مبین نعمت‌اللهی

پاییز پیش‌رو منتظر بازی Crysis Remastered Trilogy باشید!

مبین نعمت‌اللهی 13 خرداد 1400 بدون دیدگاه
501 بازدید

کمتر پیش می‌آید که با شنیدن اسم استودیو بازی‌سازی Crytek به یاد سری‌بازی‌های Crysis نیوفتید و از آنجا چیزی نزدیک به یک دهه از انتشار نسخه‌ای جدید از این فرنچایز پرمخاطب خبری نبود، حال استودیو کرایتک در تازه‌ترین اقدام خود به طور رسمی اعلام کرده است که عنوان Crysis Remastered Trilogy در پاییز سال جاری میلادی بر روی کنسول‌های خانگی و رایانه‌های شخصی به انتشار می‌رسد. 

عنوان Crysis Remastered Trilogy شامل بخش تک‌نفره‌ی بازی‌هایی همچون Crysis, Crysis 2 و Crysis 3 بوده که در همکاری با تیم Saber Interactive بهینه‌سازی شده‌اند. آقای Steffen Halbig به‌عنوان رهبر این پروژه به نمایندگی از استودیو Crytek اظهار داشته است:

ما هیجان‌زده‌ایم تا این عناوین خاطره‌انگیز را در قالب یک باندل و به‌عنوان نسخه‌های بازسازی شده برای نسل جدید سخت‌افزارها معرفی کنیم. هر بازی به شکل چشم‌نوازی بر روی پلتفرم‌های امروزی به اجرا درخواهد آمد و ناب‌ترین تجربیات از سری‌بازی‌های Crysis را برای تازه‌کارها و یا طرفداران قدیمی و رو به سن گذاشته‌ی این فرنچایز که آرزوی تجربه‌ی دوباره‌ای از بازی را در سر داشتند، به ارمغان می‌آورد. 

این نسخه به شما اجازه می‌دهد تا خط داستانی بازی را از ابتدا و در سفرهای خود به جزاریری در کره‌جنوبی و نیویورک دنبال کنید. هدف اصلی شما نجات جامعه‌‌بشریت از ویروسی‌ مرگبار است که در نهایت به تقابل شما برای گرفتن انتقام و فاش کردن حقایق در رابطه با یک پیمانکار ارتشی که Crynet Enforcement & Local Logistics نام دارد و زیرنظر سیستم‌های CryNet مشغول به فعالیت است منجر می‌شود. 

لازم به ذکر است که عنوان Crysis Remastered Trilogy در پاییز امسال بر روی پلتفرم‌های رایانه‌های‌شخصی، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس در دسترس خواهد بود و در کنار آن، تجربه‌ی یکی از بهترین بازی‌های FPS سال‌های قبل بر روی نسل جدید کنسول‌ها به تجربه‌ای توام با جلوه‌های بصری چشم‌نواز مبدل خواهد شد. 

چندی پیش شایعاتی مبنی در دست ساخت بودن یک عنوان بتل‌رویال از سری‌بازی‌های Crysis که با اسم رمز Crysis Next شناخته می‌شود، مطرح شد. اقدامی که هر چند از جانب استودیو کرایتک دور از انتظار بوده، اما به معنای اعلان جنگ با عناوینی همچون Fortnite, Call of Duty: Warzone و Apex Legends است.

شما در ادامه می‌توانید نگاهی به اولین اسکرین‌شات منتشر شده از بازی Crysis 2 Remastered بی‌اندازید:

Crysis-2-Remasteredمنبع:‌ VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.