gta-trilogy
یحیی رحیمی

نسخه‌ی کامپیوتر GTA Trilogy به لانچر راک استار برگشت

یحیی رحیمی 24 آبان 1400 بدون دیدگاه
2,080 بازدید

راک استار پس از انتشار بازی GTA Trilogy برای کامپیوتر، این کلکسیون را به صورت کامل از لانچر راک استار حذف کرد و امکان دسترسی به بازی برای دو روز وجود نداشت. دلیل حذف بازی و همچنین بستن دسترسی به لانچر راک استار ناشی از مشکلات جدی هنگام اجرا بود که حتی کارت گرافیک‌های پرچم‌دار مانند RTX 2080 را نیز با مشکل هنگام اجرا مواجه کرده بود. راک استار سریعاً فایل‌های بازی را حذف کرد تا چاره‌ای برای مشکلات بیندیشد و حال پس از گذشت سه روز، شاهد بازگشت آن به فروشگاه هستیم.

شرکت راک استار با انتشار بیانیه‌ای مطبوعاتی، قول برطرف کرده مشکلات جدی نسخه‌ی کامپیوتر GTA Trilogy را داده است و به وجود مشکل و ایراد اعتراف کرده است: « ما صمیمانه بابت ناراحتی پیش‌آمده پوزش می‌خواهیم و تلاش می‌کنیم تا عملکرد کلی بازی را توسط آپدیت‌های جدید بهبود بخشیم». بنابر گزارش‌های منتشر شده، فایل‌های بازی تغییر پیدا کرده است و لازم است که بار دیگر بازی را دانلود کنید.

نسخه کامپیوتر GTA Trilogy

حذف GTA Trilogy از لانچر راک استار پس از آن اتفاق افتاد که کاربران، فایل‌های زیادی از جمله موسیقی‌های بدون حق پخش و همچنین فایل‌هایی مربوط به مینی‌گیم «قهوه‌ی داغ» را پیدا کردند. انتشار این خبرها، راک‌استار را مجاب به حذف بازی کرد تا فایل‌های گفته‌شده حذف شوند و مشکلی از دید قانونی پیش نیاید. این شرکت سالها به دلیل گنجاندن ماد مخفی «قهوه‌ی داغ» توسط سناتورهای آمریکایی مورد بازخواست قرار گرفت و جلسات دادگاهی مختلفی برای برخورد با مدیران راک‌استار برگزار شود. زنده شدن دوباره‌ی این پرونده، خبر خوبی برای راک‌استار نخواهد بود.

نسخه کامپیوتر GTA Trilogy

شروع نامناسب GTA Trilogy

بازی GTA Trilogy شروع مناسبی نداشته و با واکنش جدی کاربران شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شده است. بسیاری با انتشار تصاویری از بازی، گرافیک و اجرای این اثر ریمستر شده را به چالش کشیده‌اند و باور دارند که توسعه‌دهندگان وقت زیادی را صرف توسعه‌ی آن نکرده‌اند و مادسازها عملکرد بهتری داشته‌اند. کاربران متاکریتیک با حمله به ریمستر سه گانه GTA، پایین‌ترین امتیاز ممکن را ثبت کرده‌اند و همچنین بازی نیز با دریافت امتیاز 64 از سوی منتقدان، عملکرد ضعیفی از خود نشان داده است.

راک استار با حذف درخواست ریفاند کاربران، امکان بازپس‌گیری هزینه‌ی پرداخت‌شده را غیرممکن کرده و فعلاً هیچ برنامه‌ای برای پاسخگویی به مشکلات پیش‌آمده مشخص نشده است. این در حالی است که مادسازها دست به کار شده‌اند و تعدادی از مشکلات بازی را رفع کرده‌اند. قول راک استار برای انتشار آپدیت‌های جدید، خبر خوبی است که می‌تواند عملکرد نسخه‌ی کامپیوتر GTA Trilogy را بهبود بخشد. نظر شما در مورد ریمستر سه گانه GTA چیست؟ آیا نحوه‌ی اجرای بازی و گرافیک آن رضایت‌بخش بوده است؟

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.