پلی استیشن پلاس ژانویه Back 4 Blood
محمد صادق شجاعی

بازی‌های ماه ژانویه 2023 سرویس پلی استیشن پلاس معرفی شد

محمد صادق شجاعی 23 دی 1401 بدون دیدگاه
181 بازدید

شرکت سونی بازی‌هایی که در ماه ژانویه 2023 در اختیار مشترکین سطح‌های مختلف سرویس پلی استیشن پلاس را معرفی کرده است. از بین این آثار می‌توان به Back 4 Blood و Life is Strange: Before the Storm اشاره کرد.

سرویس PS Plus جدید از مدتی پیش آغاز به کار کرده است. این سرویس در سه سطح Essential ،Extra و Premium ارائه می‌شود. با این که سطح اسنشال تفاوتی با پلی استیشن پلاس قبل نداشته، اما با خرید اشتراک سطح‌های اکسترا و پریمیوم به مجموعه‌ای گسترده از آثار مختلف دست پیدا خواهید کرد. بازی‌های موجود در سطح‌ها ذکر شده ثابت نبوده و شرکت سونی همواره آثار جدیدی را به آن‌ها اضافه می‌کند. حال این شرکت بازی‌های ماه ژانویه سرویس پلی استیشن پلاس را معرفی کرده است.

بازی Back 4 Blood که دنباله معنوی سری Left 4 Dead محسوب می‌شود، شاخص‌ترین اثری است که در اولین ماه سال 2023 به آثار قابل دانلود سطح Extra سرویس Playstation Plus اضافه می‌شود. این بازی از روز 17 ژانویه (27 دی) روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در دسترس قرار می‌گیرد. دیگر آثاری که در این تاریخ در اختیار مشترکین سطح اکسترا قرار می‌گیرد، عبارتند از: Dragon Ball FighterZ برای PS4 و Devil May Cry 5: Special Edition برای PS5

علاوه بر آثار ذکر شده، بازی‌های Life is Strange: Before the Storm ،Life is Strange ،Just Cause 4: Reloaded ،Jett: The Far Shore، Omno و Erica در ماه میلادی جاری به سطح Extra سرویس پلی استیشن پلاس اضافه خواهند شد.

پلی استیشن پلاس ژانویه Life is Strange: Before the Storm

Before the Storm یکی از آثار جدید PS Plus در ژانویه 2023

پریمیوم کامل‌ترین سطح سرویس PS Plus است و مشترکین آن می‌توانند آثار کلاسیک و متعلق به نسل‌های قبل را تجربه کنند. شرکت سونی این امکان را فراهم کرده که در ماه ژانویه به سه بازی کلاسیک از کنسول پلی استیشن 1 دسترسی داشته باشید. این بازی‌ها عبارتند از: Siphon Filter 3 ،Hot Shots Golf 2 و Star Wars Demolition.

لازم به ذکر است که علاقه‌مندان به سرویس پلی استیشن پلاس می‌توانند با پرداخت ماهانه 15 دلار اشتراک سطح اکسترا را خریداری کنند. این در حال است که اشتراک سطح پریمیوم در هر ماه به میزان 18 دلار برای شما هزینه دارد. مشترکین سطح Extra به 400 بازی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 دسترسی دارند. در مقابل مشترکین سطح Premium، علاوه بر آثار سطح اکسترا، می‌توانند 300 بازی کلاسیک متعلق به کنسول‌های پلی استیشن 1، پلی استیشن 2، پلی استیشن 3 و PSP را تجربه کنند.

غم انگیزترین لحظات در بازی های ویدیویی

مشترکین سطح اسنشال در هر ماه به چندین اثر رایگان دسترسی دارند که ظرف مدت یک ماه باید آن‌ها را به حساب کاربری خود اضافه کنند. در ماه ژانویه بازی‌های Fallout 76 ،Star Wars Jedi: Fallen Order و Axiom Verge 2 در اختیار این دسته از مشترکین سرویس پلی استیشن پلاس قرار گرفته است.

نظر شما در مورد بازی‌های ماه ژانویه سرویس پلی استیشن پلاس چیست؟ آیا توانسته‌اند نظر شما را جلب کنند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Polygon

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.