Fortnite
یحیی رحیمی

نظر ژوزه مورینیو در مورد Fortnite‌: بازیکنان تمام شب مشغول آن آشغال هستند!

یحیی رحیمی 10 مرداد 1400 5 دیدگاه
899 بازدید

ژوزه مورینیو نام آشنایی برای طرفداران فوتبال است و توانسته در طی دو دهه‌ی اخیر، جام‌های مختلفی از قهرمانی لیگ گرفته تا لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد. او اگرچه عاشق فوتبال است اما به‌هیچ‌وجه از بازی Fortnite خوشش نمی‌آید و به‌تازگی در مصاحبه با اکانت توییتر باشگاه رم، در مورد این اثر بتل رویال صحبت کرده و این ژانر را یک «کابوس» نامیده و باور دارد که بازیکنان فوتبال کل شب‌ را بیدار می‌مانند تا «آن بازی آشغال» را تجربه کنند و این در حالی است که روز بعد، یک مسابقه‌ی مهم دارند.

مورینیو سرمربی سابق تیم‌های رئال مادرید و منچستریونایتد، سکان هدایت باشگاه آ.اس رم را در فصل جاری بر عهده دارد و با شرکت در مصاحبه‌ی کوتاهی، به سؤالات مختلف جواب داده است. او در مورد اینستاگرام گفته که این شبکه‌ی اجتماعی سرگرم‌کننده است اما وقتی صحبت به بازی Fortnite رسید، آن را «یک کابوس» نامید وی در ادامه بیان کرد که بازیکنان زیادی را می‌شناسد که شب‌ها فورتنایت بازی می‌کنند و فردا باید در مسابقه‌ای مهم شرکت کنند. او همچنین Fortnite را یک «بازی آشغال نامید» و قطعاً طرفداران وی با چنین نظراتی آشنا هستند.

مصاحبه‌ کوتاه با مورینیو با سؤالات جالبی ادامه پیدا می‌کند و از وی می‌پرسند که به چه موسیقی علاقه‌مند است و او ترانه‌سرایان دهه 80 و 90‌ میلادی را مانند بروس اسپرینگتون و برایان آدامز را مثال می‌زند. در سوی دیگر، محبوبیت بازی فورتنایت بر کسی پوشیده نیست و طرفداران فوتبال می‌دانند که بازیکنان انگلیسی از جام جهانی پیشین، علاقه‌ی خود را نسبت به این اثر بتل رویال نشان دادند و همین می‌تواند دلیل باشد برای عدم موفقیت آقای مورینیو در تیم فوتبال تاتنهام که در آخر با کسب نتایج ضعیف، از مقام سرمربیگری اخراج شد.

بازی Fortnite

تعدادی از بازیکنان تیم تاتنهام ازجمله اریک دایر به‌طور مداوم Fortnite بازی می‌کنند و عصبانیت ژوزه مورینیو از این بازی و آشغال نامیدن آن می‌تواند نشان‌دهنده‌ی بحث‌وجدل او با بازیکنان این تیم لندنی در طی فصل گذشته باشد. به‌هرحال بازی فورتنایت ازجمله بازی‌های بحث‌برانگیز است و تعدادی آن را کودکانه می‌نامند و تعدادی هم ساعت‌های متوالی را به انجام این بازی می‌پردازند. نظر شما در مورد صحبت‌های آقای مورینیو چیست؟‌ آیا بازی Fortnite واقعاً همانی است که وی می‌گوید؟‌

منبع:‌PushSquare

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 5 دیدگاه
  • Avatar

    علی

    مهمان

    عقب افتاده کسی هست که نمی تونه درست نظرش رو بگه نه کسی که داره گیمی رو بازی میکنه اون مربی هم الکی خونش رو کثیف کرد چون نمی دونه چه کاری کرد با سازنده و کسانی که این بازی رو ساختن

    پاسخ دهید
  • Avatar

    تف بر فورتناست

    مهمان

    هم فورتنایت و هم پلیراش یه مشت آدم عقب افتاده ان. ?فقط وارزون?

    پاسخ دهید
  • Avatar

    حمید

    مهمان

    ببین چقدر عقب افتادن طرفداراش که به خودشون هم شک دارن جواب منو میدن… وای مردم از خنده
    اگه به خودت و بازیت باور داشتی به این حرفا توجه نمی کردی

    پاسخ دهید
  • Avatar

    حمید

    مهمان

    بازی آشغالی که یه مشت عقب افتاده بزرگش کردن

    پاسخ دهید
    • Avatar

      Dizard در پاسخ به حمید

      مهمان

      عقب افتاده شمایی که بخاطر علاقه مند نبودن به یه گیم اونو اشغال میدونید و بازیکنانش رو عقب افتاده