crysis remastered trilogy
سید مسعود کاظمی

ریمستر سه‌گانه Crysis پاییز امسال منتشر می‌شود

سید مسعود کاظمی 13 شهریور 1400 بدون دیدگاه
600 بازدید

Crytek به‌صورت رسمی اعلام کرد که ریمستر سه‌گانه Crysis، پاییز امسال منتشر خواهد شد. استودیو سازنده بازی‌های محبوب Crysis به‌صورت رسمی اعلام کرده که ریمستر سه‌گانه این مجموعه قرار است 15 اکتبر (23 مهر) منتشر شود. افرادی که Crysis Remastered را خریداری کرده‌اند می‌تواند دو بازی دیگر را به‌صورت جداگانه خریداری کنند.

آخرین بار سازنده‌های بازی Crysis خبر دادند که این سه‌گانه قرار است پاییز امسال منتشر شود. حالا تاریخ دقیق انتشار این سه‌گانه ریمستر شده نیز مشخص شد. این استودیو با همکاری Saber Interactive بازی را برای سخت‌افزارهای مدرن بازطراحی کرده‌اند تا طرفداران قدیمی و گیمرهای جدید از تجربه‌ی آن لذت ببرند.

نسخه‌ی کنسول‌های نسل نهم Crysis Remastered Trilogy قابلیت اجرا با رزولوشن 4K و نرخ فریم 60 را خواهند داشت. نسخه‌ی رایانه‌های شخصی نرخ فریم قفل‌شده نخواهد داشت و قابلیت Ray-Tracing نیز در بازی وجود دارد. جدا از نکات ذکرشده، نورپردازی، سایه‌ها، انعکاس نور و جزئیات بازی بهتر شده است. در ادامه می‌توانید تریلر این ریمستر سه‌گانه که روی تغییرات جدید مانور می‌دهد را تماشا کنید.

Crytek در حساب‌های فضای مجازی خود اعلام کرد که فقط بخش‌ داستانی در این ریمستر وجود دارد و خبری از بخش‌های چندنفره بازی نیست. در ادامه ذکر کرد که اگر کسی قصد خرید این ریمستر را برای کنسول‌های نسل نهم دارد، می‌توانند با استفاده از قابلیت Backward Compatibility این بازی را تجربه کنند. این سه‌گانه نسخه‌ی پلی‌استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس نخواهد داشت، اما همچنان اجرای این سه‌گانه روی کنسول‌های نسل نهم بسیار بهتر و زیباتر نسبت به کنسول نسل هشتم اجرا خواهد شد.

چندی پیش Digital Foundry تصاویری از Crysis 2 Remastered که روی کنسول‌های پلی‌استیشن 5 و نینتندو سوییچ اجرا می‌شد را منتشر کرد. نسخه‌ی ریمستر Crysis، نسخه‌ی بهبودیافته‌ی کنسول‌های پلی‌استیشن 3 و ایکس باکس 360 بوده است، اما دو نسخه‌ی دیگر قرار است از روی نسخه‌ی کامپیوتر ریمستر شوند. به همین دلیل سازنده‌ها قولِ یک ریمستر عالی با تصاویر چشم‌نواز را داده‌اند.

ریمستر سه‌گانه Crysis به‌صورت جداگانه و باندل برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ و از طریق پلتفرم‌های استیم و اپیک استور برای کامپیوتر منتشر خواهد شد. دارندگان ایکس باکس وان و پلی‌استیشن 4 می‌توانند نسخه‌ی فیزیکی بازی را نیز تهیه کنند. Crysis 2 Remastered و Crysis 3 Remastered بعدتر به‌صورت جداگانه برای کنسول هیبریدی نینتندو منتشر خواهد شد.

ریمستر Crysis

جدا از نسخه‌های ریمستر بازی Crysis، استودیو Crytek در حال کار روی یک بازی شوتر همه‌جانبه با نام Hunt: Showdown نیز است. این بازی در سال 2019 معرفی شد و اخیراً تصاویری از نقشه‌ی بازی نیز منتشر شد که امید یک بازی بزرگ را می‌دهد.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.