یحیی رحیمی

اتمام بازی Dying Light 2 حدود 500 ساعت زمان نیاز دارد

یحیی رحیمی 19 دی 1400 بدون دیدگاه
190 بازدید

وسعت بازی‌های جهان‌آزاد در طی سال‌های اخیر به نقطه‌ای باورنکردنی رسیده و برای نمونه اتمام بازی Assassin’s Creed Valhalla نیازمند صبر و تحمل بسیار زیادی است. اخیراً شرکت تکلند (Techland) با انتشار تصویری آماری، زمان مورد نیاز برای اتمام بازی Dying Light 2 را اعلام کرده است و قرار است با یکی از طولانی‌ترین بازی‌های تاریخ با 500‌ ساعت محتوا روبه‌رو شویم.

بسیاری از بازی‌های امروزی با گنجاندن کوچک‌ترین جزئیات، مراحل و مأموریت‌ها را به حد باورنکردنی گسترش می‌دهند. این کار باعث شده تا مجبور به اتمام چندباره بازی شوید. اگر از جمله افرادی هستید که این سبک از بازی‌ها را می‌پسندید و می‌خواهید تمام گوشه و کنار محیط را جستجو کنید، توسعه‌دهندگان بازی Dying Light 2 خبر خوبی برای شما دارند. اتمام این اثر جهان‌آزاد پر از زامبی، 534 ساعت طول می‌کشد که دقیقاً به‌اندازه فاصله ورشو تا مادرید است؛ البته اگر بخواهید پیاده بروید!

این زمان در مورد 100 درصد کردن بازی است؛ افرادی که به دنبال تجربه‌ی داستان و مراحل فرعی هستند، زودتر بازی را تمام خواهند کرد. بازی در این حالت نیز، تجربه‌ای مناسب خواهد داشت.

اتمام بازی Dying Light 2

Dying Light 2 طولانی‌ترین بازی تاریخ؟

این توییت با واکنش کاربران توییتر مواجه شد و بسیاری به زمان مورد نیاز برای اتمام Dying Light 2 واکنش نشان دادند. تعدادی باور داشتند که 500 ساعت، ارزش تجربه را ندارد و در این مدت می‌توان، ده بازی دیگر را تمام کرد. چنین جبهه‌گیری باعث شد تا سازندگان بازی، سریعاً توییت تازه‌ای منتشر کنند و اجازه‌ی تغییر جو را ندهند. بنابر صحبت‌ها، اتمام داستان اصلی نیازمند 70 تا 80 ساعت زمان است و لازم نیست 500 ساعت وقت بگذارید.

افرادی که بازی دایینگ لایت 2 را تجربه کرده‌اند، می‌گویند که داستان اصلی حدود 30 وقت لازم دارد و همچنین روند بازی نیز به عناوین بتسدا نزدیک شده است. این افراد ادعا کرده‌اند که المان‌های نقش‌آفرینی، رنگ بیشتری در بازی پیداکرده‌اند و شماره‌ی دوم با اولین بازی، تفاوت‌های ویژه‌ای دارد. یکی از منتقدان به نام اریک سویتزر گفته است که تغییرات جدید و سیستم‌های نو، اندکی بازی را به هم ریخته است و تعادل میان آن‌ها در نسخه‌ی نهایی مشخص نیست. کارگردانی اشتباه می‌تواند این سیستم‌ها را به نقطه‌ای غیرقابل استفاده برساند.

بازی‌های جهان‌آزاد مختلفی وجود دارند که بدون شک Skyrim، طولانی‌ترین آن‌ها است؛ اما Dying Light 2 می‌خواهند این رکورد را تغییر دهد. به تازگی، سیستم مورد نیاز Dying Light 2 اعلام شده و می‌توانید سری به پیش‌ نمایش دایینگ لایت 2 هم بزنید. نظر شما در مورد طول بازی چیست؟

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.