بازی GTA San Andreas
یحیی رحیمی

باگ جدید ریمستر GTA San Andreas‌ اجازه ذخیره‌سازی را نمی‌دهد

یحیی رحیمی 23 دی 1400 بدون دیدگاه
1,196 بازدید

بیش از دو ماه از انتشار ریمستر سه گانه GTA توسط راک‌ استار می‌گذرد و هنوز مشکلات و باگ‌های متنوعی وجود دارند که بازی‌کنان آنها را کشف می‌کنند. گلیچ تازه‌ای در ریمستر GTA San Andreas پیدا شده است که جلوی ذخیره کردن بازی را می‌گیرد. تعدادی از بازی‌کنان کشف کرده‌اند که بازی، اجازه‌ی ذخیره فایل به‌صورت دستی را نمی‌دهد و سیو بازی نیز آپدیت نمی‌شود. بسیاری از بازی‌کنان که فکر می‌کردند جی تی ای سن آندریاس ذخیره شده است؛ در کمال تعجب به نقطه اول بازی بازگردانده شده‌اند.

انتشار GTA The Definitive Edition با حاشیه‌های مختلفی همراه شد. تغییر موتور بازی و سبک طراحی شخصیت‌ها به مذاق طرفداران خوش نیامد و همین باعث شد تا بسیاری، بازی اصلی را ترجیح دهند. باگ‌های بازی راک‌استار را منجر به عذرخواهی کرد و تمام کاسه کوزه‌ها سر استودیو خراب شد. این استودیو تلاش زیادی برای ریمستر بازی انجام نداده بود و محصولی ناقص به دست طرفداران رساند. نسخه کامپیوتر ریمستر GTA پس از یک روز از فروشگاه حذف شد و چند روز طول کشید تا به لانچر راک‌استار بازگردد.

مشکلات پیش‌آمده باعث شد تا یکی از طرفداران عصبانی جی تی ای، تصمیم به بازسازی GTA San Andreas‌ بگیرد و نسخه‌ی نهایی کیفیت بالایی داشت. راک‌استار به انتشار آپدیت‌هایی به‌منظور رفع باگ‌ها پرداخت و ایرادات اساسی مانند بارش باران و سایه‌های عمیق حل شد؛ اما مشکلات جدی‌تری پیدا شده است که عملاً تجربه ریمستر GTA San Andreas را غیرممکن ساخته است. یکی از کاربران تالار گفتگو ردیت با نام کاربری Agozzo97، ایراد بزرگی یافته است.

ریمستر GTA San Andreas

مشکلات ریمستر GTA San Andreas ادامه دارد‌

بازی GTA San Andreas‌ از سیستم ذخیره‌سازی خودکار استفاده می‌کند. این بدین معنی است که در حین مرحله و پس از انجام آن، بازی ذخیره می‌شود؛ اما امکان سیو دستی در خانه شخصیت اصلی نیز وجود دارد. کافی است به خانه اصلی در گروو استریت یا دیگر خانه‌ها مراجعه کنید و سپس بازی را ذخیره کنید. افرادی که این کار را انجام داده‌اند؛ فهمیده‌اند که این قابلیت در نسخه کامپیوتر کار نمی‌کند. سی‌جی به‌سوی آیکون فلاپی دیسک موجود در Doherty Garage می‌رود و صفحه‌ی ذخیره ظاهر نمی‌شود.

چنین مشکلی باعث شده است تا ساعت‌ها تجربه بازی از بین رود و این کاربر مجبور شود تا دوباره بازی را از سیو قبلی ادامه دهد. افرادی دیگری هم به تست بازی پرداخته‌اند و فهمیده‌اند که یک گلیچ، اجازه ذخیره‌سازی ریمستر GTA San Andreas را نمی‌دهد. بسیاری باور دارند که ریمستر جی تی ای سن آندریاس مهم‌ترین نسخه میان سه‌گانه است و افرادی بیشتری آن را تجربه می‌کنند؛ در نتیجه وجود چنین ایراداتی قابل پذیرش نیست. آیا شما نیز با این مشکل روبه‌رو شده‌اید؟

منبع: GamingBible

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.