک رو نمیشه آنلاین بازی کرد

  • Avatar

    sina

    مهمان

    دم امپرس گرم که کرک کرد داداش دسخوش

    پاسخ دهید