sean bean hitman
یحیی رحیمی

محتوای ماه ژانویه Hitman 2 در دسترس قرار گرفت: برگشت Sean Bean

یحیی رحیمی 20 دی 1398 بدون دیدگاه
576 بازدید

استودیو IO Interactive نقشه راه محتوای ماه ژانویه بازی Hitman 2 را عرضه کرده است و شاهد 11 قرارداد مختلف در جنبه های گوناگون هستیم. این محتوای جدید هم اکنون در دسترس همه قرار دارد و می توانید همین الان می توانید آن را تجربه کنید.

استودیو گفته است که در سال 2020 بیشتر روی قراردادهای مخصوص تمرکز خواهد کرد و به نوعی هیجان بیشتری به بازی خواهند بخشید. همچنین آپدیت های ماهانه نیز ادامه خواهد یافت و برای همین نیم نگاهی به این بازی داشته باشید. تم این ماه بازی Hitman 2 مربوط به زمستان است و البته انتظار نداشته باشید که تمام نقاط سفر شما برفی باشند و بلکه ترکیب خاصی را مشاهده خواهید کرد.

بزرگ ترین تغییر بازگشت قراردادهای قدیمی است. این بخش از آپدیت برای افرادی که اهداف پیشین را از دست داده اند خبر خوبی است. برای نمونه می توانید دوباره Mark Faba را در شهر میامی ترور کنید. بازیگر شخصیت Faba اما Sean Bean است که احتمالا او را از فیلم های سینمایی که بازی کرده است بشناسید، به هر حال اگر ماموریت او را از دست داده اید یا به نوعی در انجام آن موفق نبوده اید، حالا فرصت خوبی است.

H2_January_Content_Calendar

علاوه بر اینها یک سری قراردادهای محبوب بازیکنان نیز دوباره در بازی ظاهر شده اند و با این حساب ماموریت MulletPride را دوباره در بازی خواهید دید. مانند ماه های پیش پشت صحنه بازی Hitman 2 نیز به بازیکنان نمایش داده خواهد شد و می توانید با تیم توسعه بازی نیز آشنا شوید.

مدتی پیش شاهد اعلام به اتمام رسیدن بازی Hitman 2 بودیم اما به نظر می رسد که این بازی هنوز هم پشتیبانی می شود و خبری از کناره گیری نیست.البته خبری از عرضه بسته های الحاقی جدید برای این بازی نخواهد بود و تنها یک سری آپدیت دریافت خواهیم کرد. اگر بازی را دریافت کرده اید، همین الان می توانید به تجربه بخش های جدید بپردازید.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.