اپکس لجندز موبایل
یحیی رحیمی

زمان انتشار نهایی اپکس لجندز موبایل مشخص شد

یحیی رحیمی 7 دی 1400 5 دیدگاه
11,349 بازدید

بازی اپکس لجندز موبایل مدتی پیش توسط الکترونیک آرتز به عنوان نمونه مشابه Apex Legends برای موبایل معرفی شد. نسخه‌ی آزمایشی بازی به صورت محدود برای چندین کشور در دسترس قرار گرفت و به تازگی نیز زمان انتشار نهایی Apex Legends Mobile مشخص شده است. بر اساس آخرین اخبار بازی، 31 مه 2022‌ (10 خرداد 1401) به صورت رسمی برای موبایل منتشر می‌شود.

به گزارش پارسی گیم، الکترونیک آرتز ابتدا اپکس لجندز موبایل را در تاریخ 17 مه منتشر می‌کند تا بازیکنان بتوانند اسکین‌ و امتیاز بیشتری دریافت کنند و خود را برای انتشار نهایی بازی آماده کنند. این فرصت به منظور تست سرورها در نظر گرفته شده است تا مشکلی هنگام انتشار نهایی پیش نیاید. گفتنی است تمامی آیتم‌های به دست آمده در این فرصت کوتاه، حذف می‌شوند و به اندازه‌ی آن‌ها امتیاز دریافت می‌کنند. در نتیجه هیچ‌کدام از آیتم‌ها به بازی اصلی منتقل نمی‌شوند.

افرادی که زودتر بازی موبایل اپکس لجندز را نصب کنند، قادر به دریافت تخفیف 25 درصدی برای خرید آیتم خواهند بود. قیمت آیتم‌ها و بتل پس نیز هنگام انتشار تغییر خواهد کرد و افرادی که زودتر به نصب اپکس لجندز موبایل بپردازند، راحت‌تر به لجند‌ها و شخصیت‌های جدید دسترسی پیدا می‌کنند. بر اساس اطلاعات منتشر شده، Apex Legends Mobile هنگام انتشار تنها 6 لجند یا شخصیت رایگان را در بر دارد و بقیه را باید خریداری کرد. فهرست لجندهای موجود هنگام انتشار به شرح زیر است:

  1. Bloodhound
  2. Gibraltar
  3. Lifeline
  4. Wraith
  5. Caustic
  6. Bangalore

گفتنی است دیگر شخصیت‌ها و لجندها توسط بخش فروشگاه قابل خریداری هستند و می‌توانید با پرداخت پول یا خرید بتل پس، شانس خود را برای پیروزی در بازی افزایش دهید. نسخه کنسول اپکس لجندز نیز تنها 6 لجند رایگان در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد و بقیه را باید توسط پول مخصوص بازی، خریداری کرد.

اپکس لجندز موبایل Apex Legends Mobile

اپکس لجندز موبایل، رقیب کالاف دیوتی

بازی Apex legends اولین بار در فوریه 2019 و به صورت یک سورپرایز معرفی شد و توانست سریعاً 100‌ میلیون بازیکن در سراسر جهان جذب کند. بر اساس گفته‌های IGN India، ساخت نسخه موبایل به کمک شرکت چینی Tencent انجام شده که قبلاً نیز بازی کالاف دیوتی را برای موبایل پورت کرده است. تنست همچنین در سود و زیان اپکس لجندز موبایل با الکترونیک آرتز شریک خواهد بود.

سیستم بتل پس نسخه موبایل دارای ویژگی‌های منحصر به فرد خواهد بود که با بازی اصلی متفاوت است. برای نمونه آیتم‌های تزئینی مخصوص موبایل منتشر می‌شود و هدف آن است که بازیکنان هر دو نسخه را با همدیگر تجربه کنند. علاوه بر حالت بتل رویال، مودهای دیگر مانند Team Deathmatch برای موبایل در نظر گرفته شده‌اند و الکترونیک آرتز به دنبال رقابت جدی با کالاف دیوتی موبایل است. منتظر انتشار بازی در خرداد سال آینده باشید.

منبع: GamingPhone

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 5 دیدگاه
  • Avatar

    کاپیتان افشین

    مهمان

    ایپکس و دیگر هیچ متاسفانه گوشیمو ریست فکتوری کردم پریروز ایپکس پرید باید منتظر نسخه جهانیش بشم..از کال آف سرتر و با گرافیک

    پاسخ دهید
  • Avatar

    yasin

    مهمان

    چی زدی لولت 123میگی هیچ بازی جای کالافو نمیگیره و منی که سه تا گان لجندو یه متیک داشتم از کالاف رفتم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    فردین.

    مهمان

    الان 2 روز از سال 2022 گذشته اخه این ها دیگه با کالاف♕ کل انداختن یرا کالاف♕ شاخ شدن من الان لول 123 تو کالاف♕ ه
    بعدشم هیچ بازی ای نمی تونه جای کالاف♕ رو بگیره این رو بهتون قول می دم. کلن بازیه خوبی هست ولی به پای کالاف♕ نمی رسه

    پاسخ دهید
    • Avatar

      آرمین در پاسخ به فردین.

      مهمان

      بچه بیا پایین من دو ساله بازی میکنم الان برگشتم کلش آف کلنز

  • Avatar

    ابوالفضل

    مهمان

    امیدوارم خفن تر از cod mobile باشه ??
    چند ماه دیگه هم warzon mobile میاد??
    چه شود سال 2022?

    پاسخ دهید