بازی Assassins Creed Valhalla
یحیی رحیمی

تاریخ انتشار بسته الحاقی تسخیر پاریس بازی Assassin’s Creed Valhalla لو رفت

یحیی رحیمی 4 مرداد 1400 بدون دیدگاه
932 بازدید

بسته الحاقی تسخیر پاریس (Siege Of Paris) بازی Assassin’s Creed Valhalla در طی نمایشگاه E3 2021 به‌طور کامل معرفی شد. این بسته الحاقی، داستان یورش وایکینگ‌ها به قلب پاریس و تصرف آن را روایت می‌کند و آیتم‌های تازه‌ای را برای طرفداران به ارمغان می‌آورد. اکانت توییتر استور ایتالیا ویندوز با انتشار یک توییت جدید، از زمان انتشار جدیدترین محتوای بازی آساسینز کرید والهالا رونمایی کرد.

Siege Of Paris دومین بسته الحاقی بازی Assassin’s Creed Valhalla است و بر اساس توضیحات منتشرشده در وب‌سایت یوبی‌سافت، «بازی‌کنندگان با سلاح‌ها و تجهیزات مخصوص به‌سوی شهر پاریس حرکت خواهند کرد و علاوه بر افشای رازهای مخوف دشمن و پیمان بستن با متحدان جدید و تأمین امنیت آینده‌ی قبیله‌ی وایکینگ، حمله‌ای همه‌جانبه به پاریس خواهند داشت و این شهر زیبا را به تصرف درخواهند آورد و گنجینه‌های آن را تصاحب خواهند کرد» این دومین محتوای الحاقی بازی پس از انتشار Wrath of the Druids است که دو ماه پیش منتشر شد.

بر اساس توییت منتشرشده توسط استور ویندوز ایتالیا، دومین محتوای الحاقی بازی Assassin’s Creed Valhalla در تاریخ 5 اوت میلادی مصادف با 15 مرداد منتشر خواهد شد. ازآنجایی‌که توییت منتشرشده دیگر در دسترس نیست، احتمال بروز خطا توسط ادمین اکانت مطرح می‌شود و ممکن است یوبی‌سافت آماده‌ی اعلام تاریخ انتشار نبوده یا اینکه این حرکت، صرفاً تبلیغاتی است و هدف جلب‌توجه طرفداران آساسینز کرید بوده؛ به‌هرحال زمان زیادی تا انتشار بسته الحاقی جدید نمانده و بهتر است خود را آماده‌ی چند ساعت مفرح و نفس‌گیر کنید.

یورشی همه‌جانبه به قلب پاریس

بر اساس اطلاعات درز پیداکرده، داستان بسته الحاقی تسخیر پاریس، هشت سال بعد از وقایع بازی اصلی اتفاق می‌افتد و این به معنی تغییر چهره و ظاهر شخصیت‌های موجود در بازی است. این افشاگر که با نام J0nathan شناخته می‌شود، قبلاً هم اطلاعات صحیحی از بازی لو داده بود. بر اساس گفته‌ی وی، داستان بازی به دوران فرانک‌ها و تشکیل امپراتوری فرانسه توسط شارل سوم موصوف به «شارل فربه» می‌پردازد. او اگرچه توانسته بود به مقام پادشاهی دست پیدا کند اما فردی ضعیف بود و دو بار تسلیم وایکینگ‌ها شد. محتوای جدید بازی Assassin’s Creed Valhalla شمارا در قلب یکی از نبردهای مهم تاریخ وایکینگ‌ها قرار می‌دهد.

بازی Assassins Creed Valhalla

بر اساس گفته‌های این افشاگر معروف، گروه The Hidden Ones که آن را به‌عنوان خطه‌ی برادری می‌شناسیم، در بسته الحاقی جدید حضور ندارند. شرکت یوبی‌سافت به‌تازگی از پروژه‌ای جدید رونمایی کرده که قرار است سرنوشت بازی آساسینز کرید را به‌طور کامل تغییر دهد و این بازی Assassin’s Creed Valhalla ممکن است آخرین نسخه باشد که با فرمت سنتی منتشر می‌شود و پس‌ازآن با یک پلتفرم آنلاین روبه‌رو خواهیم شد که شباهت‌هایی به سیستم Fortnite و Warzone خواهد داشت. این باعث شده تا نسخه جدید آساسینز کرید والهالا بیشترین میزان محتوا در تاریخ مجموعه را دریافت کند. منتظر انتشار محتوای جدید در تاریخ 15 مرداد باشید. نظر شما چیست؟‌

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.