Halo 20th Anniversary
مبین نعمت‌اللهی

پیش‌فروش عروسک فانکو پاپ نایاب مستر چیف آغاز شد

مبین نعمت‌اللهی 9 دی 1400 بدون دیدگاه
544 بازدید

همان‌حال که به مناسبت بیستمین سالگرد مجموعه بازی‌های هیلو اخبار متنوعی از گرامی‌داشت یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های تیراندازی اول‌شخص صنعت بازی‌های ویدئویی به گوش می‌رسد، به‌طور رسمی پیش‌فروش عروسک فانکو پاپ شخصیت مستر چیف در همکاری با شرکت فانکو با قیمت‌پایه 16.99 دلار آغاز شده است.

اگر از طرفداران پر و پا قرص فرنچایز هیلو هستید، این روزها یکی پس از دیگری خطاب به شما خبرهای خوب مخابره شده است. ادای‌ احترام شرکت مایکروسافت به بیستمین سالگرد مجموعه بازی‌های هیلو همواره با انتشار محتویاتی جدید در نسخه‌های این مجموعه از قبیل Halo Infinite همراه بوده، که همکاری اخیر ایکس باکس و شرکت Funko در فروش عروسک‌های فانکو پاپ شخصیت مستر چیف را می‌توان گل سرسبد آن‌ها معرفی کرد.

علاقه‌مندان مجموعه بازی‌های Halo می‌توانند عروسک‌های مستر چیف را که با عنوان 20th Anniversary XGS به فروش می‌رسد، از طریق فروشگاه رسمی Xbox Gear Shop و با قیمت‌پایه 16.99 دلار پیش‌خرید کنند.

شرکت فانکو به‌تازگی با انتشار توئیتی در حساب‌کاربری خود از پیش‌فروش رسمی عروسک انحصاری و محدود مستر چیف به مناسبت بیستمین سالگرد فرنچایز هیلو خبر داد. این فیگور همواره در چندین المان از جمله طراحی و رنگ‌آمیزی پوشش مستر چیف با دیگر فانکو پاپ‌های مستر چیف متفاوت است. این عروسک، چیف را در قامت زره MJOLNIR Mark V مزین‌شده به رنگ مشکی و طلایی، برگرفته از بیستمین سالگرد فرنچایز نشان می‌دهد.

20th Anniversary Halo Master Chief Funko Popفانکو پاپ منحصربه‌فرد مستر چیف به مناسبت بیستمین سالگرد هیلو

علاوه بر ظاهری خاص، عروسک جدید مستر چیف در بسته‌بندی کاملا منحصربه‌فرد و همراه با برچسب Xbox Gear Shop برای کلکسیونرهایی که ترجیح می‌دهند عروسک‌های فانکو خود را از بسته‌بندی خود بیرون نیاورند، ارائه می‌شود. از آنجایی که فیگور جدید مستر چیف به‌عنوان محصولی لیمیتد عرضه می‌شود، دسترسی علاقه‌مندان به پیش‌خرید این عروسک به تنها و به 3 آیتم به ازای هر کاربر محدود شده است. از سوی دیگر، فانکو به مناسبت گرامی‌داشت بیستمین سالگرد مجموعه بازی‌های هیلو، باندلی هیجان‌انگیز ارائه داده که از جمله‌ی محتویات آن می‌توان به ماگ سفید همراه با چاپ Celebrating 20 Years و جاکلیدی مشکی با همین مزمون اشاره داشت.

از روز سه‌شنبه 28 دسامبر دسترسی به ثبت‌سفارش عروسک‌های فانکو پاپ شخصیت مستر چیف با قیمت‌پایه 16.99 دلار از طریق فروشگاه‌های رسمی فانکو و Xbox Gear آغاز شده است و طرفداران این مجموعه می‌توانند با پیش‌خرید هر یک از فانکو‌های مستر چیف، در کنار شرکت در رویداد‌های بخش چندنفره بازی هیلو اینفینیت در کنار دیگر بازی‌کنندگان، بیستمین سالگرد یکی از بهترین فرنچایزهای برند Xbox را جشن بگیرند.

ساختار و مولفه بخش چند‌نفره هیلو اینفینیت این‌ روز‌ها به‌شدت مورد بازخوردهای مثبت منتقدان و طرفداران پر و پا قرص این فرنچایز قرار گرفته است تا جایی که وب‌سایت خبری آی‌جی‌ان در جدیدترین بررسی خود از بخش چندنفره این اثر، آن را مجذوب‌کننده و پایبند به المان‌های کلاسیک این مجموعه عنوان و در جمع‌بندی نهایی خود نمره‌ی 9/10 را اختصاص داد. همین‌حال، تعدادی از طرفداران از برخی از نگرانی‌های خود در‌ رابطه با بتل‌پس‌های پولی سخن به میان آورده‌اند که درواقع اقدامات استودیو 343 Industries در‌ راستای اجرای برخی از اصلاحات موردنیاز در رابطه با برطرف‌سازی مشکلات بتل‌پس‌های نسخه‌نهایی بازی Halo Infinite را به دنبال داشته است.

با اضافه شدن جدیدترین نسخه از فرنچایز هیلو به لیست بازی‌‌های سرویس گیم پس و حق‌اشتراک 10 دلاری، می‌توان از یک معامله‌‌ی دو سر برد یاد کرد. دسترسی به تمامی بازی‌های فرست‌پارتی مایکروسافت در روز انتشار، این سرویس را به یکی از بهترین پلتفرم‌ها با پشتیبانی از صدها اثر انحصاری و مولتی‌پلتفرم تبدیل کرده است.

منبع: Gamerant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.