بازی کرایسیس 4
یحیی رحیمی

بازی Crysis 4 رسماً توسط کرایتک معرفی شد

یحیی رحیمی 6 بهمن 1400 بدون دیدگاه
1,686 بازدید

شرکت Crytek به صورت رسمی از چهارمین شماره مجموعه بازی کرایسیس رونمایی کرد. بازی Crysis 4 در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارد و قصد کرایتک از معرفی بازی بدون انتشار هیچ ویدیو تازه‌ای، جذب توسعه‌دهندگان بیشتر برای اتمام بازی بوده است. این خبر توسط مدیرعامل استودیو به نام آونی یریل (Avni Yeril) اعلام شده است و او گفته است که طرفداران مدت‌هاست درخواست ساخت نسخه جدید را دارند و کرایسیس بعدی بالاخره ساخته می‌شود.

مدیرعامل کرایتک گفت که زمان زیادی تا انتشار بازی Crysis 4 مانده است و فعلاً مراحل اولیه طی می‌شود. وی هدف از اعلام این خبر را تهییج طرفداران را اعلام کرد و گفت که آن‌ها به جامعه‌ی بازیکنان کرایسیس گوش می‌دهند. وی افزود:« کرایتک تاریخ درخشانی در زمینه همکاری با جامعه بازی‌کنان به‌منظور توسعه بازی‌هایی که مایل به تجربه آن هستند، دارد. Crysis برای بسیاری اهمیت زیادی دارد و گیمرهای سراسر جهان آن را دوست دارند و حتی تعدادی که امروزه در صنعت بازی مشغول هستند؛ به دلیل تجربه اولین کرایسیس است».

هیچ اطلاعاتی در مورد بازی در دسترس نیست و حتی کرایتک هم با محصول نهایی آشنایی ندارد و از طرفداران خواسته است که به آن‌ها در توسعه بازی کمک کنند. مدیرعامل کرایتک معتقد است که طرفداران نقش اساسی در فرایند ساخت Crysis 4 خواهند داشت و به همین دلیل، زودتر از موعد بازی را معرفی کرده است. وی این اثر جدید را شوتری مخصوص نسل جدید کنسول‌ها نام برده است و می‌توان فهمید که این بازی در سال‌های آینده منتشر خواهد شد.

معرفی Crysis 4 کرایسیس ۴

توسعه Crysis 4 تازه شروع شده است

اولین تصاویر از بازی کرایسیس 4 در شبکه‌ اجتماعی مخصوص کشور چین منتشر شد و سپس کرایتک، بیانیه‌ای رسمی در مورد چهارمین شماره مجموعه منتشر کرد. پیام منتشرشده در این شبکه اجتماعی، حالت تبلیغاتی داشت و یک کلاه‌خود یا کلاه ایمنی را می‌بینیم که روی زمین افتاده است و در گوشه نوشته است که «پروژه Crysis 4 تائید شد؛ یک میدان جنگ جدید باز می‌شود». سالها از انتشار آخرین شماره از مجموعه کرایسیس می‌گذرد و شرکت کریتک در این مدت، مشغول بازسازی نسخه‌های اولیه بوده است.

کرایتک مدتی پیش، ریمستر سه‌گانه Crysis برای سخت‌افزارهای فعلی منتشر کرد که شامل ویژگی‌هایی مانند: سیستم نورپردازی جدید، افزایش کیفیت بافت‌ها و ری‌ تریسینگ بود. همچنین بافت‌های با وضوح 8K هم استفاده شد. نسخه نسل نهم این بازی‌ها مدتی بعد منتشر شد که فناوری ری تریسینگ را برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری فعال کرد. منتظر انتشار اطلاعات بیشتر در مورد بازی Crysis 4 باشید.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

بازی Crysis 4 برای چه پلتفرم‌هایی منتشر می‌شود؟

از صحبت‌های مدیرعامل استودیو کرایتک مشخص است که بازی کرایسیس 4 برای نسل نهم و کامپیوتر منتشر می‌شود.

۱
کرایسیس 4 چه زمانی منتشر می‌شود؟

بازی کرایسیس 4 در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارد و زمان انتشار آن تا سالهای آینده اعلام نمی‌شود.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.