چپتر دوم بازی Fortnite
محمد صادق شجاعی

چپتر دوم بازی Fortnite هفته آینده به پایان می‌رسد؛ 225 هزار XP برای تمامی بازیکنان

محمد صادق شجاعی 5 آذر 1400 1 دیدگاه
211 بازدید

از زمان آغاز چپتر دوم بازی Fortnite در حدود دو سال می‌گذرد. در ابتدای این چپتر، جزیره اصلی بازی به داخل یک سیاه‌چاله کشیده شده و برای مدتی امکان دسترسی به بازی وجود نداشت. این امر که برای شرکت Epic ریسک بزرگی بود، با استقبال مخاطبین همراه شد و بسیاری از بازیکنان برای مشاهده تغییرات و اتفاقات جدید لحظه‌شماری می‌کردند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی و پس از گذشت هشت فصل، شرکت اپیک اعلام کرده است که چپتر دوم بازی Fortnite در هفته آینده به پایان خواهد رسید.

با نزدیک شدن به پایان سال 2021، شرکت Epic در شرف برگزاری یک رویداد جهانی تازه است. این شرکت در قالب انتشار یک تریلر جدید، اعلام کرده که چپتر دوم بازی فورتنایت در تاریخ 4 دسامبر (13 آذر) به اتمام می‌رسد. در این تریلر Agent Peely و دیگر شخصیت‌های مشهور بازی Fortnite را در حالی مشاهده می‌کنیم که به صورت اسلوموشن به سمت The Convergence حرکت می‌کنند. حضور Cube Queen در بالای این POI، احتمالا به این معنی است که بازیکنان در پایان چپتر دوم بازی Fortnite باید در نبردی حماسی با او رو‌به‌رو شوند.

چپتر دوم بازی فورتنایت زودتر از آن چه که بسیاری از بازیکنان انتظار داشتند، به پایان خواهد رسید. در حالی که شایعات آغاز چپتر سوم از مدت‌ها پیش منتشر شده بود، اما آخرین فصل از چپتر دوم قرار بود تا تاریخ 7 دسامبر (16 آذر) ادامه داشته باشد. چپتر دوم بازی Fortnite در حالی با هشت فصل به انتها خواهد رسید که چپتر اول اثر مذکور در قالب 10 فصل در اختیار بازیکنان قرار گرفته بود. با این حال فصل‌های هشت‌گانه چپتر دوم بازی فورتنایت پیشرفت‌ها و تغییرات بیشتری نسبت به چپتر اول داشتند که به واسطه آن‌ها فصل‌ها طولانی‌تر بودند.

چپتر دوم بازی Fortnite

پایان چپتر دوم بازی Fortnite در قالب رویداد درون بازی

همانطور که در تریلر پایان چپتر دوم بازی Fortnite نمایش داده شد، این چپتر به صورت یک رویداد داخل بازی به اتمام خواهد رسید. شرکت اپیک و بازی فورتنایت سابقه خوبی در برگزاری رویداد‌های مختلف دارند و تا‌کنون میلیون‌ها نفر را به کنسرت آریانا گرانده دعوت کرده و بازیکنان بسیاری را به جنگ با گالاکتوس (Galactus) فرستاده است. رویداد The Finale از ساعت 23:30 روز 13 آذر آغاز خواهد شد. اگر از علاقه‌مندان بازی فورتنایت هستید، تا قبل از این تاریخ حتما وارد اثر مذکور شوید؛ زیرا با این کار به میزان 225 هزار XP دریافت خواهید کرد. همچنین این تاریخ آخرین فرصت برای کامل کردن چالش‌های باقی‌مانده و خرج کردن ارز‌های درون بازی است.

نظر شما در مورد به پایان رسیدن چپتر دوم بازی Fortnite چیست؟ کدام‌یک از فصل‌های این چپتر نظر شما را به خود جلب کرده‌اند؟ آیا چشم انتظار چپتر سوم این بازی هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Sina

    مهمان

    اسم ایونت پایانی the Finale نیست …. The end هستش :/

    پاسخ دهید