halo-infinite
یحیی رحیمی

استفاده استودیو 343 Industries از سگ برای ایجاد صدای آدم فضایی‌ها در Halo Infinite

یحیی رحیمی 15 مهر 1398 بدون دیدگاه
438 بازدید

به نظر می رسد که سگ ها یکی از پادشاهان جدید صنعت بازی های ویدیویی هستند. آن‌ها قرار است که دنیای شیرین بازی های ویدیویی را در ماه فوریه با عرضه بازی The Last of Us Part 2 در نوردند. اما بازی بزرگ دیگری نیز قرار است سال آینده میلادی عرضه شود که از سگ ها به منظور دیگری استفاده می کند. استودیو 343 Industries امروز اعلام کرده است که از سگ برای ایجاد صدای آدم فضایی ها در بازی Halo Infinite استفاده می کنند.

توسعه دهندگان اخیرا یک سگ کوچک از نژاد pug به نام Gyoza را به استودیو آورده اند و مراحل ظبط صدا را با او شروع کرده اند. از او برای ایجاد صدای آدم فضایی ها استفاده شده است و از نفس کشیدن های عمیق تا عصبانت و همه صداهای دیگر این سگ ظبط شده است و قرار است که در بازی Halo Infinite از آن‌ها به عنوان صدای آدم فضایی ها استفاده شود.

البته اینکه صدای این سگ برای کدام نوع از آدم فضایی ها به کار خواهد رفت مشخص نشده است اما می توان با قطعیت گفت که چنین کاری انجام گرفته است و به زودی در مورد آن خبرهای بیشتری دریافت خواهیم کرد. همان طور که شاید بدانید نژادهای مختلفی از موجودات فضایی در بازی Halo Infinite رو به روی انسان بازی خواهند کرد و این توجه استودیو به کیفیت بازی واقعا ستودنی است و قطعا برای هواداران لذت بخش خواهد بود. می توانید در این لینک نگاهی به پست اینستاگرامی جدید استودیو داشته باشید و بالاخره دیدن یک سگ بامزه و کوچک نیز خستگی از تن شما بیرون خواهد کرد.

بازی Halo Infinite یکی از جاه طلبانه ترین بازی هایی است که استودیو تا به حال توسعه داده است و قرار است که در تعطیلات پایان سال 2020 برای کنسول جدید Xbox و Xbox One و PC منتشر شود. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.