بازی Battlefield 2042
یحیی رحیمی

تعداد بازیکنان Battlefield V از بازی Battlefield 2042 پیشی گرفت

یحیی رحیمی 4 دی 1400 بدون دیدگاه
404 بازدید

ایرادات بازی Battlefield 2042 باعث شد تا تعداد بازیکنان تازه‌ترین شماره از مجموعه بتلفیلد افت کند و طرفداران مجموعه در هفته‌ی آخر سال میلادی به سوی نسخه‌ی قدیمی‌تر، Battlefield V کشیده شوند. تعداد بازیکنان بتلفیلد 5 در استیم از نسخه جدید پیشی گرفته است و نشان‌دهنده‌ی عدم اعتماد به بازی جدید الکترونیک آرتز است.

به گزارش اخبار بازی پارسی گیم و به نقل از تام اندرسون، تعداد بازیکنان فعال Battlefield V در طی شبانه‌روز گذشته از مرز 23 هزار نفر عبور کرده است و در این در حالی است که تعداد بازیکنان آنلاین Battlefield 2042 حدود 19 هزار نفر بوده است که نسبت به روزهای ابتدایی، افت زیادی کرده است. حدود 50 هزار نفر به تجربه‌ی بتلفیلد 2042 در هفته‌ی گذشته می‌پرداختند و به نظر می‌رسد که این افراد به نسخه‌ی پیشین بازگشته‌اند.

شروع بازی بتلفیلد 2042 در اواسط ماه نوامبر با انتقادات زیادی روبه‌رو شد و ایرادات زیاد باعث شد تا بسیاری نقدهای منفی برای بازی ثبت کنند. باگ‌های بازی به اندازه‌ای بود که استودیو دایس تمام پروژه‌های جانبی مانند توسعه‌ی محتوا برای فصل اول را لغو کرد و تلاش کرد تا آپدیت‌های پرباری آماده کند. مشکلات تنها مربوط به جنبه‌ی فنی بازی نبود و تعادل میان تفنگ‌ها و شخصیت‌ها نیز چندان به دل طرفداران ننشست. ایجاد تعادل میان تفنگ‌ها به مهم‌ترین اولویت استودیو تبدیل شد؛ اما همچنان اکثر ویژگی‌های مهم این مجموعه در بازی غایب بود.

دیگر مشکلی که بازیکنان Battlefield 2042 با آن مواجه شدند، آیتم‌های تزئینی بود که فضای تاریک و رسمی بازی را کاملاً تغییر می‌داد. استفاده از لباس بابانوئل در بازی با واکنش افراد زیادی همراه شد و بسیاری باور داشتند که الکترونیک آرتز به دنبال ارائه سرویس آنلاین مشابه فورتنایت است و می‌خواهد بیشترین سود را از بازی دریافت کند. اعتراض‌ها باعث شد تا استودیو دایس به فکر تغییر برنامه‌های اولیه بیفتد.

بازی Battlefield 2042 بتلفیلد 2042

مشکلات Battlefield 2042 چه زمانی رفع می‌شوند؟

از آنجایی که بازی Battlefield 2042 با ایرادات مختلفی منتشر شده و یک بازی ناقص است؛ مهم‌ترین استراتژی، کاهش صدمه به برند و بازی است. تام اندرسون باور دارد که الکترونیک آرتز رابطه‌ی مناسبی با بازیکنان ندارد و تنها به دنبال لاپوشانی مشکلات است و این بازیکنان را خسته کرده است. عدم ارائه آپدیت مناسب باعث شده تا افراد زیادی به سوی Battlefield V راهی شوند و دست از بازی جدید بکشند. طرفداران اخیراً دریافته‌اند که نقشه جدید برخلاف وسعت زیاد، کاملاً خالی و بی‌محتوا خواهد بود. عده‌ای نیز از طراحی نقشه‌ها گلایه دارند و می‌گویند که تنها برای اسنایپرها ساخته شده و تعادل مناسبی ندارد.

استودیو دایس قول داده تا اولین فصل Battlefield 2042 را مارس 2022 آغاز کند و تا آن زمان، محتوایی برای بازی منتشر نمی‌شود. چنین وقفه‌ای به نفع بازی نخواهد بود و احتمالاً روند کاهش تعداد بازیکنان سرعت گیرد. فعلاً می‌توانید از بازی‌های قدیمی‌تر این مجموعه استفاده کنید.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.