dying-light
یحیی رحیمی

محتویات و تاریخ انتشار بسته الحاقی Hellraid بازی Dying Light اعلام شد

یحیی رحیمی 8 تیر 1399 بدون دیدگاه
577 بازدید

حدود 5 سال از انتشار بازی Dying Light می گذرد و استودیو Techland هنوز به فکر ارایه محتوای جدیدی برای بازی است. این در حالی است که ساخت نسخه دوم مدت هاست شروع شده است و سال آینده شاهد انتشار آن بازی خواهیم بود. تا آن موقع می توان از محتوای تازه بازی به نام Hellraid لذت برد.

این DLC جدید بر اساس پروژه متوقف شده کمپانی تکلند به همین نام ساخته شده است. در واقع Hellraid یک بازی اول شخص فانتزی بود که توسعه آن بعد از شروع ساخت بازی Dying Light متوقف شد. استودیو در ماه آوریل خبر از برگشت بازی در قالب بسته الحاقی جدیدی داد و حالا تاریخ انتشار آن روز 23 ژوئیه میلادی مصادف با 2 مرداد اعلام شده است.

در مورد محتوای آن باید گفت که وارد خیابان های تازه ای خواهیم شد که به ظاهر ساکت هستند اما نمایی از جهنم واقعی را نشانمان خواهند داد. از دل خیابان ها، دشمنان تازه ای پدید آمده است که با شمشیر، تبر و چکش به جان شما خواهند افتاد و در سوی دیگر شما قرار دارید که نباید بگذارید دشمن نفس بکشد.

مود جدیدس هم در این DLC قرار گرفته شده است که شما را به سیاه چال هایی ترسناک می برد و برای اینکه از بدترین کابوس عمرتان فرار کنید، باید هر کسی را که می بینید نابود کنید و یک حمام خون به راه بیندازید. تنها راه نجات از این کابوس، کشتن و سلاخی حریف است.

محتوای تازه Dying Light به شما اجازه می دهد در گروه هایی 4 نفره به انجام مراحل در نظر گرفته شده بپردازید. خود را آماده چالش های ترسناکی کنید که هوش از سرتان خواهند برد. تجربه بازی به صورت گروهی هیجان خود را دارد اما سختی بیشتری را هم خواهید چشید. حالا می دانیم روز 2 مرداد قادر به دریافت بسته الحاقی تازه بازی به نام Hellraid خواهیم بود. نظر شما چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.