شخصیت اصلی بازی Halo
مهدی ملکی

مسترچیف هم به بازی Fortnite اضافه شد؛ صف‌کشی قهرمانان

مهدی ملکی 22 آذر 1399 بدون دیدگاه
614 بازدید

همین چند وقت پیش بود که اضافه شدن شخصیت کریتوس از بازی God of War به Fortnite را به شما اطلاع دادیم. موردی که علاوه بر شناساندن هرچه بیشتر این مجموعه محبوب، به سونی کمک شایانی در بازاریابی می‌کرد و البته انتقادهای بسیاری را هم برانگیخت؛ حال نظر شما در مایکروسافت چیست؟ بیایید ورود مسترچیف را خوشامد بگوییم!

طبق جدیدترین اخبار منتشر شده و همچنین اعلامیه اپیک گیمز، از این پس شما قادر هستید تا درون عنوان Fortnite به خرید تکی یا حتی مجموعه‌ای اسکین مسترچیف شخصیت اصلی مجموعه بازی‌های Halo بپردازید. در صورتی که شما اقدام به خرید این مجموعه اثر کنید، موارد دیگری هم در اختیار شما قرار خواهند گرفت.

از جمله این موارد می‌توان به گلایدر شخصیت بازی در ابتدای فرود، چکش مخصوص، رقص تزئینی و گزینه‌های دیگر اشاره کرد که در این بازی معمول هستند. همچنین پس از خرید این اسکین و انجام اولین مسابقه‌تان روی کنسول‌های ایکس باکس سری X/S شما قادر خواهید بود تا به اسکین دیگری به نام Matte Black Style هم دسترسی پیدا کنید؛ اسکینی که ظاهراً به تم اصلی طراحی کنسول‌های نسل نهمی شرکت مایکروسافت اشاره دارد. افزون بر موارد بالا، شما قادر هستید تا در حالت Creative بازی یادشده هم به مکان‌هایی دست بیابید که برای کاربران معمولی میسر نیست.

همه افزودنی‌های بالا، به طور قابل توجهی می‌تواند برای طرفداران جذاب باشد ولی این سوال پیش می‌آید که آیا این روند ادامه خواهد یافت و ما باز هم شخصیت‌های نمادین بیشتری را از هر دو سو خواهیم دید؟ اقدامات سونی در تهیه اسکین شخصیت کریتوس‌، انتقادات ضد و نقیضی را ایجاد کرد و باعث دو دستگی کاربران شد. باید منتظر بود و دید که روند اضافه کردن محبوب‌ترین شخصیت‌های انحصاری این دو رقیب دیرینه، چگونه می‌تواند ظاهر شود.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.