بازیکنان همزمان بازی God of War
محمد صادق شجاعی

بازیکنان همزمان بازی God of War بیش از 60 هزار نفر بوده است

محمد صادق شجاعی 26 دی 1400 بدون دیدگاه
311 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، انتشار نسخه کامپیوتر بازی God of War با استقبال گسترده کاربران این پلتفرم همراه شده و بیش از 60 هزار بازیکن آن را به صورت همزمان تجربه کرده‌اند.

سری گاد اف وار یکی از مهم‌ترین مجموعه‌های تاریخ پلی استیشن است؛ شهرت و محبوبیت این مجموعه باعث شد که بسیاری از افراد کنسول‌های Playstation را خریداری کنند. پس از سال‌ها انتشار انحصاری، تازه‌ترین بازی سری God of War روی PC نیز منتشر شد. انتشار نسخه کامپیوتر بازی God of War توجه بسیاری از کاربران استیم را به خود جلب کرده و این اثر حتی محبوب‌تر از بازی Horizon Zero Dawn ظاهر شده است.

با استناد به آمار درج شده در وب‌سایت SteamDB، بازی گاد اف وار به رکورد 65 هزار بازیکن همزمان در فروشگاه استیم دست پیدا کرده است. با وجود قابل توجه بودن تعداد بازیکنان همزمان بازی God of War، اما این اثر در رتبه 22 لیست بازی‌هایی با بیشترین بازیکن همزمان قرار گرفته است. لازم به ذکر بوده بازی‌هایی که در رتبه‌های بالاتر از بازی گاد اف وار قرار دارند، همگی آثار چند‌نفره هستند.

حجم بالای بازیکنانی که دست به تجربه بازی گاد آو وار زده‌اند، این اثر را به موفق‌ترین بازی فرست پارتی سونی روی پلتفرم کامپیوتر تبدیل کرده است. بیشترین تعداد بازیکنان بازی‌های Horizon Zero Dawn و Days Gone به ترتیب 56 هزار و 27 هزار بازیکن است.

آمار ذکر شده بالا، تنها مربوط به فروشگاه استیم هستند، در نتیجه آمار بازیکنان دیگر فروشگاه عرضه کننده بازی‌های سونی لحاظ نشده است. علاوه بر فروشگاه Steam، بازی‌های Days Gone ،Horizon و God of War از طریق فروشگاه اپیک گیمز نیز قابل خریداری و تجربه هستند.

بازیکنان همزمان بازی God of War

بازی God of War روی کامپیوتر ویژگی‌های خاص متعددی دارد

بازی God of War در سال 2018 برای پلتفرم پلی استیشن 4 منتشر شد. این اثر نه تنها فضای داستان را از یونان به نورس تغییر داد، بلکه گیم‌پلی سری گاد اف وار را متحول کرد. به این واسطه داستان اهمیت بیشتری پیدا کرده و بازیکنان با کریتوس متفاوتی نسبت به گذشته آشنا شدند. حضور فرزند خدای جنگ یعنی آترئوس بدون شک تاثیرات زیادی روی روح اسپارتا داشته است. در این اثر کریتوس متوجه می‌شود که خشونت و جنگیدن تنها راه حل نیست و برای اولین بار به زندگی فرد دیگری جز خودش اهمیت می‌دهد.

بازی گاد آو وار یکی از موفق‌ترین آثار کنسول نسل هشتم سونی بوده که بیش از 19 میلیون نسخه فروش داشته است. با این وجود که نسخه کامپیوتر این اثر توسط استودیو Jetpack Interactive آماده شده، اما سازنده اصلی یعنی استودیو سانتا مونیکا روی این پروژه نظارت داشته است. یکی از اعضای ارشد تیم تولید اعلام کرده است که ساخت پورت PC بازی God of War حداقل دو سال طول کشیده است.

بازی گاد اف وار آخرین بازی سونی برای پلتفرم کامپیوتر نخواهد بود؛ زیرا این شرکت اخیرا استودیو Nixxes Software را خریداری کرده است. استودیو مذکور سابقه درخشانی در ساخت نسخه کامپیوتر آثار مختلف دارد. بازی God of War Ragnarok مدتی پیش به عنوان اثر تازه سری God of War معرفی شد. این اثر در سال جاری منتشر شده و وقایع رگناروک، جنگی بزرگ که باعث پایان دنیا و کشته شدن بسیاری از خدایان می‌شود، به تصویر خواهد کشید.

نظر شما در مورد تعداد بازیکنان همزمان بازی God of War چیست؟ آیا شما هم جزو این دسته از کاربران فروشگاه استیم هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Video Games Chronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.