دانلود بازی Back 4 Blood برای PC
دانلود بازی Back 4 Blood برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Back 4 Blood برای PC

پارسی گیم 24 مهر 1400 6 دیدگاه
39,794 بازدید

دانلود بازی Back 4 Blood برای کامپیوتر

یکی از محبوب‌ترین بازی‌های شوتر اول‌شخص زامبی محور، دوگانه Left 4 Dead بود که تأکید زیادی بر گیم پلی تیمی و Co-op داشت و 4 بازمانده را در دنیایی نابودشده و آخرالزمانی که مملو از زامبی‌های خطرناک و خون‌خوار بود رها می‌کرد. هر دو شماره این بازی موفقیت و محبوبیت زیادی را کسب کردند و هنوز هم افرادی با آن سرگرم هستند. مدت‌ها بود که بازیکنان منتظر یک بازی جذاب و مهیج در سبک و سیاق این دو بازی بودند. به‌تازگی سازندگان اصلی این دوگانه محبوب در استودیو Turtle Rock عنوان جدیدی با نام Back 4 Blood منتشر کرده‌اند که پاسخی به این تقاضای هوادارانشان بود.

حتی اگر به اسم این بازی دقت کنید، می‌توانید شباهتش را با دو عنوان قدیمی سازندگان مشاهده کنید. بازی Back 4 Blood را حتی می‌توان به‌نوعی شماره سوم سری Left 4 Dead دانست که برخی عناصر را در آن تغییر داده تا از تکراری شدن آن جلوگیری کند. این بار زامبی‌های بازی با اسم Ridden شناخته می‌شوند که افرادی عادی بوده و به یک انگل کشنده آلوده‌شده و به موجوداتی خون‌خوار و وحشی تبدیل‌شده‌اند. حال سرنوشت بشریت و جلوگیری از انقراض، بر عهده تیم چهارنفره شما است.

برخلاف Left 4 Dead این بار می‌تواند از بین 8 مأموری که از آن‌ها با نام Cleaner یاد می‌شود فردی را برای بازی انتخاب کنید. این مأمورها در برابر انگل مصونیت دارند و برای همین پاک‌سازی بر عهده آن‌ها قرارگرفته است. علاوه بر اینکه می‌توانید با دوستان خود به‌صورت Co-op بازی کنید، اگر تنها بودید هم 3 نفر دیگر توسط هوش مصنوعی بازی کنترل می‌شود. اینجا هم به طیف گسترده‌ای از سلاح‌های گرم و سرد دسترسی دارید که در این مسیر پرمخاطره یاور شما باشند.

دشمنان در بازی بک فور بلاد خطرناک‌تر بوده و تنوع بیشتری دارند. کلاس‌های مختلفی از زامبی‌های وحشی را ملاقات می‌کنید که استراتژی مبارزه با هرکدام متفاوت بوده و نیازمند همکاری تیمی است. گیم پلی بازی Back 4 Blood سرشار از لحظات اکشن و هیجان‌انگیز بوده و دائم شما را به چالش می‌کشاند. از دیگر نکاتی که باعث جذابیت بازی می‌شود، گرافیک زیبا و امروزی‌اش است و حس و حال بازی‌های Left 4 Dead را این بار در نسل جدید و با جزییاتی چشم‌نواز به خورد شما می‌دهد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Left 4 Dead و Doom Eternal را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Back 4 Blood با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 10
Processor: Intel Core i5-6600 (3.3 GHz) OR AMD Ryzen 5 2600 (3.4 GHz)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti OR AMD Radeon RX 570
DirectX: Version 12
Network: Broadband Internet connection
Storage: 40 GB available space
Additional Notes: 1080p / 60fps / Low Quality Settings

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 10
Processor: Intel Core i5-8400 (2.8 GHz) OR AMD Ryzen 7 1800X (3.6 GHz)
Memory: 12 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 970 OR AMD Radeon RX 590
DirectX: Version 12
Network: Broadband Internet connection
Storage: 40 GB available space
Additional Notes: 1080p / 60fps / High Quality Settings

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Back 4 Blood is a thrilling cooperative first-person shooter from the creators of the critically acclaimed Left 4 Dead franchise. You are at the center of a war against the Ridden. These once-human hosts of a deadly parasite have turned into terrifying creatures bent on devouring what remains of civilization. With humanity’s extinction on the line, it’s up to you and your friends to take the fight to the enemy, eradicate the Ridden, and reclaim the world.
Fight your way through a dynamic, perilous world in a 4-player co-op story campaign where you must work together to survive increasingly challenging missions. Play with up to 3 of your friends online or go solo and lead your team in battle.

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Back 4 Blood در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی Back 4 Blood نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
آیا بازی Back 4 Blood کرک شده است ؟

خیر. در حال حاضر بازی Back 4 Blood به دلیل استفاده از قفل امنیتی دارای فایل کرک نیست.

۲
آیا سیستم من بازی Back 4 Blood را اجرا می کند ؟

برای اجرای Back 4 Blood شما نیازمند ویندوز 10 نسخه 64 بیت، حداقل 8 گیگابایت رم، پردازنده اینتل i5-6600 یا AMD Ryzen 5 2600 هستید. همچنین شما نیازمند کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti یا AMD Radeon RX 570 خواهید بود. طبق اعلام سازندگان بازی، حجم آن پس از نصب 40 گیگابایت خواهد بود. پیشنهاد میکنیم قبل از دانلود بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Back 4 Blood را بررسی کنید.

۳
داستان بازی Back 4 Blood در چه جهانی روایت می شود ؟

اگر به اسم این بازی دقت کنید، می‌توانید شباهتش را با دو عنوان قدیمی سازندگان مشاهده کنید. بازی Back 4 Blood را حتی می‌توان به‌نوعی شماره سوم سری Left 4 Dead دانست که برخی عناصر را در آن تغییر داده تا از تکراری شدن آن جلوگیری کند. این بار زامبی‌های بازی با اسم Ridden شناخته می‌شوند که افرادی عادی بوده و به یک انگل کشنده آلوده‌شده و به موجوداتی خون‌خوار و وحشی تبدیل‌شده‌اند. حال سرنوشت بشریت و جلوگیری از انقراض، بر عهده تیم چهارنفره شما است.

۴
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 6 دیدگاه
  • Avatar

    Caesar

    مهمان

    بازی اومده دیگر سایتها برای دانلود گذاشتن لطفا شما هم قرار بدین

    پاسخ دهید
  • Avatar

    رضا

    مهمان

    سلام.بازی 12مهر منتشر نشده؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    alireza

    مهمان

    بخش داستانی داره

    پاسخ دهید
  • Avatar

    parham

    مهمان

    سلام ببخشید کی نسخه کرک شده را می گذارید.

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به parham

      پشتیبانی

      هنوز بازی عرضه نشده

  • Avatar

    حسین

    مهمان

    این بازی رو آفلاین میشه دو نفره بازی کرد ؟

    پاسخ دهید