بازی Back 4 Blood
یحیی رحیمی

کمپین داستانی آفلاین در آپدیت جدید Back 4 Blood اضافه شد

یحیی رحیمی 26 آذر 1400 2 دیدگاه
674 بازدید

بازی Back 4 Blood از جمله عناوین گروهی با محور دفاع در مقابل زامبی‌ها بود که اگرچه قبل از انتشار عنوان مهمی به نظر می‌رسید؛ اما نتوانست انتظار منتقدان را برآورده کند. بخش داستانی و تک نفره عملاً غیرقابل بازی بود، زیرا که امکان کنترل درست گروه وجود نداشت و هم‌تیمی‌هایی که توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شدند، هیچ کاری انجام نمی‌دادند و باید تمام دشمنان را یک‌تنه از پا در می‌آوردید. آپدیت Back 4 Blood، حالت فردی را اضافه می‌کند و می‌توان بازی را به صورت آفلاین انجام داد.

تنها بخشی از بازی Back 4 Blood که می‌توانستید به صورت فردی انجام دهید، حالت تمرینی بود و بازیکنان می‌توانستند تمامی کارت‌های مختلف را بسنجند. این حالت هیچ‌گونه سیستم پیشروی نداشت و بازیکنان امکان دریافت امتیاز و تروفی را نداشتند. در واقع تجربه‌ی بازی به صورت فردی هیچ تأثیری روی بازی نمی‌گذاشت و تنها وقت بازی‌کن تلف می‌شد. کار به جایی رسید که سازندگان نیز از سختی Back 4 Blood صحبت کنند و قول تغییر را بدهند.

آپدیتی که امروز برای بازی منتشر شد، کمپین داستانی جداگانه‌ای با سیستم پیشروی واقعی را اضافه می‌کند. این بدین معنی است که بازیکنان می‌توانند از داستان لذت ببرند و در عین حال، امتیازها و فواید بخش آنلاین را دریافت کنند. می‌توانید بخش داستانی بازی را به صورت آفلاین تجربه کنید و این در حالی است که بخش تک‌نفره Back 4 Blood نیازمند اتصال اینترنت بود. این تصمیمات باعث شد تا منتقدان امتیاز متوسطی به بازی اعطا کنند و بسیاری از نبود یک بخش داستانی مناسب گلایه کنند.

آپدیت Back 4 Blood

حل مشکلات اصلی با آپدیت Back 4 Blood

برای نمونه یکی از منتقدان با پرداختن به المان‌های بخش فردی، آن را بی‌هدف و ناقص دانسته بود و باور داشت که استودیو تنها روی بخش آنلاین تمرکز کرده است. انتقادات گسترده باعث شد تا آپدیت Back 4 Blood همراه با رویداد مخصوص کریسمس منتشر شود تا بازیکنان هدیه‌ی خوبی برای آخر سال دریافت کنند. تعدادی آیتم‌های نو از جمله اسکین‌های کریسمی و همچنین پوسته‌های مخصوص تفنگ اضافه شده است.

آپدیت جدید، باگ‌های مختلفی را هم برطرف می‌کند. استودیو Turtle Rock Studios به دو باگ مهم اشاره کرده که تجربه‌ی بازی را برای افراد زیادی سخت کرده بود. یکی از این باگ‌ها، کمبود شدید آیتم‌‌های هجومی و دیگری نیز امکان انتخاب چندین کارت به صورت هم‌زمان است. باگ‌های دیگری نیز مربوط به گیم پلی و گرافیک برطرف شده‌اند که می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت بازی، فهرست کاملاً تغییرات را مطالعه کنید.

بازی Back 4 Blood از جمله عناوینی است که هنگام انتشار در دسترس کاربران ایکس باکس گیم پس قرار گرفت و می‌توانید همراه دوستانتان به زامبی‌کشی در دنیایی تاریک و ترسناک بپردازید.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    baset

    مهمان

    ایا امکانش هست با این اپدیت افلاین بازی کرک شه؟

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به baset

      نویسنده

      احتمالش وجود داره اما از اونجایی که بازی از Denuvo استفاده میکنه، تنها امپرس میتونه کرک کنه