بهترین بازی های اندروید برای نوجوانان
سارا هابطی

بهترین بازی های اندروید برای نوجوانان را بشناسید

سارا هابطی 22 تیر 1402 9 دیدگاه
19,071 بازدید

اگر دقت کرده باشید بازی‌‌های ویدیویی دارای رده‌بندی سنی هستند و در اکثر کشورهای اروپایی والدین براساس رده‌بندی سنی به خرید بازی‌های ویدیویی برای فرزندان خود توجه می‌کنند، اما این موضوع در کشور عزیزمان ایران اهمیت چندانی ندارد و گیمرها در هر سنی که باشند به تجربه بازی‌های گوناگون با درجه سنی حتی بالاتر از خود می‌پردازند. در این صورت، به نظر شما چه بازی‌هایی برای نوجوانان مناسب است؟ خب برای رسیدن به جواب این پرسش ما لیستی از بهترین بازی های اندروید برای نوجوانان و مناسب‌ترین بازی‌های هیجان‌انگیز و زیبا برای آن‌ها را تهیه دیده‌ایم که با همراهی پارسی گیم می‌توانید به طور کامل با آن‌ها آشنا شوید.

بهترین بازی های اندروید برای نوجوانان؛ درگیری کم‌تر، جذابیت بالاتر

به جرات می‌توان گفت پیدا کردن یک بازی سرگرم‌کننده و جذاب در مارکت اندروید کاری طاقت‌فرسا و به شدت سخت بوده؛ زیرا براساس آمار پلی‌استور بیش از 500 هزار بازی اندرویدی تا به امروز توسط استودیوهای گوناگون ساخته و روانه بازار شده است. با این وجود، پس منطقی نیست که تک به تک بازی‌های اندرویدی را امتحان کنیم تا به مناسب‌ترین و بهترین آن‌ها برسیم. از این رو ما برای راحتی کار شما لیستی از بازی های موبایل برای نوجوانان که می‌توانید همین حالا روی گوشی‌های نوجوان دلبند خود نصب کنید را برایتان آماده کرده‌ایم. لازم به ذکر بوده که براساس پژوهش‌‌های مختلف سن نوجوانی در حال حاضر از 10 سالگی آغاز می‌شود و تا اواخر 24 سالگی ادامه پیدا می‌کند. اگرچه این پژوهش در زمان حال صورت گرفته است، اما در سال‌های اخیر روانشناسان اواخر سن 19 سالگی را پایان دوره نوجوانی می‌دانستند. بنابراین ما تمام تلاش خود را به کار گرفتیم که عناوینی کاملا متناسب با سنین مختلف نوجوانی را در لیست جذابمان قرار دهیم، پس بدون وقفه‌ای اضافه به سراغ آشنایی و معرفی آن‌ها می‌رویم.

1) بازی Clash Of Clans

بازی Clash Of Clans

بازی کلش آو کلنز یکی از قدیمی‌ترین بازی‌هایی است که بیش‌تر گیمرها آن را می‌شناسند. بازی Clash Of Clans توسط استودیوی Supercell برای دستگاه‌های اندرویدی ساخته شده است. این عنوان تا به حال نزدیک به 500 میلیون بار دانلود و نصب شده که برای دستگاه های اندرویدی عدد قابل توجهی محسوب می‌شود.

در بازی Clash Of Clans یک روستا در اختیارتان قرار داده می‌شود و باید با توجه به منابع و تجهیزاتی که در دست دارید، روستای خود را گسترش دهید. پس از این‌که روستا را رونق بخشیدید، باید آماده جنگ و حمله به روستاهای دشمن شوید. هر دهکده‌ای که فتح می‌کنید، منابع بیش‌تری برای آپدیت کردن تجهیزات خود به دست می‌آورید. در بازی به شما این امکان داده می‌شود تا دهکده خود را به سلیقه خود طراحی کنید، همینطور به اسلحه‌های دفاعی روستا آرایش نظامی مناسب بدهید تا در زمان حمله دشمن مقاومت بیش‌تری از خودشان نشان دهند.

اگر ساختمان‌های روستای خود را در موقعیت‌های مناسبی بنا کنید، کار دشمن برای نابود کردن دهکده سخت‌تر می‌شود و ناکام به روستای خود برمی‌گردد. بازی کلش آو کلنز را حتما باید به صورت آنلاین بازی کنید و در این بین مراقب باشید که به بازی اعتیاد پیدا نکنید. بازی استراتژیک کلش آو کلنز تجربه متفاوتی از حمله و غارت روستاها را در اختیارتان قرار می‌دهد، هر چقدر جلوتر ‌روید تجهیزات و امکانات روستای شما قوی‌تر و جذاب‌تر خواهد شد.

در این عنوان یاد خواهید گرفت که بهترین راه برای مدیریت یک دهکده چیست و برای این‌که دهکده گسترش پیدا کند؛ چه اقداماتی را باید انجام دهید که از نظر استراتژیک و مدیریت منابع موفق عمل کند. توجه داشته باشید که برای تجربه بازی Clash Of Clans نیاز به اتصال دائم اینترنت دارید.

2) بازی Call Of Duty Mobile

بازی Call Of Duty Mobile

اگر می‌خواهید تجربه یک بازی شوتر پر هیجان را با اندروید داشته باشید، نباید به این راحتی بی‌خیال بازی Call Of Duty Mobile شوید. در این نسخه از بازی شما با طیف وسیعی از گیمرهای شوتر برخورد می‌کنید و باید حواستان حسابی به اطرافتان باشد تا از دشمن شکست نخورید. در بازی چندین حالت وجود دارد و شما با توجه به توانایی‌ها و مهارت‌هایتان می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. در نسخه جدید بازی می‌‌توانید از حالت چند نفره هم استفاده کنید و با دوستانتان از لحظات هیجان‌انگیز و جذاب بازی لذت ببرید.

بخاطر این‌که بازی کالاف دیوتی موبایل آنلاین است، قابلیت هک کردن آن وجود ندارد، پس به دنبال نسخه مود شده بازی نگردید. اگر دوست دارید بازی  Call Of Duty Mobile را در بهترین حالت ممکن از نظر گرافیکی تجربه کنید، ‌بهتر است از گوشی‌های بالارده با سخت افزار قدرتمند بهره ببرید.

3) بازی PUBG Mobile

بازی PUBG Mobile

در بهترین بازی های اندروید برای نوجوانان، بازی PUBG Mobile را به هیچ عنوان نباید جا بیاندازیم. این اثر باعث شد که انقلابی در بازی‌های اندروید شکل گیرد و افراد بیش‌تری را جذب بازی‌های موبایل کند. توسعه‌دهندگان کمپانی Tencent در عرض چهار ماه توانستند عنوانی که که فقط می‌توانستیم روی کنسول‌ها یا سیستم‌های خانگی بازی کنیم را روی سیستم عامل گوشی‌های هوشمند پورت کنند. کار شرکت Tencent تا حدی ارزشمند بود که این کمپانی را به جایگاه خاصی در بین شرکت های سازنده بازی رساند.

آپدیت‌ها و به‌روزرسانی‌هایی که هر بار برای بهینه‌تر کردن بازی ارائه شدند، محبوبیت بازی را چندین برابر کردند. ناگفته نماند که نسخه‌ای که برای سیستم‌های خانگی و کنسول‌ها ارائه شد، تعریف چندانی نداشت. با این حال کمپانی Tencent مسیر موفقیت خود را پیش گرفت و به موقعیت باارزش امروزی خود رسید. اگر به دنبال یک بازی سوم شخص جنگی با کلی هیجان و لذت می‌گردید، بازی پابجی موبایل می‌تواند حس لذت‌بخش یک مبارزه واقعی را به رگ‌هایتان تزریق کند.

4) بازی Apex Legends

بازی Legend Apex

بازی ایپکس لجندز موبایل، دست کمی از بازی‌هایی مثل پابجی موبایل و کال آو دیوتی ندارد، در واقع این عنوان دارای محبوبیت بسیار زیادی است و طرفداران خاص خودش را دارد. برای ساخت نسخه اندروید بازی Apex، توسعه‌دهندگان حدود دو سال زمان خود را صرف ساخت این عنوان کردند تا بتوانند محصولی ارزشمند و کاملی را در اختیار بازیکنان قرار دهند. قبل از این‌که نسخه اصلی بازی منتشر شود، کمپانی سرشناس Electronic Arts بازی را به صورت آزمایشی وارد بازار کرد که با استقبال گسترده‌ای از سوی طرفداران مواجه شد.

بازی Legend Apex به دلیل خوش ساخت بودن در لیست بهترین بازی های اندروید برای نوجوانان قرار می‌گیرد. قابلیت‌های بازی و گرافیک چشم‌نواز آن تا چندین ساعت می‌تواند فکر و ذهنتان را مشغول خودش کند. در این عنوان مبارزه‌ای باید به رقیبان حرفه‌ای خود بازیکن واقعی را نشان دهید و همچنین  فضای مبارزات محدود به مکان‌های خاصی نمی‌شود. همانطور که در بازی Call Of Duty Mobile تجربه کردید، بازیکنان در زمان شروع از یک هواپیما به بیرون می‌پرند و در نقطه خاصی از نقشه به زمین فرود می‌آیید.

زمان شروع بازی، تجهیزات خاصی ندارید و باید خانه‌هایی که در مسیر دارید را بگردید تا مهمات و اسلحه‌های دشمن را به دست آورید. بعد از این‌که حسابی مجهز شدید، می‌توانید در نقشه به سراغ دشمنان بروید و آن‌ها را نابود کنید؛ سپس او را شکست داده و در نهایت تمامی تجهیزاتش را به غارت ببرید.

5) بازی Nimian Legends: BrightRidge

بازی Nimian Legends BrightRidge

اگر علاقمند به بازی‌های ماجراجویی هستید، بازی Nimian Legends: BrightRidge می‌تواند لحظات دلنشینی را برای شما خلق کند. در این عنوان نقش یک دخترک ماجراجو را دارید که باید در یک دنیای ساختگی کارهای مختلفی را انجام دهد. در سر راه خود با آبشارها و جنگل‌های زیادی روبرو خواهید شد و باید دقیقا بدانید که چه کارهایی را باید برای پیش بردن مراحل خود انجام دهید. بازی این امکان را در اختیارتان می‌گذارد تا هر طور که دوست دارید بازی را برای خود شخصی‌سازی کنید.

تمام کنترلرهایی که برای بازی طراحی شده‌اند، گیم پلی بازی را روان‌تر خواهند کرد و تجربه متفاوتی از یک بازی ماجراجویی در اختیارتان قرار می‌دهد. جنگل‌های مرموز در بازی شما را فرا می‌خوانند تا به رازهای آن‌ها پی ببرد. خوشبختانه بازی تبلیغات آزاردهنده ندارد و نیازی هم به پرداخت‌های درون برنامه‌ای ندارید.

6) بازی Asphalt 9: Legends

بازی Asphalt 9 Legends

آیا دوست دارید قدرت بازی‌های کنسول را در گوشی خود احساس کنید. بازی آسفالت 9 عنوان بسیار جذابی است که گرافیک و موتور پرقدرتش شما را تا ساعت‌ها میخکوب می‌کند. هر نوع ماشین سوپر اسپورتی که به دنبالش می‌گردید را می‌توانید به راحتی در بازی Asphalt 9: Legends پیدا کنید و سراسر دنیا را با ماشین سوپراسپرت خود زیر پا بگذارید. بازی آسفالت 9 گرافیک بسیار بالایی دارد و روی فضای بازی به خوبی کار شده است.

زمانی که از یک سکوی در حین مسابقه می‌پرید، حالت‌های حرکت ماشین فعال می‌شود و یک دید کلی از فضای جذاب اطرافتان را به شما نشان می‌دهد. زمانی که مشغول بازی می‌شوید، به هیچ‌وجه حس نمی‌کنید که با یک عنوان اندروید طرف هستید و دقیقا حس و حال یک بازی کنسولی را تجربه خواهید کرد. اگر طرفدار بازی‌های مسابقه‌ای با ماشین‌های سوپراسپورت هستید، بازی Asphalt 9: Legends می‌تواند بهترین عنوان برای شما به حساب آید.

این اثر نه تنها ارزش یک بار بازی کردن را دارد، بلکه در صورت تجربه نکردن؛ خودتان را از یک لذت بزرگ و دلنشین محروم کرده‌اید. در حین بازی اگر تایرهای ماشین روی خاک بروند، از کنار لاستیک‌ها سنگ و خاک پرتاب می‌شود، همچنین اگر داخل آب بروید صفحه نمایش بازی خیس خواهد شد.

زمانی که بازی را به صورت آنلاین شروع می‌کنید، باید رقابت با 8 راننده حرفه‌ای را از سر بگذرانید تا برنده مسابقه شوید. این امکان را نیز دارید که هر داستان را به صورت تک نفره بگذرانید و حالت چند نفره را انتخاب نکنید. برای پیشرفت بیش‌تر می‌توانید با دوستان خود یک گروه تشکیل دهید و به زودتر به دست آوردن امتیازات بیش‌تر سرعت ببخشید.

7) بازی Alto’s Adventure

بازی Alto’s Adventure

آلتو در واقع شخصیت اصلی بازی است که با ماجراجویی‌های خود شما را مجذوب بازی Alto’s Adventure می‌کند. شخصیت داستان ما سوار یک اسنوبورد است و قصد دارید که در سرزمین مادری خود به ماجراجویی بپردازد. در حین ماجراجویی باید حواستان به امتیازی که کسب می‌کنید هم باشد؛ زیرا باید رکورد بازی را با حرکات حرفه‌ای خود بزنید. با این‌که این بازی مورد انتقاد بیش‌تر منتقدان قرار گرفته است، اما به دلیل استقبال بالا، سازندگان آن تصمیم گرفتند نسخه اندرویدی بازی Alto’s Adventure را نیز روانه بازار کنند.

بد نیست بدانید که بعد از انتشار بازی برای اندروید، تنها 5 درصد از کاربران بازی را به صورت قانونی بازی کردند و مابقی بازیکنان آن را از طریق راه‌های غیر قانونی دانلود و نصب نمودند. سازنده‌های بازی گفته‌اند که آیتم‌هایی برای گیمرها در نظر گرفته‌اند تا اگر کاربران بازی را دوست داشتن آن‌ را خریداری کنند.

8) بازی Sky: Children of the Light

بازی Sky Children of the Light

در بین بهترین بازی های اندروید برای نوجوانان، بازی Sky: Children of the Light یکی از محبوب‌ترین عنوان‌هایی است  که برای نسخه اندروید عرضه شد. این اثر با تمام بازی‌های ماجراجویی و داستانی تفاوت‌های زیادی دارد و تجربه خاصی از یک بازی روایتی را در اختیارتان قرار می‌دهد. سازندگان این اثر توانستند با الگوبرداری از بازی Journey، یک بازی همه چیز تمام را وارد بازار کنند. طراحی گرافیک بازی به صورتی است که از واقعا دست کمی از یک شاهکار هنری ندارد.

درست است که بازی‌های کنسول گرافیک جذاب و بهبود یافته دارند، اما بازی Sky: Children of the Light هم می‌توانید با عنوان‌های کنسول بازی به راحتی رقابت کند. گیم پلی بازی کاملا به صورت روان اجرا می‌شود و با فضای بی‌نظیر خود روح و روان شما را به بازی می‌گیرد. داستان فوق‌العاده و گرافیک قدرتمند بازی، باعث شده‌اند که بازی هیچ کم و کاستی نداشته باشد و به عنوان یک بازی منتخب نوجوانان معرفی شود.

در جریان بازی وارد سرزمینی خواهید شد که در بین ابرها قرار گرفته، همینطور ستاره‌هایی که در کنار سرزمین پادشان‌ها قرار گرفته‌اند؛ زیبایی این سرزمین را چندین برابر کردند. متاسفانه یک سری از ستاره‌های درون بازی از امتحانی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده بود، سربلند بیرون نیامدند و نفرین شدند. شخصیت داستان ما باید با کارهایی که انجام می‌دهد، امید را دوباره به سرزمین برگرداند و متوجه شود که چه چیزی باعث تمام این اتفاق‌ها شده است.

در بازی Sky: Children of the Light وظیفه دارید که نورهایی که در طول مسیر هستند را دنبال کنید تا بتوانید سرنوشت سرزمین نفرین شده را تغییر دهید و به حالت اصلی خودش بازگردانید. سازندگان بازی دست شما را کاملا باز گذاشته‌اند و در هر جای این سرزمین می‌توانید سفر کنید و از محیط جذاب بازی لذت ببرید. با تمام این موارد، خط داستانی را نباید فراموش کنیم؛ زیرا ماموریت اصلی شخصیت داستان نجات سرزمین است.

9) بازی Shadow Fight 3

بازی Shadow Fight 3

بازی‌های مبارزه‌ای معمولا ریتم تکراری دارند، اما بازی Shadow Fight 3 همیشه کاربران را غافلگیر می‌کند. اوج هیجان مبارزات با تلفن همراه را فقط می‌توانید در نسخه‌های بازی شادو فایت تجربه کنید. در نسخه قبلی بازی، دشمنانی که با آن‌ها مبارزه می‌کردید، تنها شکل سایه داشتند، اما در نسخه سوم بازی دیگر با سایه‌های دشمنان طرف نیستید و باید با جنگجوهای حقیقی مبارزه کنید.

مبارزه‌هایی که طراحی شده‌اند، کاملا نفس‌گیر هستند و حسابی شما را به چالش می‌کشند. با این‌که بازی حجم بسیار  زیادی ندارد، اما طراحان بازی کاملا با زحمت تمام این عنوان را ساخته‌اند. بین بهترین بازی های اندروید برای نوجوانان، بازی Shadow Fight 3 یکی از خوش‌ساخت‌ترین و پرهیجان‌ترین عنوان‌هایی است که می‌توانیم معرفی کنیم. بازی‌های اکشن اگر در لیست بازی‌های مورد علاقه شما وجود دارند، پس حتما این اثر را هم امتحان کنید و از مبازرات خاص آن لذت ببرید.

شخصیت‌های متفاوت بازی به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که می‌توانند حس متفاوتی از مبارزات را به شما القا کنند. بعد از این‌که شخصیت مورد علاقه خود را انتخاب کردید، نوبت به انتخاب اسلحه و زره‌های مناسب می‌شود. تمام تجهیزات خود را باید به‌شیوه‌ای انتخاب کنید که در حین بازی قدرت و سرعت بیش‌تر در شکست دشمنان داشته باشید. هر زره و سلاحی که برای جنگجوی خود انتخاب می‌کنید، روی حالت مبارزات کاراکترتان تاثیر می‌گذارد تا بازی روی چرخه مرگبار تکرار نیافتد.

10) بازی Fortnite

بازی Fortnite

بهترین عنوانی که می‌توانیم برای نوجوان‌های گیمر معرفی کنیم، قطعا بازی Fortnite است. بازی در شروع کار خود روی کنسول‌های خانگی دیده شد و پس از استقبال خوبی که این عنوان صورت گرفت، در دستگاه‌های اندرویدی منتشر گردید. چون این بازی در سبک بقا طراحی شده، شما هم باید تمام سعی خود را بکنید تا در بازی به هیچ‌وجه شکست نخورید. با تمام منابع و سلاح‌هایی که پیدا می‌کنید باید حتما به‌گونه‌ای عمل کنید که بتوانید از جزیره جهنمی زنده خارج شوید.

در بازی فورتنایت از هر فرصتی استفاده کنید؛ پناهگاه مناسبی را برای خود بسازید تا دشمنان به راحتی نتوانند شما را از بین ببرند. با این‌که پابجی و سبک بتل رویال برای دستگاه‌های اندروید بهینه‌تر هستند، اما پیشنهاد می‌کنیم که اگر گرافیک و پردازنده خوبی دارید، حتما بازی Fortnite را در لیست بازی های خود قرار دهید. متاسفانه اگر قدرت سخت افزار دستگاه شما کافی نباشد، نمی‌توانید اوج قدرت گرافیکی این اثر را مشاهده کنید.

11) بازی Real Racing 3

بازی Real Racing 3

در بازی‌های مسابقه‌ای همیشه قدرت گرافیک و روان بودن بازی حرف اول را می‌زنند، چیزهایی که می‌توانید آن‌ها را در بازی Real Racing 3 پیدا کنید. گرافیک فوق‌العاده جذاب و طبیعی بودن آن، چیزی بیش‌تر از انتظارتان خواهد بود. قطعا بازی که میلیون‌ها بار دانلود و نصب شده است، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد؛ پس به هیچ‌وجه نباید از دستش بدهید. در ساخت بازی از المان‌هایی استفاده شده است که بتوانند حس واقعی بودن مسابقه‌ها را بیش‌تر القا کنند و در زمان مسابقه با ماشین های اسپرت واقعا حس کنید که در اتومبیل مسابقه‌ای خود نشسته‌اید.

برای بازی‌های مسابقه با ماشین، صداگذاری و استفاده از موزیک هم بسیار مهم است. بازی ریسینگی که موزیک و صداگذاری خوبی نداشته باشد، خیلی زود کاربر را خسته خواهد کرد. این موضوع در بازی Real Racing 3 به خوبی رعایت شده و موسیقی بازی حس متفاوتی را در اختیارتان می‌گذارد.

12) بازی Crash Bandicoot: On the Run

بازی Crash Bandicoot On the Run

وقتی حرف از بهترین بازی های اندروید برای نوجوانان می شود، غیر ممکن است که از عنوانی مثل بازی کراش بگذریم. اولین نسخه‌ای که شرکت ناتی‌داگ Naughtydog منتشر کرد، دقیقا سال 1996 میلادی بود که برای کنسول‌های سری اول پلی استیشن طراحی شد. در حالی که با گذشت زمان باز خبری از نسخه موبایلی کراش نبود، ناگهان در سال 2020 کمپانی King دل طرفداران این عنوان را شاد کرد و نسخه موبایلی این عنوان محبوب روانه بازار گردید.

شرکت King در واقع در کنار صاحبان اصلی این اثر توانست نسخه رسمی مناسب برای تلفن همراه را ارائه دهد. بعد از گذشت سال‌ها، حالا طرفداران بازی Crash Bandicoot: On the Run می‌توانند به راحتی این نسخه را دانلود کنند و از بازی آن در گوشی‌های خود لذت ببرند. با کنترل شخصیت اصلی داستان یعنی کراش و دیگر دوستانش از مسیر رنگارنگ و پراز خطر بازی Crash Bandicoot: On the Run لذت ببرید.

در ساخت بازی سعی شده است که در کنار استفاده از المان‌های نوستالژیک بازی، ویژگی‌های جدیدی هم اضاقه شوند. اگر از کودکی با شخصیت کراش خاطره دارید، مطمئن باشید که هدایت این روباه بامزه در گوشی موبایل حس دیگری دارد که حتما باید آن را تجربه کنید. با این‌که بازی برای نسخه موبایلی طراحی شده، اما خبری از افت گرافیک و کم کردن کیفیت بازی نیست و باید به خاطر این کار از سازندگان بازی تشکر کنیم.

در نسخه تلفن همراه نیز مثل نسخه‌هایی که برای کنسول عرضه شده‌اند، باید دوباره به سراغ Dr Neo Cortex بروید و او را سیاه و کبود کنید. در طول مسیری که می‌خواهید به دکتر کورتکس برسید، باید از شر موجوداتی که ساخته است راحت شوید، همینطور تمام نقشه‌هایی که برای از بین بردن شما دارد را نقش بر آب کنید.

13) بازی Rumble Stars Football

بازی Rumble Stars Football

اگر می‌خواهید زمانی که فوتبال بازی می‌کنید در فضای کارتونی قرار بگیرید، بازی Rumble Stars Football می‌تواند بهترین پیشنهاد برای شما باشد. برای این‌که بدانید فضای بازی چه سبکی دارد، باید به بازی کلش رویال اشاره کنیم که کاراکترهای بازی با گرافیک سه بعدی حرکت می‌کردند. در این اثر باید تیمی متشکل از حیوانات را دور هم جمع کنید و با دیگر کاربرانی که در بازی آنلاین هستند مسابقه بدهید. هر بازی فوتبالی که تا به حال بازی کرده‌اید را فراموش کنید؛ زیرا این عنوان فانتزی تجربه متفاوتی از یک بازی ورزشی را در اختیارتان قرار می‌دهد. تمام سعی خود را باید بکنید تا بهترین موقعیت را برای گل زدن بیابید و با کسب امتیاز بیش‌تر در سطر جدول تیم‌ها قرار بگیرید.

با امتیازهایی که از هر بازی می‌گیرید، باید اعضای تیم خود را ارتقا دهید تا فرصت‌های بیش‌تری برای گل‌زنی خلق کنند. اگر در بازی کلش رویال مهارت خوبی داشته باشید، بدون شک در بازی Rumble Stars Football نیز می‌توانید جایگاه خوبی پیدا کنید. زمانی که بازی شروع می‌شود بازیکنان با کارت‌هایی که دارند باید به حریف خود گل بزنند، اگر در سه دقیقه پایانی موفق به وارد کردن توپ وارد دورازه حریف شوید، برنده مسابقه خواهید شد.

حواستان باشد که کار به مساوی کشیده نشود؛ زیرا آن‌وقت باید تمام تلاش خودتان را بکنید تا در وقت اضافه برنده شوید. در وقت اضافه بازی دو توپ به بازیکنان داده می‌شود و هر تیمی که زودتر توپ را گل کند، برنده خواهد شد.

14) بازی Gods of Boom

بازی Gods of Boom

بازی Gods of Boom، محبوب‌ترین بازی که در لیست بهترین بازی های اندروید برای نوجوانان قرار گرفته است. این اثر تا به حال 50 میلیون بار دانلود شده است پس قطعا ارزش یکبار بازی کردن را دارد. بازی به شما انواع و اقسام اسلحه‌ها را می‌دهد تا به سلیقه خود هر کدام را انتخاب کنید و دشمنان را از بین ببرید. با این‌که بازی حجم بسیار کمی دارد، اما گرافیک بازی به طرز خارق‌العاده‌ای بالا است. جذاب بودن گیم پلی و  گرافیک چشم‌نواز بازی به راحتی می‌تواند شما را تا چندین ساعت مشغول خودش کند.

در بازی Gods of Boom باید سعی کنید که وقتی روبروی دشمنان خود قرار می‌گیرید، کم‌تر از دشمن تلافات بدهید و نفرات بیش‌تری از دشمن را نابود کنید. اگر در هر دور از بازی کشته شوید دوباره به بازی باز خواهید گشت، ولی برای این‌که عملکرد بهتری داشته باشید حتما تجهیزات و سلاح خود را به‌روزرسانی کنید. این عنوان علاوه بر جذابیت بصری، گیم پلی جذابی هم دارد و کنترل شخصیت اصلی بسیار آسان است.

15) بازی Monument Valley 1 – 2

بازی Monument Valley 1 – 2

کسی که علاقه به بازی‌های فکری و پازلی دارد، به این راحتی نباید بازیMonument Valley 1 و بازی Monument Valley 2 را از دست بدهد. این عنوان یکی از خوش‌ساخت‌ترین بازی‌های پازلی محسوب می‌شود که در بین علاقمندان بازی‌های فکری از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. در این بازی باید یک شاهزاد خانم را از بناهای تاریخی بگذرانید و معماهایی که در مسیر وجود دارند حل کنید. در بازی باید خیلی حواستان باشد تا با خطای دید مواجه نشوید؛ زیرا بازی خیلی از این ترفندها برای گمراه کردن شما استفاده می‌‌کند.

قبل از دانلود بازی باید خود را برای کوهی از معماها و چالش‌ها آماده کنید، قطعا اگر عاشق بازی‌های معمایی باشید، تجربه این عنوان برای شما فراموش‌نشدنی خواهد بود. تمام معابد و بناهای تاریخی بازی، با ظریف‌ترین حالت ممکن طراحی شده‌اند و صدا گذاری‌های بازی محیط را برای شما طبیعی‌تر جلوه می‌کنند.

16) بازی roblox

بازی roblox

اگر در بازی roblox با خاله و دایی خود مواجه شدید، تعجب نکنید؛ زیرا استودیوی ROBLOX Corporation عنوانی ساخته است که بیش از 100 میلیون کاربر دارد. در بازی می‌توانید هر شغلی که می‌توانید را انتخاب کنید، از شغل پستچی تا قهرمان شدن انتظارتان را در این اثر می‌کشند. برای شروع بازی نیاز دارید که یک حساب کاربری بسازید و پس از آن شغلی که همیشه آرزوی آن را داشتید را انتخاب کنید.

برای این‌که ارتباط بهتری با دوستان و هم گروهی خود بگیرید، بازی چت آنلاین را فعال کرده است تا بتوانید هر راهنمایی که نیاز دارید از دوستان خود دریافت کنید. در صورتی که علاقه زیادی به بازی‌های حجیم و پر سر و صدا ندارید، بازی roblox می‌تواند بهترین شرایط را برای شما فراهم کند تا از بازی کردن لذت بیش‌تری ببرید. به هیچ‌وجه حوصله کاربر در بازی سر نمی‌رود؛ زیرا آن‌قدر ماموریت و فعالیت در بازی وجود دارد که بتوانند حسابی سرگرمتان کنند.

17) بازی Chess

بازی Chess

تا چه اندازه در بازی شطرنج حرفه‌ای هستید؟ در این عنوان از مجموعه بهترین بازی های اندروید برای نوجوانان، با بخش عظیمی از بازیکنان آنلاین مواجه می‌شوید. بازی Chess را می‌توانید در تلفن همراه خود با هیجان بیش‌تری بازی کنید؛ زیرا با بازیکنانی روبرو خواهید شد که در حد مسابقات شطرنج توانایی دارند.

با این‌که بازی Chess بسیار ساده طراحی شده است، اما به صورت غیر قابل تصوری گیم پلی خوش‌ساخت و جذابی دارد. اگر تا به حال بازی شطرنج بازی نکرده‌اید، این اثر برای شما مراحلی را در نظر گرفته است تا سطح خود را از مبتدی به پیشرفته ارتقا دهید و بتوانید با بازیکنان حرفه‌ای رقابت کنید. تکنیک‌ها و تاکیتک‌های آموزشی بازی، از شما یک شطرنج‌باز قهار خواهند ساخت. زمان شروع بازی می‌توانید درجه سختی بازی را تنظیم کنید و در حالت دشوارترین و آسان‌ترین رقابت خودتان برای برنده شدن آماده کنید.

18) بازی Score! Hero

بازی Score! Hero

برای بازی Score! Hero، حالت مرحله‌ای در نظر گرفته شده است، همچنین دسترسی های زیادی به ویژگی‌های مختلف این عنوان را دارید از جمله: ضربه‌های آزاد، موقعیت کرنر و… که می‌توانید لذت هر کدام را جداگانه تجربه کنید. از بین بازیکنان لایی بکشید و مثل یک افسانه فوتبال بازی کنید و تیم خود را به موفقیت برسانید. برای این‌که در بازی ستاره شوید، باید 500 مرحله چالش‌برانگیز را به پایان برسانید. طراحی بازی به صورت سه بعدی انجام شده است و به راحتی به شما اجازه تمام حرکت‌های آزاد را می‌دهد.

بعد از استفاده از تکنیک‌های فوتبال می‌توانید به خط دفاعی تیم حریف هجوم ببرید و با زدن ضربه‌های ایستگاهی، دروازه حریف را باز کنید. بازی Score! Hero یک تجربه متفاوت از بازی‌های فوتبالی اندروید در اختیارتان قرار می‌دهد که در کم‌تر بازی شاهد آن بوده‌اید. صداگذاری و گیم پلی روان بازی، چیزی کمتر از بازی‌های کنسولی ندارد و همان لذتی که از بازی‌های فوتبالی در کنسول می‌برید را می‌توانید در گوشی خود تجربه کنید.

19) بازی Minecraft

بازی Minecraft

عنوانی که هیچ‌وقت به پایان نزدیک هم نمی‌شود بازی Minecraft است. گیمرها این اثر را تا به حال 10 میلیون بار خریدند، البته این اتفاق برای بازی‌های پولی کمی جای تعجب دارد. اگر تا به حال در واقعیت نتواسته‌اید خانه رویایی خود را خریداری کنید، در این بازی می‌توانید خانه رویاهایتان را بسازید، یا این‌که در شهری زندگی کنید که جز به جز آن را خودتان ساخته‌اید. بازی به شما این فرصت را می‌دهد که هر چیزی که در ذهنتان دارید را انجام دهید، یا این‌که آن را بسازید و از آن لذت ببرید.

ساخت و ساز در بازی Minecraft ساده‌تر از آن چیزی است که فکرش را بکنید، فقط باید بلوک را به طرز مناسبی در کنار هم قرار دهید تا شکل کلی چیزی که می‌خواهید را بسازد. علاوه بر ساخت ساز، می‌توانید در بازی فعالیت‌های دیگری نیز انجام دهید، مانند: بازی با دیگر بازیکنان، جمع‌آوری منابع و مصالح مورد نیاز، ماجراجویی و اکتشاف و دیگر مواردی همچون فعالیت‌های صنعتی و غیره. همچنین بازی برای این‌که حالت تکرار و یکنواخت نداشته باشد، از سبک‌هایی مثل بقا و جمع‌آوری منابع برای سرگرم کردن بازیکنان استفاده کرده است.

بازی دارای چندین حالت است؛ در حالت اول باید تمامی منابعی که در بازی وجود دارند را جمع‌آوری کنید تا بتوانید تا حد امکان زنده بمانید. در حالت بعد با جمع کردن منابع نامحدود، می‌توانید هر آنچه که به آن نیاز دارید را بسازید. در حالت آخر یعنی ماجراجویی، بازی این فرصت را در اختیارتان قرار می‌دهد تا در ماموریت‌ها و چالش‌های بازی شرکت کنید و تجربه متفاوتی از بازی داشته باشید.

20) بازی آمیرزا

بازی آمیرزا

برای معرفی بازی های موبایل برای نوجوانان، باید حتما بازی آمیرزا را در لیست بهترین و برجسته‌ترین عناوین امروزی قرار دهیم. اگر دایره کلمات شما برای صحبت کردن محدود است، این عنوان به راحتی می‌تواند صندوقچه‌ای از کلمات در اختیارتان قرار دهد. در بازی باید حروف را به گونه‌ای در کنار هم قرار دهید تا حالتی معنادار به خود بگیرند. اگر کلمه‌ای را بسازید که معنا داشته باشد، اما هدف اصلی مسابقه نباشد؛ بازی امتیازی از شما کسر نمی‌کند، بلکه کلمه‌ای که ساخته‌اید را به صندوقچه کلمات می‌فرستد و امتیاز آن را به شما خواهد داد.

کلماتی که برای بازی در نظر گرفته شده‌اند، گاهی اوقات از نظر معنایی هیچ‌وجه اشتراکی با هم ندارند و این مورد باعث می‌شود که بازی از حالت یکنواخت بودن بیرون بیاید. وارد هر مرحله‌ای که می‌شوید باید دقیقا کلمه‌ای را انتخاب کنید که بازی آمیرزا در نظر دارد. برای شروع بازی باید از مرحله آسان به سخت بروید، به این صورت که در ابتدا کلمات سه حرفی در اختیارتان قرار داده می‌شود و در پایان با کلمات 6 حرفی سر و کار دارید. اگر در حدس کلمات مشکل دارید، می‌توانید از بخش راهنما نیز کمک بگیرید تا بازی آسان‌تر شود تا راحت‌تر کلمات را حدس بزنید. اگر فکر می‌کنید که همیشه می‌توانید از بخش راهنما استفاده کنید، باید بگوییم که از این خبرها نیست و برای هر راهنمایی باید سکه بپردازید. زمانی که کفگیر سکه‌ها به ته دیگ خورد، می‌توانید از پرداخت‌های درون برنامه‌ای کمک بگیرید و تعداد سکه‌های خود را افزایش دهید.

21) بازی Vector

بازی Vector

بازی پارکور Vector یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ورزشی است که هر نوجوانی برای یک بار هم که شده باید آن را تجربه کند. به همین خاطر است که این اثر را در بین بهترین بازی های اندروید برای نوجوانان قرار داده‌ایم. هنوز بازی شروع نشده با یک سینماتیک جذاب روبرو خواهید شد که دست کمی از بازی‌های پرچم‌دار کنسول ندارد. در این قسمت، کاراکتر بازی باید از دست یک سازمان خلافکار جان سالم به در ببرد و اجازه ندهد دست هیچکس به او برسد. شخصیتی که برای بازی طراحی شده با تمام شخصیت‌های عناوین مختلف فرق دارد، این موضوع را در طول مسیر بازی متوجه خواهید شد.

تمام فرارهایی که انجام می‌دهید، به صورت حرکات پارکور انجام می‌شوند و باید شخصیت داستان را به گونه‌ای کنترل کنید که از تمام موانع بازی به آسانی عبور کند و با مشکلی برخورد نکند. قبل از این‌که هر مرحله را شروع کنید، بازی حرکات مختلف را به شما آموزش می‌دهد، اما این حرکات را تنها می‌توانید در طول مسیر بازی انجام دهید.

کارتان در بازی زیاد سخت نیست؛ زیرا گیم پلی بازی بسیار روان و جذاب است و تنها با چند حرکت رو صفحه نمایش می‌توانید شخصیت داستان را کنترل کنید. تمام حواستان را باید در بازی جمع کنید که یک وقت حرکتی را اشتباه نزنید، در غیر این صورت کاراکتر بازی سرعتش کم‌تر می‌شود و احتمال این‌که مامورین او را بگیرند، زیاد است.

22) بازی Evoland 2

بازی Evoland 2

اگر از جمله کسانی هستید که بازی‌های نقش آفرینی برای شما جذابیت زیادی دارند، پیشنهاد می‌کنیم بازی پرطرفدار Evoland 2 را حتما امتحان کنید. تمام حرکت‌های شخصیت داستان بازی در اختیارتان قرار گرفته است و شما می‌توانید تجربه متفاوتی از بازی‌های نقش‌آفرینی را تجربه کنید. حرکت شخصیت بازی به صورت خطی نیست و در یک فضای سه بعدی حرکت می‌کند.

در این عنوان با یک دنیای عظیم با کلی ماجراجویی و سرگرمی روبرو هستید که برایتان تمامی نخواهد داشت. در این اثر که به صورت جهان‌باز ارائه می‌شود، حدود بیست ساعت گیم پلی از بازی‌های کلاسیک جذاب را در اختیار دارید. شما در این بازی می‌توانید از بازی‌های مختلف موجود در بازی دیدن کنید و با دنیای مختلف عناوین دیگر آشنا شوید. بازی Evoland 2 را تنها نمی‌توان به عنوان یک بازی سرگرم‌کننده مطرح کرد؛ زیرا با داستان‌های عجیب و متنوعی مواجه می‌شوید که هوش را از سرتان خواهد برد.

23) بازی GRID Autosport

بازی GRID Autosport

در بین بازی‌های مسابقه‌ای ماشین، بازی GRID Autosport سبک متفاوتی را برای خود انتخاب کرده است. در این نسخه می‌توانید حریف خود را از مسیر مسابقه بیرون ببرید، یا به دیگر ماشین‌های مسابقه آسیب بزنید و آن‌ها را متوقف کنید. در زمان مسابقه دادن باید کامل حواستان را جمع کنید زیرا کوچک‌ترین حرکت اشتباه سبب می‌شود که جایگاه اول مسابقه را از دست بدهید؛ زیرا ماشین شما مثل دیگر ماشین‌های مسابقه‌ای آسیب‌پذیر است.

در طراحی ماشین‌های این بازی، سعی شده که وزن آن‌ها به صورتی باشد که در زمان مسابقه قدرت بیش‌تری را به نمایش بگذارند. اگر می‌خواهید در بازی بهترین و تمیزترین ترمزها را انجام دهید، بازی با طراحی ارگونومیک مسیر مسابقه این فرصت را در اختیارتان قرار داده است. توجه داشته باشید که به هیچ عنوان به ماشین‌های جلوتر از خودتان برخورد نکنید و سرعتتان را به گونه‌ای تنظیم کنید که وارد بخش خاکریز مسیر مسابقه نشوید.

در صورتی که از مسیر مسابقه خارج شوید، رانندگانی که عقب‌تر از شما هستند از این فرصت استفاده می‌کنند و از شما جلو خواهند زد. ماشین‌هایی که با هوش مصنوعی حرکت می‌کنند ممکن است در بین مسیر با خطاهای بیش‌تری مواجه شوند، پس باید در طول مسیر مسابقه؛ تمام تمرکز و دقت خود را در بالاترین سطح خود قرار دهید.

24) بازی Oddmar

بازی Oddmar

یکی از جذاب‌ترین عنوان‌هایی که می‌تواند در این لیست جای داشته باشد، بازی Oddmar است. در کنار طراحی فوق‌العاده جذاب و دوست‌داشتنی بازی، با یک خط داستانی بامزه و مهیج روبرو خواهید شد که به این راحتی‌ها نمی‌توان از آن دست کشید. این اثر از هر نظری که به آن نگاه کنید، یک پروژه موفق محسوب می‌شود و گیم‌پلی جذاب و سرگرم‌کننده آن محبوبیت بازی را چندین برابر کرده است. داستان بازی حول‌محور یک وایکینگ بامزه می‌چرخد و شخصیت داستان پس از گذراندن سختی‌های زیاد، قصد دارد تبدیل به یک قهرمان بزرگ شود.

وایکینگ بازی برای این‌که به هدفش برسد باید یک ماموریت سخت را با موفقیت به اتمام برساند. داستان بازی از آنجایی شروع می‌شود که اودمار در یک خانواده مذهبی چشم به جهان می‌گشاید و در کودکی یتیم می‌شود. او تنها یک دوست داشت و آن هم توسط پادشاه وایکینگ‌‌ها کشته می‌شود. شخصیت داستان بعدها در خواب می‌بییند که اگر ماموریتی را انجام دهد، با پدر و مادر خود در والهالا (تالار اودین) ملاقات خواهد کرد. اودمار بعد از این‌که از خواب بیدار می‌شود، تصمیم می‌گیرد که خواب خود را حقیقی کند و به هدفش یعنی دیدن پدر و مادرش برسد.

شخصیت داستان ما در کنار هدفی که در پیش دارد، باید مردم شهر را از دست ظلم‌هایی که پادشاه در حقشان می‌کند، نجات دهد. با این‌که بیش‌تر وایکینگ‌ها اودمار را مسخره می‌کنند، باید به تمام آن‌ها ثابت کند واقعا یک قهرمان واقعی است. در بازی تنها یک تبر کوچک در دستان خود دارید و با همین تبر باید از بیش‌تر چالش‌های بازی با موفقیت عبور کنید.

25) بازی Bad North: Jotunn Edition

بازی Bad North Jotunn Edition

در ابتدا بازی جذاب Bad North: Jotunn Edition برای کنسول‌های خانگی طراحی شده بود که پس از این‌که مورد استقبال طرفداران زیادی قرار گرفت؛ کمپانی Raw Fury تصمیم گرفت که نسخه اندروید آن را منتشر کند. به بازی Bad North: Jotunn Edition می‌شود به عنوان یک اثر هنری هم نگاه کرد؛ زیرا طراحی بازی با ظرافت بسیار خوبی انجام شده است. فضای متفاوت و داستان بازی نیز یا تمام سادگی خود جذابیت خارق‌العاده‌ای دارد. داستان بازی به زمان قدرت گرفتن وایکینگ‌ها برمی‌گردد، شما در بازی نقش یک شاه صلح‌طلب را دارید که باید به خوبی چند جزیره را کنترل کند.

جزایری که تحت فرمان خود دارید، ممکن است با حمله دیگر وایکینگ‌ها مواجه شود و باید استحکامات جزایر تحت کنترل خود را به صورتی بچینید که نابود کردنشان کار ناممکنی باشد. در بازی باید تمام سعی خود را به کار گیرید و تا آخرین قطره خون خود بجنگید تا کنترل جزیره‌ها از دستتان خارج نشود. شاید در ابتدای بازی به خاطر کم بودن منابع کارتان سخت باشید، اما بعد از جمع کردن منابع می‌توانید تصمیم‌های بهتری را برای محافظت از جزیره‌ها بگیرید.

تمام سربازهایی که از آن‌ها استفاده می‌کنید باید به خوبی آموزش دیده باشند تا بتوانند در برابر دشمن دوام بیاورند. باید به صورت مداوم به جزایر خود سر بزنید و هر بار خط دفاعی هر کدام را قوی‌تر از قبل کنید تا در برابر حملات مقاوم باشند. با این‌که بازی گرافیک ساده‌ای دارد، اما جزئیاتی در بازی پیدا خواهید کرد که شاید فکرش را نکنید.

26) بازی Tiny Room Stories Town Mystery

بازی Tiny Room Stories Town Mystery

وقتی سبک پازلی و ماجراجویانه با هم تلفیق می‌شوند، بازی Tiny Room Stories Town Mystery از دل این دو ژانر متولد می‌شود. داستان بازی یکی از مجذوب‌کننده‌ترین خط داستان‌هایی است که می‌توانید در نسخه اندروید تجربه کنید. معماهایی که بازی برای شما طرح می‌کند ساعت‌ها می‌تواند شما را سرگرم کند. شخصیت بازی یک کارگاه خصوصی است که باید به پدر پیر خود کمک کند. کاراگاه داستان ما زمانی که به شهر پدری خودش می‌رسد، متوجه می‌شود که شهر کاملا خالی شده و کسی در شهر سکونت ندارد.

شخصیت داستان باید دقیقا متوجه شود که چه بلایی سر مردم شهر آمده است. قطعا رسیدن به راز گم شدن مردم شهر، نیاز به حل کردن معماهای زیادی است که باید تلاش کنید دانه به دانه به پاسخ رازآلود آن‌ها پی ببرید. برای رسیدن به پاسخ، باید به سرتاسر شهر سفر کنید و مدارکی که نیاز دارید را به دست آورید.

27) بازی Angry Birds 2

بازی Angry Birds 2

قطعا یکی از به یادماندنی‌ترین عنوان‌هایی که برای نسخه اندروید طراحی شد بازی Angry Birds 2 بود. پرندگان خشمگینی که قصد دارند به خوک‌های سبز حمله‌ور شوند و آن‌ها خانه خراب کنند. در این نسخه از بازی پرندگان خشمگین بیش‌تری در اختیار دارید و بازی نیز امکانات متنوعی در اختیارتان قرار می‌دهد تا لذت بیش‌تری از بازی ببرید. در نسخه دو بازی پرندگان خشمگین، شاهد این هستیم که گرافیک بازی تا حد قابل توجه‌ای افزایش یافته و یک محیط جذاب با گرافیک دوست‌داشتنی در اختیار کاربران گرفته است.

مانند نسخه‌های قبلی بازی، باید پرندگانی که در اختیار دارید را به طرف موانعی که در پیشرویتان است، پرتاب کنید تا خراب شوند. این روند ساده شاید تکراری باشد، اما در نسخه جدید بازی اتفاقات جذاب‌تری رخ می دهند که باید خودتان از نزدیک آن‌ها را تجربه کنید تا متوجه این تغییرات در ورژن جدید شوید.

28) بازی Subway Surfers

بازی subway surfers

عنوان پایانی لیست بهترین بازی های اندروید برای نوجوانان، شاید بازی جذاب و مهیجی باشد، اما پیش زمینه بازی کمی غمناک است. سازنده بازی در واقع پدری است که پسر خود را از دست می‌دهد و برای به یادگار ماندن یاد پسرش این بازی را می‌سازد. شخصیت داستان بازی جک نام دارد و همراه دوستان خود سعی دارد که از دست ماموران قطار فرار کند. فرار کردن از دست ماموران تنها به دویدن در بین قطارها خلاصه نمی‌شود، باید دقت کنید که به موانع خطرناک و نابود کننده برخورد نکنید. در غیر اینصورت به دست ماموران مترو خواهید افتاد.

در بین راه باید سکه‌های بازی را جمع‌آوری کنید تا بتوانید قدرت آیتم‌هایی بازی را افزایش دهید. انتخاب کاراکتر بازی تنها به شخصیت جک خلاصه نمی‌شود، بلکه می‌توانید به دلخواه خود شخصیت دیگری را انتخاب کنید و به بازی ادامه بدهید. اگر از  جمله کسانی هستید که خود را طرفدار بازی Subway Surfers می‌داند، پیشنهاد می‌کنیم که به هیچ عنوان تجربه نسخه لندن بازی (London) را از دست ندهید.

با این‌که 8 سال از عرضه بازی می‌گذرد، اما هر روزه به تعداد طرفداران آن اضافه می‌شود و در هر آپدیت جدید شاهد این هستیم که یک ویژگی جدید به بازی اضافه شده است. مسیری که برای هر کاراکتر در نظر گرفته شده، سختی‌های خاص خودش را دارد که باید با سرعت عمل و دقت بالا موانع مسیر را پشت سر بگذارید و در نهایت صاحب امتیاز بیش‌تری شوید.

سخن پایانی

در حال حاضر در عصری حضور داریم که بازی‌های ویدیویی برای هر سنینی عنوانی در نظر گرفته است و علاقمندان با گشت و گذاری هیجان‌انگیز در دنیای غیرقابل توصیف بازی‌های ویدیویی می‌توانند اثر مورد علاقه خود را بیابند و ساعت‌های سرشار از سرگرمی و لذت را تجربه کنند. ما سعی کردیم طی تهیه مقاله‌ای مملوء از بازی های موبایل به بهترین بازی های اندروید برای نوجوانان بپردازیم و امیدواریم شما نیز توانسته باشید عنوان مناسب و مدنظر خودتان را برای نوجوان دلبندتان انتخاب کنید.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

بهترین بازی های اندروید برای نوجوانان کدام‌ها هستند؟

در لیستی که برایتان تهیه دیدیم اکثریت بازی‌های مناسب را برای نوجوانان قرار داده‌ایم اما به عنوان محبوب‌ترین و معروف‌ترین آثار می‌توان به عناوینی همچون subway surfers، Minecraft، Fruit Ninja، Candy Crush Saga و موارد هیجان‌انگیز دیگر اشاره کرد.

۱
آیا بازی‌های موجود در لیست بهترین‌ها رایگان هستند؟

بله اکثریت بازی‌هایی که در لیست قرار دادیم جزء برترین‌ها و عناوین رایگان هستند و تنها در صورت داشتن امکانات بیش‌تر باید از پرداخت‌های درون برنامه‌ای استفاده کنید.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 9 دیدگاه
  • Avatar

    شخص شخیص شاخص

    مهمان

    کو …کو…فری فایر کوووووو

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ارمان

    مهمان

    این چی بود دیگه چرا فری فایر نبود پس ??

    پاسخ دهید
    • Avatar

      امیر در پاسخ به ارمان

      مهمان

      باهات موافقم بازی مزخرف انگری بردز رو داشت و فری فایر نداشت??

  • Avatar

    هادی

    مهمان

    واقعا هیچ کدوم از بازی های انلاین باز نمیشه اصلا سمت گوشی گیمینگ نرید بیشتر دنبال صفحه نمایش و دوربین باشید
    ممنون بابت مقاله

    پاسخ دهید
  • Avatar

    POYAN11

    مهمان

    داداش خسته نباشی. ایپکس لجندز موبایل که کلا سروراش خاموش شده?

    پاسخ دهید
  • Avatar

    یک ممد واقعی

    مهمان

    سلام من فورتنایت موبایل رو دانلود کردم ولی هرکاری میکنم دیتای آپدیتش دانلود نمیشه میشه یه راهنمایی ای بکنید??

    پاسخ دهید
    • Avatar

      مهدی نادعلی نژاد در پاسخ به یک ممد واقعی

      مهمان

      برنامه gearup booster رو از مایکت دانلود کن با اون وارد فورتنایت شو و دیتاشو دان کن سرعتش هم خوبه

    • Avatar

      امیرعباس در پاسخ به یک ممد واقعی

      مهمان

      بنظر من پاک کن چون ۱۰ گیگابایت دیتا میخواد من خودم دانلود کردم گوشیم قوی بود ولی لگ داشت پینگ که اصلا نمیزاره بازی کنی ولی اگه خیلی فضا داری و گوشیت خیلی قویه میتونی بازی در ضمن فیلتر شکن قوی و نت قوی لازم داری

    • Avatar

      یه نفر در پاسخ به یک ممد واقعی

      مهمان

      چون اکانت اپیک نداری و اگه بخوای درست کنی باید یه فیلتر قوی داشته باشی و چند درون برنامه دانلود کنی