اتمام Dying Light 2
یحیی رحیمی

زمان مورد نیاز برای اتمام مراحل داستانی Dying Light 2 اعلام شد

یحیی رحیمی 21 دی 1400 بدون دیدگاه
231 بازدید

شرکت Techland پس از آنکه خبر از محتوای 500 ساعته برای بازی Dying Light 2 داد؛ نگرانی بازیکنان در مورد طولانی بودن بازی را برطرف کرد. توضیح منتشر شده در صفحه توییتر بازی، زمان مورد نیاز برای اتمام مراحل داستانی Dying Light 2 Stay Human را مشخص کرده است. بنابر تصویر منتشر شده، کافی است 20 ساعت وقت برای اتمام مأموریت‌های داستانی کنار بگذارید و نیازی به 500 ساعت وقت ندارید.

طبق جدیدترین اخبار بازی، Dying Light 2 دارای پایان‌های متفاوت و مراحل فرعی متنوع خواهد بود. این بدین معنی است که هر بازیکنی با هر سبک بازی می‌تواند از این اثر جهان‌آزاد لذت ببرد. اگر فردی هستید که تمام گوشه و کنار بازی را جستجو می‌کند و همچنین چندین بار به انجام مراحل می‌پردازد تا پایان مختلف را ببیند؛ آنگاه بهتر است خود را برای 500 ساعت محتوا آماده کنید. در غیر این صورت، نیازی به چنین زمان زیادی ندارید و 20 ساعت کافی خواهد بود.

شرکت تکلند در تازه‌ترین توییت اعلام کرده است که اتمام مراحل داستانی Dying Light 2 حدود 20‌ ساعت وقت نیاز دارد و اگر بخواهید مراحل فرعی را هم تمام کنید؛ 80 ساعت وقت کنار بگذارید. درنهایت اگر می‌خواهید تجربه‌ای کامل داشته باشید، 500 ساعت جای خود قرار دارد. تکلند در مورد بازی گفته است:‌ « Dying Light 2 Stay Human برای افرادی با سبک بازی مختلف طراحی شده تا دنیای آن را همان‌طور که می‌پسندند دنبال کنند».

زمان مورد نیاز Dying Light 2

شیوه اتمام Dying Light 2 به شما بستگی دارد

شیوه‌ی اتمام بازی برای هر بازی‌کننده متفاوت خواهد بود؛ اما به‌اندازه‌ای محتوا وجود دارد که تا چند ماه سرگرم شوید. این باعث می‌شود تا Dying Light 2 Stay Human طولانی‌ترین بازی تاریخ شوید و از Skyrim نیز پیشی بگیرد. گفتنی است اتمام مراحل داستانی Skyrim نیز حدود 30 تا 40‌ ساعت طول می‌کشد؛ اما جزئیات محیطی فوق‌العاده زیاد و رازهای، تأثیر شگرفی در افزایش زمان اتمام بازی داشته‌اند. درنهایت تکلند، زمان مورد نیاز برای دریافت تمامی تروفی‌ها را مشخص نکرده است و مشخص نیست آیا دریافت تروفی پلاتینیم، 500 ساعت وقت لازم دارد یا خیر؟

تکمیل Dying Light 2

Dying Light 2 ماه آینده میلادی برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم و همچنین کامپیوتر و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. آخرین قسمت از مجموعه ویدیوهای آشنایی با دایینگ لایت روز سیزدهم ژانویه پخش می‌شود و آخرین تغییرات در دنیای زامبی‌زده و پر از خطرات مختلف را متوجه خواهیم شد. اخیراً نحوه انجام حرکات پارکور دایینگ لایت 2 اعلام شده است. نظر شما در مورد زمان مورد نیاز برای اتمام بازی چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

تکمیل بازی Dying Light 2 چقدر طول می‌کشد؟

برای آنکه بتوانید تمام گوشه و کنار بازی Dying Light 2 را بچرخید و علاوه بر مراحل داستانی و فرعی، هر آنچه وجود دارد را پیدا کنید؛ 500 ساعت زمان لازم دارید.

۱
اتمام ماموریت‌های داستانی بازی Dying Light 2 چقدر زمان نیاز دارد؟

کافی است 20 ساعت وقت برای تکمیل داستان Dying Light 2 کنار بگذارید.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.