apple-arcade
یحیی رحیمی

سرویس بازی Apple Arcade با قیمت ماهانه 5 دلار معرفی شد

یحیی رحیمی 20 شهریور 1398 بدون دیدگاه
402 بازدید

اپل دیشب در رویدادی خیره کننده از آیفون و آیپد جدید خود رونمایی کرد که قیمت های خیلی جذابی نیز داشتند. مدتی پیش کمپانی اپل از احتمال عرضه یک سرویس مبتنی بر عضویت ماهانه به نام Apple Arcade صحبت کرده بود و حالا به طور رسمی شاهد معرفی این سرویس هستیم.

سرویس Apple Arcade بازی های مختلف سیستم عامل iOS را با پرداخت حق عضویت ماهانه در اختیار اعضای آن قرار می دهد. این سرویس همچنین ارزان تر از چیزی است که فکر می کردیم و به نظر اپل قیمت های خود را اندکی کاهش داده است. بر اساس صحبت های دیشب اپل، حق عضویت سرویس جدید Apple Arcade تنها 5 دلار به صورت ماهانه است و با پرداخت آن، می توان به تمام بازی های پولی دسترسی داشت.

بازی های خوبی نیز مانند Shantae، Pac-Man و ChuChu Rocket در دسترس هستند و بنا بر توضیحات خود اپل، حدود 100 بازی مختلف در دسترس هستند و قرار است که تعداد آن‌ها نیز به مرور افزایش یابد. قرار است که این بازی ها روی تمامی دستگاه های iOS در دسترس باشند و فقظ آیفون نیست که از این سرویس بهره خواهد برد. اپل تی وی، مک و آیپد نیز در میانه دستگاه هایی هستند که این سرویس از آن پشتیبانی می کند.

apple-arcade

این اولین بار است که شاهد چنین سرویسی روی دستگاه های موبایل هستیم و باید دید که این روند بیزینسی چطور پیش خواهد رفت و آیا طرفداری پیدا خواهد کرد یا خیر. به هر حال سرویس Apple Arcade تازه در اوایل راه است و قرار است که روز 19 سپتامبر به طور رسمی روی دستگاه های iOS شروع به کار کند. همچنین روز 13 سپتامبر در دسترس آیپد قرار می گیرد و در ماه اکتبر نیز برای سیستم عامل macOS Catalina در دسترس قرار خواهد گرفت.

اپل برای جذب مخاطب بیشتر نیز ماه اول را به صورت مجانی در دسترس کاربران قرار می دهد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.