دانلود موسیقی متن بازی Assassin’s Creed Valhalla
پارسی گیم

دانلود موسیقی متن بازی Assassin’s Creed Valhalla

پارسی گیم 8 آذر 1399 بدون دیدگاه
22,665 بازدید

موسیقی یکی از مهم‌ترین اجزای سری بازی Assassin’s Creed بوده و تابه‌حال قطعات فوق‌العاده‌ای از این فرانچایز شنیده‌ایم. نسخه دوم بازی با موسیقی خاطره انگیزش، همیشه در ذهن ما باقی است و حالا که نوبت به وایکینگ‌ها و موسیقی سحرآمیز آن‌ها رسیده، چه کسی بهتر از Jesper Kyd دانمارکی که موسیقی متن بازی Assassin’s Creed Valhalla را بر اساس فرهنگ وایکینگ‌ها و مردمان شمالی خلق کند؟ بازی آساسینز کرید والهالا به دورانی از تاریخ بشر می‌پردازد که وایکینگ‌ها و مردمانی از نروژ و مناطق شمالی کره زمین، تصمیم به حمله‌ای جانانه به سمت انگلستان می‌گیرند و به دنبال تصرف این جزیره‌ی بزرگ هستند. شما همراه شخصیت Eigor خواهید شد و ماجراجویی جهان‌گستر را به بهترین شیوه ممکن تجربه خواهید کرد که حدود 50 ساعت شمارا سرگرم خواهد کرد.

تمامی قطعات موسیقی بازی Assassin’s Creed Valhalla توسط سه موسیقی‌دان ساخته‌شده‌اند که همگی به دنبال ارائه جو قبایل وایکینگ و زمانی است که ایگور، نروژ را به مقصد انگلستان ترک می‌کند. احساسی که از طریق قطعات اولیه منتقل می‌شود، بسیار قوی است و نشان‌دهنده پیوندهای محکمی میان خانواده است. ساندترک بازی بر اساس کتاب‌های قدیمی و تاریخی ساخته‌شده‌اند تا بتوانند جو زندگی در آن دوران را زنده کنند. برای زنده کردن این جو، از سازهای مخصوص آن دوران مانند تالهارپا استفاده‌شده که شباهت‌هایی به کمانچه ایرانی دارد. موسیقی ساکسون ها و به‌خصوص اسکاتلند هم بخشی از ساندترک بازی را تشکیل داده و جالب است که تعدادی سرودهای مذهبی قدیمی هم که بیشتر مربوط به آیین مسیحیت است را می‌توان یافت. قطعات خلق‌شده برای بازی به‌اندازه‌ای جذاب هستند که نمونه آن‌ها را در هیچ بازی دیگری نمی‌توان یافت و این نبوغ جسپر کید را نشان می‌دهد که چطور از افسانه‌های اسکاندیناوی استفاده کرده و اهمیت خانواده و روابط قبیله‌ای را نشان می‌دهد.

جسپر کید در مورد قطعات موسیقی خلق‌شده گفته: « هدف من برای خلق این موسیقی، ایجاد حس مخفی‌کاری بیشتری بود. من این را ذهنیت درونی می‌نامم و یک استایل خاص است که قبلاً هم از آن استفاده کرده‌ام. وقتی‌که دیدم بازی Assassin’s Creed Valhalla هم به حالت مخفی‌کاری ادامه داد، خوشحال شدم که فرصت خوبی برای خلق این نوع از موسیقی برای سری بازی آساسینز کرید پیداکرده‌ام.» مطمئنم که همگی عاشق لحظاتی هستید که یوبی‌سافت برای شما ساخته و موسیقی تأثیرگذارترین وجه این لحظات بوده، حالا وقت آن است که هدفون خود را وصل کنید و از موسیقی متن بازی لذت ببرید.

هم‌اکنون می‌توانید این مجموعه موسیقی متن زیبا از بازی Assassin’s Creed Valhalla را به‌صورت تکی و یکجا، با بهترین کیفیت از وب‌سایت پارسی گیم‌ دانلود کنید.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 125 مگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.1 از میانگین رای 17 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

لیست موسیقی های پکیج Out of the North :

Out of the North – 3:47
The Sceptered Isle – 2:13
Holmgang – 1:36
Kingdom of Wessex – 3:41
The Tree of Life – 2:31
The Guardian – 1:33
Hrafnsmál – The Words of the Raven – 5:20

لیست موسیقی های پکیج The Ravens Saga :

Assassin’s Creed Valhalla Main Theme – 3:15
Son of Fjord – 4:15
Asgard – Hall of the Aesir – 3:28
Hausbrjótr – Skullcrusher – 5:15
Odin’s Plunder – 2:41
The Well of Urdr – 2:45
Vígahugr – Lust for Battle (skaldic version) – 2:20

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.