سال دوم بازی Hitman 3
محمد صادق شجاعی

محتوا‌ها و ویژگی‌های سال دوم بازی Hitman 3 معرفی شدند

محمد صادق شجاعی 3 آذر 1400 بدون دیدگاه
410 بازدید

بازی Hitman 3 تازه‌ترین اثر از سری Hitman و آخرین بازی سه‌گانه World of Assassination بوده که تا‌کنون دستاورد‌های مختلفی داشته و توجه بسیاری از بازیکنان را به خود جلب کرده است. طبق جدید‌ترین اخبار بازی، مدیر عامل استودیو IO Interactive یعنی هاکان آبراک، ضمن معرفی بازی مذکور به عنوان موفق‌ترین اثر سری هیتمن در طول تاریخ، از انتشار محتواهای جدید از جمله نقشه‌های تازه، در قالب سال دوم بازی Hitman 3 خبر داده است.

براساس گزارش‌های استودیو IOI، از قبل می‌دانستیم که بازی هیتمن 3 از زمان عرضه در ماه ژانویه سال میلادی جاری، رکورد‌های جدیدی را در میزان سودآوری ثبت کرده و به یک موفقیت بزرگ مالی برای استودیو سازنده تبدیل شده است. درآمد کلی استودیو IO Interactive با رشد 136 درصدی نسبت به سال گذشته به مبلغ 78 میلیون دلار رسیده است. علاوه بر این، استودیو مذکور در سال جاری 42 میلیون دلار سود داشته که این رقم نسبت به سود 1.8 میلیون دلاری سال گذشته به شکل قابل توجهی افزایش یافته است. رشد سود استودیو IOI عمدتا به واسطه انتشار بازی هیتمن 3 محقق شده و این اثر توانسته به میزان 300 درصد از بودجه فروش اولیه خود را کسب کند.

این موفقیت عظیم، استودیو IO Interactive را تشویق کرده تا در دومین سال انتشار بازی Hitman 3، ویژگی‌های متنوع، فناوری‌های تازه و از همه مهم‌تر، محتواهای جدیدی را برای این اثر منتشر کند. در سال آینده ویژگی‌های پشتیبانی از فناوری ری تریسینگ و امکان تجربه به صورت واقعیت مجازی به نسخه کامپیوتر بازی هیتمن 3 اضافه خواهند شد. ویژگی PC VR در ماه ژانویه و پشتیبانی از فناوری Ray Tracing بعدا در دسترس قرار خواهند گرفت. متاسفانه به ویژگی DLSS که برای دارندگان کارت گرافیک‌های Nvidia می‌تواند مزیت بزرگی باشد، اشاره‌ای نشده است.

سال دوم بازی Hitman 3

عمارتی پر از اسلحه در سال دوم بازی Hitman 3

علاوه بر کاربران پلتفرم کامیپوتر، دیگر بازیکنان و طرفداران بازی Hitman 3 نیز می‌توانند محتواهای مختلفی را دریافت کنند. هاکان آبراک اعلام کرده که در کنار نقشه‌ها، خط‌های داستانی و حالت‌های تازه، بازی هیتمن 3 در سال آینده میزبان روش‌های جدیدی برای بازی کردن خواهد بود. همراه با ویژگی‌های ذکر شده، استودیو IO Interactive چندین غافلگیری خواهد داشت و مواردی را اضافه می‌کند که جامعه بازیکنان سری Hitman مدت‌ها خواستار اضافه شدن آن‌ها بوده‌اند. با این وجود که جزئیات سال دوم بازی Hitman 3 در ماه ژانویه سال آینده میلادی اعلام خواهند شد، اما استودیو IO Interactive بخش‌های کوتاهی از نقشه جدید بازی مذکور را به نمایش گذاشته است. براساس ویدیو نمایش داده شده، این نقشه شامل عمارتی مدرن در وسط یک جنگل است که راهرو‌های آن پر از اسلحه است.

نظر شما در مورد محتوا‌ها و ویژگی‌های سال دوم بازی Hitman 3 چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.