دانلود بازی Dying Light 2 Stay Human برای PS5
دانلود بازی Dying Light 2 Stay Human برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Dying Light 2 Stay Human برای PS5

پارسی گیم 8 آذر 1400 7 دیدگاه
3,292 بازدید

دانلود بازی Dying Light 2 Stay Human برای پلی استیشن 5

در دورانی که صنعت بازی‌های ویدیویی مملو از عناوین زامبی محور و تکراری شده بود، بسیاری از این کلیشه خسته شده بودند و هر بار اسم زامبی و آخرالزمان شنیده می‌شد، همه می‌دانستند باید انتظار چه چیزی را داشته باشند. در این میان بازی Dying Light از استودیو Techland توانست متفاوت ظاهر شده و به یکی از برترین و محبوب‌ترین عناوین در این سبک تبدیل شود، عنوانی که تا به امروز هم بسیاری آن را تجربه می‌کنند و در محیط‌های وسیعش وقت می‌گذرانند. بازی Dying Light 2 شماره دوم این عنوان محبوب است که بر روی ریشه‌های محکم شماره قبل مسیرش را ادامه می‌دهد.

دنیایی وسیع و مملو از خطر

بازی Dying Light 2 هم مانند شماره اولش، جنبه مهمی را رعایت کرده که آن را از سایر بازی‌های زامبی محور متفاوت می‌کند. شما در این بازی وارد دنیایی وسیع و بزرگ خواهید شد که در سبک جهان‌باز طراحی شده و آزادی عمل زیادی برای گشت‌وگذار در آن خواهید داشت. مانند شهر خیالی Harran در شماره اول، این بار هم وارد شهر بزرگی می‌شوید که درگیر ویروس زامبی‌ها شده است، شهری که از آن با نام The City یاد می‌شود و به مناطق مختلفی تقسیم شده است. تمدن بار دیگر به دوران تاریک برگشته اما امید در بشریت همچنان زنده است.

شما برای فرار از گذشته تاریک خود وارد شهر شده‌اید و حال باید در این دنیای بزرگ و رو به نابودی، جایگاه خودتان را پیدا کرده و برای زنده ماندن تلاش کنید. The City مملو از ماجراجویی‌ها و داستان‌های ناگفته است و برای زنده ماندن در آن، اعتماد به هر فردی جایز نیست. پس باید مراقب باشید و تصمیم‌های درستی بگیرید. تنها این را به یاد داشته باشید که هر کاری که مجبور به انجامش هستید را دریغ نکرده اما انسانیت خود را زیر پا نگذارید، به عبارت دیگر: انسان بمانید!

عناصر آشنای گذشته در کنار عناصر جدید

آنچه بازی Dying Light 2 را شاهکار می‌کند، وجود عناصر موفق بازی اول در کنار عناصر جدیدی بوده که در این شماره اعمال شده است. شما بار دیگر باید به کمک تکنیک‌های ورزش پارکور، از در و دیوار بالا رفته و از روی پشت‌بام و ارتفاعات شهر مسیر خود را پیدا کنید. خیابان‌ها مملو از زامبی‌های وحشی بوده و جای امنی نیست. چرخه روز و شب همچنان وجود داشته و در نیمه‌شب، زامبی‌های خطرناک و ویژه‌ای در سطح شهر گشت‌وگذار می‌کنند. شب بهترین زمان برای کشف لانه این موجودات وحشی و پاک‌سازی آن‌ها است.

در کنار عناصر کلاسیک Dying Light چیزهای جدیدی در شماره دوم پیاده‌سازی شده‌اند تا تجربه‌ای آشنا اما منحصربه‌فرد را در آن داشته باشید. شهر اکنون از چند منطقه اصلی تشکیل شده که هر قسمت توسط گروهی از انسان‌ها اداره می‌شود. تعامل این گروه‌ها با شما و یکدیگر یکی از بخشی‌های اصلی داستان بازی بوده و وجود تصمیم‌ها و انتخاب‌های مختلف، روایت Dying Light 2 را شاخه‌ای و غیرخطی کرده است. اینکه تصمیم بگیرید با کدام گروه همکاری کنید، به چه کسی کمک کرده و چه کسی را از سر راه بردارید، همه در داستان، پیشروی و پایان تأثیرگذار هستند. ظاهر شهر نیز بسته به کارهایی که در آن انجام می‌دهید به‌تدریج تغییر می‌کند و محیطی پویا و تأثیرپذیر را در The City شاهد خواهید بود. تعداد زامبی‌های ویژه نیز افزایش پیدا کرده و گونه‌های خطرناک و وحشتناک جدیدی را در طول بازی ملاقات خواهید کرد.

مبارزاتی مهیج و جذاب

بخش مهمی از گیم پلی بازی Dying Light 2 را مبارزات تشکیل می‌دهد که اغلب آن‌ها با سلاح‌های سرد دست‌ساز صورت خواهد گرفت. شما با گشت‌وگذار در محیط شهر و پیدا کردن وسایل و منابع مهم، می‌توانید سلاح‌های ابداعی قدرتمندی با ویژگی‌های منحصربه‌فرد بسازید. سازندگان در استودیو Techland تمام تلاش خود را در بهینه‌سازی مبارزات به کار برده‌اند و تجربه ضربه زدن به زامبی‌ها و انسان‌ها، به‌شدت واقع‌گرایانه و لذت‌بخش است. سلاح‌های گرم نیز مانند بازی اول حضور داشته اما استفاده از آن‌ها به دلیل سروصدای زیاد و جلب‌توجه زامبی‌ها چندان توصیه نمی‌شود.

شهری زیبا و بزرگ

جهش بزرگ دیگر بازی Dying Light 2 نسبت به بازی اول، گرافیک زیبا و امروزی‌اش است. بازی اول به‌اندازه کافی زیبا و واقع‌گرایانه طراحی شده بود و در دوران خودش یکی از بهترین گرافیک‌ها را داشت و Dying Light 2 نیز از این قاعده مستثنا نیست. نورپردازی‌های بازی، انیمیشن کاراکترها، صداگذاری، مناظر شهر The City و جلوه‌های ویژه مانند خون، دود و باران از دیگر ویژگی‌های جذاب گرافیکی بازی هستند که آن را درخور عناوین نسل جدید کرده و تجربه شما را از این بازی لذت‌بخش‌تر می‌کنند. درمجموع می‌توان گفت اگر به زامبی‌ها و دنیاهای آخرالزمانی علاقه دارید، Dying Light 2 بهترین گزینه برای لذت بردن شما است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Back 4 Blood و Days Gone را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Dying Light 2 Stay Human با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Over twenty years ago in Harran, we fought the virus—and lost. Now, we’re losing again. The City, one of the last large human settlements, is torn by conflict. Civilization has fallen back into the Dark Ages. And yet, we still have hope.
You are a wanderer with the power to change the fate of The City. But your exceptional abilities come at a price. Haunted by memories you cannot decipher, you set out to learn the truth… and find yourself in a combat zone. Hone your skills, as to defeat your enemies and make allies, you’ll need both fists and wits. Unravel the dark secrets behind the wielders of power, choose sides and decide your destiny. But wherever your actions take you, there’s one thing you can never forget—stay human.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 41.2 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 7 دیدگاه
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    سلام وقت بخیر
    اینکه ردیف که زده لینکهای دانلود راهنما و توضیحات و معرفی تریلر و برچسبها، یعنی چی؟ بازی رو میشه دانلود کنیم؟ برای کنسول یا موبایل چون‌تازه عضو سایت شدم و با محیط اشنایی ندارم

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به محمد

      پشتیبانی

      سلام
      از لینک های دانلود فایل ها رو بگیرید
      برای کنسول پی اس 5

  • Avatar

    Adinhanzo

    مهمان

    ببخشید بازی هاتون رایگان هست یا باید بخریم

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Adinhanzo

      پشتیبانی

      رایگان نیست

  • Avatar

    mbgh

    مهمان

    فقط میتونم بگم دست مریزاد. حتی توی کشور های خارجی هم این بازی رو نمیتونن گیر بیارن که شما اینو گذاشتید. دمتون گرم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    آریا

    مهمان

    هنوز دایینگ لایت ۲ منتشر نشده که??

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به آریا

      نویسنده

      سلام
      نسخه پریلود هست.