ماموریت‌های فرعی در بازی GTA: San Andreas
امیرحسین والی

بهترین ماموریت‌های فرعی در بازی GTA: San Andreas

امیرحسین والی 16 آذر 1400 4 دیدگاه
21,504 بازدید

بازی GTA San Andreas یکی از پرمحتواترین عناوینی است که در تاریخ بازی‌های ویدیویی منتشر شده است؛ بازی با بهره‌گیری از جهان باز و ماموریت‌های فرعی و اصلی مختلف که می‌تواند ساعت‌های طولانی گیمرها را وادار به تجربه و لذت بردن از خود کند. با این که سن آندریاس در سال ۲۰۰۴ منتشر شده و تقریبا هفده سال از انتشار آن می‌گذرد، اما هنوز بعد از این مدت می‌توان به این بازی به عنوان یکی از بهترین عنوان‌های صنعت یاد کرد و حالا به لطف Grand Theft Auto: Trilogy – Definitive Edition، می‌توان این بازی را با جلوه‌های بصری بهتر تجربه کرد؛ هرچند این بازی در حال حاضر گریبان‌گیر مشکلات فنی زیادی است اما راکستار با انتشار بیانه‌ای نه تنها از پلیرها برای این ایرادات عذرخواهی کرد، بلکه وعده داد که به زودی این ایرادها برطرف خواهند شد.

ماموریت‌های فرعی جذاب در بازی GTA: San Andreas

با توجه به محتواهای زیادی که در سن آندریاس قرار گرفته، منطقی است که خیلی از پلیرها نتوانند ماموریت‌های فرعی بازی را تجربه کنند و حتی یک سری از مراحل بازی به عنوان ماموریت مخفی در نظر گرفته می‌شود. در این مقاله قرار است به هشت ماموریت فرعی در بازی اشاره کنیم که جذابیت خاص خودشان را دارند و از طریق آن‌ها می‌توانید درآمد بیشتری در طول روند تجربه بازی داشته باشید. با پارسی گیم همراه باشید.

ماموریت‌های فرعی در بازی GTA: San Andreas

۸. دزدی شب

یکی از ماموریت‌های اصلی بازی GTA: San Andreas این است که باید به همراه رایدر، به دزدی خانه‌ای بروید و تمام اموال ارزشمند موجود در آن خانه را سرقت کنید. بعد از انجام این ماموریت اصلی، می‌توانید به عنوان ماموریت‌های فرعی، چند بار دیگر هم این کار را در سطح شهر انجام دهید. هر وقت که تمام ماموریت‌های فرعی دزدی خانه در شب را انجام دهید، بازی به عنوان جایزه به شما درجه انرژی بی‌نهایت می‌دهد.

این ماموریت فرعی در عین جذابیتی که دارد، بسیار سخت است و کمی با روند دیگر مراحل بازی تفاوت دارد. همچنین این مرحله حوصله زیادی از شما می‌برد و در عین حال باید در نظر داشته باشید که قبل از روشن شدن هوا، دزدی را با نهایت دقت به اتمام برسانید. سختی این مرحله به این شکل نیست که باید کار عجیب و غریبی انجام دهید؛ سختی‌اش این است که باید حوصله خیلی زیادی خرج دهید تا در نهایت سکوت و به آرامی قدم برداشتن مرحله را پیش ببرید. اما به طور کلی راه‌ ساده‌ای برای درآوردن پول بیشتر داخل بازی است.

ماموریت‌های فرعی در بازی GTA: San Andreas

۷. باربری با قطار

در حقیقت،‌ این که پلیرها توانایی کنترل قطار را در بازی جی تی ای سن آندریاس دارند، اتفاقی است که در دیگر بازی‌های دنیای سه بعدی جی تی ای غیرممکن است و یکی از نکات مثبتی است که نمی‌توان از آن به راحتی چشم‌پوشی کرد. اما کنترل قطار فقط برای این نیست که به عنوان یک مکانیزم جذاب حضور داشته باشد و می‌توانید از طریق راندن قطار، مرحله‌های فرعی مختلفی را انجام دهید.

البته این ماموریت‌های فرعی آنقدر که ممکن است فکر کنید درگیر کننده نیستند اما اگر دوست داشته باشید که با راندن قطار پول بیشتری به دست آورید، می‌توانید این ماموریت فرعی را هم در نظر بگیرید. در این ماموریت‌های فرعی تایمر قرار گرفته که اگر به موقع بار را به مقصد نرسانید، نمی‌توانید درآمدی داشته باشید اما باید حواستان باشد که سرعت قطارتان را بیش از حد بالا نبرید؛ چون ممکن است که از ریلش خارج شود.

ماموریت‌های فرعی در بازی GTA: San Andreas

۶. پیک موتوری

سه فروشگاه در هر سه شهر اصلی بازی وجود دارند که سی جی با مراجعه به این فروشگاه‌ها، می‌تواند نقش پیک موتوری را انجام دهد و درآمدی از راه متفاوت داشته باشد؛ درآمدی شرافتمندانه‌تر از دزدی خانه‌ها در شب! این مغازه‌ها ‌‌Robo’s Food Mart در لوس سانتوس، Hippy Shopper در سن فیرو و Burger Shot در لس ونتورس هستند.

این ماموریت شاید در ابتدا تکراری به نظر برسد، اما اگر اهل لانگ‌پلی هستید و دوست دارید بازی را برای خود متفاوت کنید و تمام مراحل فرعی بازی چه مخفی و چه آشکار را تجربه کنید، می‌توانید در نقش پیک موتوری هم بازی را پیش ببرید.

ماموریت‌های فرعی در بازی GTA: San Andreas

۵. خرید معدن سنگ

در بازی مکان‌های مختلفی مثل خانه وجود دارد که سی جی می‌تواند آن‌‌ها را برای خود خریداری کند؛‌ اما اگر می‌خواهید که از طریق خرید مکانی درآمدزایی کنید، می‌توانید به خرید معدن سنگ فکر کنید. معدن‌های سنگ مدتی طول می‌کشد تا به سوددهی و درآمدزایی برسند اما وقتی این اتفاق بیافتد، می‌تواند کمک خرج قابل توجهی در طول بازی باشد. با انجام چند ماموریت فرعی در بازی می‌توانید درآمدزایی این معدن‌ها را به حداکثر خود برسانید.

تقریبا هفت مرحله مختلف وجود دارد که می‌تواند درآمدزایی این معدن‌ها را یکی پس از دیگری بیشتر کند و با این که شاید ماموریت‌های ساده‌ای به نظر برسند، اما به قدر کافی سرگرم‌کننده هستند که بتوانید در طول تجربه بازی از این ماموریت‌های فرعی لذت ببرید.

ماموریت‌های فرعی در بازی GTA: San Andreas

۴. پارکبان در هتل سن فیرو

این ماموریت هم کمی عجیب و غریب به نظر می‌رسد اما کمی که بیشتر به آن بپردازید متوجه سرگرم‌کننده بودن آن خواهید شد. ایده کار کردن به عنوان یک پارک‌بان که باید ماشین افراد ثروتمند را که به هتل سن فیرو می‌آیند را پارک کنید کمی خارج از منش سی جی است اما در نهایت درآمدزایی خوبی دارد. این ماموریت فرعی گواهی بر این است که جی تی ای سن آندریاس از هر راهی برای ایجاد تعامل با دنیای داینامیک بازی استفاده می‌کند.

جذابیت این ماموریت فرعی زمانی مشخص می‌شود که با پارکبان‌های دیگر دعوا می‌کنید که چه کسی بیشترین ماشین را در کمترین زمان پارک کند تا علاوه بر درآمد کلی، پاداشی هم کسب کنید. مانند دیگر مراحل فرعی ذکر شده، این ماموریت هم برای درآمدزایی راه‌حل بسیار خوبی است.

ماموریت‌های فرعی در بازی GTA: San Andreas

۳. چالش‌های موتور و دوچرخه سواری

این چالش‌ها شاید از جمله چالش‌هایی باشد که پلیرهای زیادی متوجه نباشند که باید چگونه انجام دهند اما مکان‌هایی در نقشه سن آندریاس وجود دارد که پلیرها می‌توانند با دوچرخه یا موتورسیکلت، چالش‌هایی را انجام دهد و قبل اتمام زمان داده شده در بازی، از مارکرها عبور کنند. برای این که این چالش را انجام دهید باید با دوچرخه BMX به Glen Park یا با موتور NRG-500 به Easter Basin بروید.

این ماموریت‌ها دستورالعمل ساده‌ای دارند اما در ابتدا کمی سخت هستند و باید توانایی خود در راندن وسایل نقلیه دو چرخ، در طول بازی ارتقا دهید و بعد از چند تلاش ساده، می‌توانید این چالش‌ها را انجام دهید و طبعا از طریق این چالش‌‌ها داخل بازی کسب درآمد کنید.

ماموریت‌های فرعی در بازی GTA: San Andreas

۲. مسابقه مخفی در تپه‌ها Chiliad

اگر یک دوچرخه کوهی یا همان Mountain Bike بردارید و به کوهستان Chiliad در بازی بروید، می‌توانید در مسابقه مخفی بازی شرکت کنید که در صورت پیروزی، پول بیشتری را نسبت به چالش‌های دیگر بازی به شما می‌دهد. تقریبا اکثر مسابقه‌های داخل بازی روی نقشه علامت‌گذاری شده‌اند به جز این مسابقه مخفی در Mount Chiliad.

علاوه بر داشتن یک دوچرخه کوهی، توانایی دوچرخه سواری سی جی هم باید به حد قابل قبولی رسیده باشد. به خاطر طراحی جذاب تپه‌های چیلیاد، مسابقه‌ای که در آن شرکت می‌کنید واقعا چالش‌برانگیز و سرگرم‌کننده است و رقیبانی که با آن‌ها مسابقه خواهید داد، رقیب‌های قدرتمندی در دوچرخه‌سواری محسوب می‌شوند.

ماموریت‌های فرعی در بازی GTA: San Andreas

1.سرقت بزرگ اتوموبیل

سرقت اتوموبیل؛ چه فکر خلاقانه‌ای؟ مگر نه؟ در بازی می‌توانید ماموریت فرعی را پیش ببرید که باید ۳۰ اتوموبیل از پیش تعیین شده را از هر طریقی به محل برسانید که پول بسیار خوبی دریافت می‌کنید. اکثر اتوموبیل‌های داخل این لیست تنها با کمی گشت و گذار در طول شهر قابل یافت هستند.

این سری ماموریت فرعی لذت بیشتری نسبت به دیگر ماموریت‌های فرعی ذکر شده دارد و دلیل اصلی آن را می‌توان بعضی از ماشین‌های این لیست دانست که برای بدست آوردن آن‌ها، باید چالش‌های متفاوتی را رد کنید و به سختی آن‌ها را پیدا کنید که تجربه بازی را بسیار لذت‌بخش و سرگرم‌کننده‌تر می‌کند.

ماموریت‌های فرعی ذکر شده در این مقاله،‌ همگی در جی تی ای سن آندریاس در دسترس هستند؛ تقریبا این روزها روی هر پلتفرمی می‌توانید به تجربه این بازی بپردازید؛ از کنسول‌های نسل ششم، هفتم، هشتم و نهم گرفته تا کامپیوترهای شخصی و حتی گوشی‌های موبایل هوشمند. هرچند نسخه ریمستر این بازی که اخیرا منتشر شده، گریبان‌گیر مشکلاتی است که راکستار قول داده تا به زودی آن‌ها را برطرف کند؛ اما اگر دوست دارید که نسخه کلاسیک این عنوان را تجربه کنید، سعی کنید که حتما به انجام این رویدادها در طول بازی بپردازید.

منبع:Gamerant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

مشکلات نسخه ریمستر GTA: San Andreas چیست؟

در حال حاضر نسخه ریمستر GTA: San Andreas مشکلات فنی زیادی اعم از باگ‌ها و گلیچ‌های عجیب و غریب دارد که تجربه بازی را سخت می‌کند.

۱
چگونه در GTA: San Andreas پول بیشتری به دست آوریم؟

راه‌های زیادی برای درآمدزایی در جی تی ای سن آندریاس وجود دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به ماموریت‌های فرعی پنهان داخل بازی اشاره کرد که خیلی از پلیرها از آن مطلع نیستند.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    بهترین کار

    مهمان

    H E S O Y A M

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمد مهدی فتح

    مهمان

    سلام
    من قبلا بازی میکردم
    هنوزم دارمش تو گوشیم
    همه اینارو یادمه
    خیلی بازی قشنگی بود
    هرچقدرم قدیمی بشه بازم جذابه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    barsam 11

    مهمان

    چرا مرحله های گواینامه ماشین تو سن فیرو نزاشتین

    پاسخ دهید
    • Avatar

      Yuuhy در پاسخ به barsam 11

      مهمان

      چون فرعی نیست