یحیی رحیمی

برگشت بازیکنان PUBG به 1 میلیون عدد

یحیی رحیمی 2 دی 1397 بدون دیدگاه
1,139 بازدید

PUBG شروع طوفانی داشت و بعد از ماه‌ها بالاخره از سرعت افتاد و به سراشیبی افتاد. بازی‌های بزرگی در ماه‌های گذشته منتشرشده است و همین باعث تغییر تمرکز بازیکنان به بازی‌هایی همانند Call of Duty و Red Dead 2 Redemption شده است. آمار بازیکنان PUBG انگار در حال بازگشت به روال سابق خود است و این بازی بیشتر از یک‌میلیون نفر بازیکن آنلاین در ماه اکتبر داشته است.

این آمار نسبت به ژانویه سال پیش افت زیادی داشته است. همین پارسال بود که بازی در شبکه استیم دارای 3.2 میلیون نفر بازیکن آنلاین بود و همگی انگشت‌به‌دهان در حال شکستن رکوردهای بازی بودند. ماه نوامبر امسال بود که PUBG حدود 900 هزار نفر از بازیکنان خود را از دست داد. البته بازی این هفته شاهد رشد دوباره بود و تعداد بازیکنان به 1.1 میلیون رسید.

این اولین باری است که PUBG شاهد رشد دوباره بازیکنان بوده است و از ژانویه پارسال تابه‌حال موفق به بازگرداندن بازیکنان خود نبوده است. البته ما نسخه‌های PS4 و Xbox One بازی را در نظر نگرفته‌ایم. علت رشد دوباره بازیکنان به دلیل انتشار نقشه Vikendi بوده است که انگار باعث جذب بازیکنان بیشتر شده است. این نقشه جدید فضای زمستان و تعطیلات سال نو میلادی را به ارمغان می‌آورد.

همچنین یک Survivor Pass جدید در نظر گرفته‌شده است که محبوبیت خود را اثبات کرده است و البته سیستم چتربازی و فرود به محیط نیز ارتقا یافته است به صورتی که می‌توانید در آسمان مانور دهید و همچنین خود را به سمت پنجره یک ساختمان هدایت کنید و حتی قبل از اینکه روی زمین بنشینید، چتر نجات خود را جدا کنید. این تغییرات زیاد به چشم نمی‌آیند اما بازیکنان PUBG عنوان کرده‌اند که تغییرات زیادی را شاهد بوده‌اند و از روند توسعه راضی‌اند.

یکی از مشکلات پیش روی PUBG همان رقیب سرسخت و پرتلاش و محبوب خود، Fortnite است. این بازی در شبکه استیم بسیار محبوب است و همچنین نسخه موبایلی آن نیز بازار آسیا را در دست گرفته است. PUBG راه زیادی برای پیشرفت دارد و برگشتن به بالای 1 میلیون نفر بازیکن می‌تواند نقطه اطمینانی برای توسعه‌دهندگان باشد.

منبع: Euro Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.