Uncharted Legacy of Thieves
یحیی رحیمی

جزئیات گرافیکی و زمان انتشار ریمستر Uncharted 4 اعلام شد

یحیی رحیمی 17 آذر 1400 3 دیدگاه
1,996 بازدید

سونی زمان انتشار ریمستر Uncharted 4 و بسته الحاقی آن به نام The Lost Legacy را برای پلی استیشن 5 اعلام کرده است. بنابر جزئیات منتشرشده در وب‌سایت پلی استیشن و تازه‌ترین اخبار بازی، زمان انتشار Uncharted Legacy of Thieves روز 28 ژانویه 2022 (8 بهمن) برای پلی استیشن 5 اعلام شده است. زمان انتشار دقیق نسخه کامپیوتر اعلام نشده است و ادامه‌ی سال 2022 توسط سونی اعلام شده است.

نسخه پلی استیشن ریمستر Uncharted 4 به صورت دیجیتالی و فیزیکی با قیمت 50 دلار به فروش خواهد رسید. همان‌طور که قبلاً گزارش شد، بخش چند نفره در بازی Uncharted Legacy of Thieves غایب خواهد بود و تنها حالت داستانی در دسترس قرار خواهد گرفت. افرادی که باندل پلی استیشن 4 بازی را قبلاً تهیه‌کرده‌اند، قادر به دریافت ریمستر جدید با پرداخت 10 دلار بیشتر خواهند بود.

افرادی که دیسک بازی آنچارتد 4 را در اختیار دارند، باید آن را به منظور دانلود نسخه دیجیتال، وارد درایو نوری پلی استیشن 5 کنند. این تخفیف برای افرادی که بازی را به واسطه عضویت پلی استیشن پلاس دریافت کرده‌اند، فعال نخواهد بود و تنها افرادی که برای خرید آن پول پرداخت کرده‌اند می‌توانند آن را دریافت کنند.

Annabelle Hua ، مدیر بخش مارکتینگ سونی در وب‌سایت پلی‌استیشن اظهار کرده که نسخه PS5 بدون وقفه و نمایش صفحه لودینگ اجرا می‌شود. بازی همچنین از ویژگی‌هایی مانند صدای سه‌بعدی و ویژگی‌های منحصر به فرد دسته دوال سنس بهره خواهد برد. توسعه‌دهندگان به داستان و گیم پلی دست نزده‌اند و تنها آن را برای اجرا روی نسل جدید و کامپیوتر بهینه کرده‌اند. گفتنی است زمان انتشار نسخه کامپیوتر نیز اعلام نشده است.

ریمستر Uncharted 4

جزئیات گرافیکی ریمستر Uncharted 4

بنابر توضیحات منتشرشده در وبلاگ پلی‌استیشن، ریمستر آنچارتد با سه حالت گرافیکی همراه است. حالت Fidelity برای افرادی در نظر گرفته شده که تلویزیون 4K در اختیار دارند و می‌خواهند از نهایت کیفیت گرافیکی و جزئیات بی‌نظیر بازی لذت ببرند. در این حالت انتظار دریافت 30‌ فریم در ثانیه را داشته باشید.

حالت دوم که Performance نام دارد، امکان اجرای بازی با 60 فریم را فراهم می‌کند؛ اما تمامی جزئیات محیطی و شخصیت‌ها نمایش داده نمی‌شوند. حالت آخر نیز Performance+ نام دارد، امکان اجرای بازی با 120 فریم و رزولوشن فول HD را فراهم می‌کند. این حالت برای افرادی طراحی شده که دنبال فریم ریت سریع هستند و چندان به جزئیات گرافیکی اهمیتی نمی‌دهند.

سونی هنگام معرفی بازی Uncharted Legacy of Thieves، توسعه‌دهنده نسخه کامپیوتر را استودیو Iron Galaxy معرفی می‌کرد. این استودیو متخصص پورت بازی به کامپیوتر است و همین باعث شده تا زمان انتشار ریمستر Uncharted 4 برای PC با نسخه PS5 تغییر داشته باشد. روز 8 بهمن می‌توانید به دنیای مهیج و زیبا آنچارتد سفر کنید.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

بازی Uncharted Legacy of Thieves چه زمانی برای کامپیوتر منتشر می‌شود؟

زمان انتشار نسخه کامپیوتر بازی Uncharted Legacy of Thieves فعلا اعلام نشده است و احتمالا اواسط سال میلادی 2022 در دسترس قرار گیرد.

۱
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    Hamed

    مهمان

    اونایی بازی رو روی پلاس دارند میتونن آپگرید کنن؟
    چون uncharted 4 رو ps plus هست

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به Hamed

      نویسنده

      خیر داخل متن هم اشاره شد که اعضای پلاس نمی‌تونن آپگرید کنند و باید حتما بازی رو خریده باشن

    • Avatar

      ابراهیم در پاسخ به Hamed

      مهمان

      لاست لاگیسی رودارم میتونم باپرداخت ۱۰ دلارارتقابدم