بازی Hitman Trilogy
یحیی رحیمی

بازی Hitman Trilogy معرفی شد؛ هیتمن به ایکس باکس گیم پس می‌آید

یحیی رحیمی 23 دی 1400 بدون دیدگاه
1,518 بازدید

بازی Hitman Trilogy که شامل هر سه بازی مجموعه World of Assassination می‌شوند در قالب یک بازی کامل توسط شرکت IO Interactive معرفی شد. سه گانه هیتمن روز بیستم ژانویه به سرویس ایکس باکس گیم پس اضافه خواهد شد. نسخه جدید بازی هیتمن به همراه محتوای سال دوم معرفی شده است که در ادامه به تمامی جزئیات خواهیم پرداخت.

شرکت IO چند روز پیش خبر از برگزاری یک کنفرانس خبری و معرفی محتوای سال دوم هیتمن داد. این شرکت علاوه بر محتوای جدید؛ بازی Hitman Trilogy را برای کنسول، کامپیوتر و ایکس باکس گیم پس رونمایی کرد. این بازی به‌صورت دیجیتالی از روز 30 دی ماه برای ایکس باکس، پلی استیشن و کامپیوتر در دسترس قرار خواهد گرفت. IO در بیانیه مطبوعاتی منتشرشده نوشته است:‌ «ما برای خوشامدگویی به موج جدید بازیکنانی که قرار است از طریق پلتفرم‌های جدید از بازی ما لذت ببرند، هیجان‌زده‌ایم».

سه گانه هیتمن به‌منظور معرفی یک شیوه جدید برای تجربه بازی معرفی شده است و هر سه بازی هیتمن، Hitman 2 و Hitman 3 را یکجا دریافت خواهیم کرد. افرادی که منتظر انتشار چنین پکیج کاملی بودند؛ می‌توانند از ماجراجویی جدید مأمور 47 لذت ببرند. مهم‌ترین خبر، انتشار Hitman Trilogy برای ایکس باکس گیم پس بود. کاربران گیم پس می‌توانند بدون پرداخت هزینه اضافه از بازی لذت ببرند. این دومین اثر بزرگ سال است که هنگام انتشار در اختیار کاربران گیم پس قرار می‌گیرد و Rainbow Six Extraction نیز مدتی پیش برای سرویس اشتراکی ایکس باکس معرفی شد.

سال دوم هیتمن 3

محتوای سال دوم Hitman 3

علاوه بر باندل جدید، محتوای سال دوم Hitman 3 نیز معرفی شده است. توسعه‌دهندگان اهداف تازه‌ای برای مأمور 47 در نظر گرفته‌اند که ماجراجویی وی را ادامه خواهد داد. همچنین پشتیبانی از فناوری ری تریسینگ و نسخه واقعیت مجازی نیز اعلام شده است که تمامی این اتفاقات در طی سال 2022 رخ خواهند داد.

مهم‌ترین تغییر، افزودن اهداف تازه‌ای برای ترور است. هر قرارداد جدید، شامل اهداف مختلفی می‌شود و باید هدف را در بازه زمانی مشخصی به قتل برسانید. در صورتی که موفق به کشتن فرد هدف نشوید؛ لازم است دوازده ساعت صبر کنید و سپس دوباره از اول شروع کنید. جوایز تازه‌ای به بازی اضافه شده‌اند و همچنین قراردادهای دیگر هم در طی ماه‌های آینده اضافه خواهند شد.

بازی Hitman Trilogy ایکس باکس گیم پس

تغییر دیگر، معرفی حالت واقعیت مجازی برای هیتمن 3 است. نسخه‌های قبلی بازی، حالت VR را دریافت کردند که با مشکلات و باگ‌های عجیب همراه بود. نسخه سوم نیز حالت واقعیت مجزای را دریافت کرده که شامل ویژگی‌های تازه است. برای نمونه: بازیکنان می‌توانند آیتم‌های مشخصی را به‌سوی دشمن پرتاب کنند و پشتیبانی بهتری از این مود انجام خواهد شد. جلوه‌های بصری بازی به لطف فناوری جدید اینتل بهبود پیدا کرده است و گرافیک نسخه کامپیوتر به زیباترین حالت ممکن خواهد رسید.

علاوه بر بازی Hitman Trilogy، محتوای بیشتری از جمله یک نقشه جدید و حالت فری‌لنس در راه است که به‌زودی اطلاعات بیشتری در مورد آن‌ها دریافت خواهیم کرد. اگر عضو سرویس ایکس باکس گیم پس هستید؛ Hitman Trilogy را از دست ندهید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

چه محتوایی در سال دوم به هیتمن 3 اضافه می‌شود؟

توسعه‌دهندگان اهداف تازه‌ای برای مأمور 47 در نظر گرفته‌اند که ماجراجویی وی را ادامه خواهد داد. همچنین پشتیبانی از فناوری ری تریسینگ و نسخه واقعیت مجازی نیز اعلام شده است که تمامی این اتفاقات در طی سال 2022 رخ خواهند داد.

۱
سه گانه هیتمن چه روزی به ایکس باکس گیم پس اضافه می‌شود؟

سه گانه هیتمن روز بیستم ژانویه برابر با 30 دی ماه به سرویس ایکس باکس گیم پس اضافه خواهد شد. نسخه جدید بازی هیتمن به همراه محتوای سال دوم معرفی شده است

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.