ماد واقعیت مجازی بازی cyberpunk 2077
سید مسعود کاظمی

ماد واقعیت مجازی بازی Cyberpunk 2077 به‌ زودی منتشر خواهد شد

سید مسعود کاظمی 13 آذر 1400 بدون دیدگاه
300 بازدید

جدیدترین ساخته‌ی استودیوی لهستانی CD Projekt Red، یعنی سایبرپانک 2077 در آینده‌ی نزدیک شاهد یک ماد واقعیت مجازی خواهد بود. این بازی با دید اول شخص طراحی شده است و حالا مادسازان قصد ساخت ماد واقعیت مجازی Cyberpunk 2077 را دارند. این ماد قرار است در سال 2022 منتشر شود.

لوک راس (Luke Ross) یکی از حرفه‌ای‌ترین مادسازهای صنعت ویدئو گیم است که قبلاً ماد واقعیت مجازی بازی‌های GTA V و Red Dead Redemption 2 را نیز ساخته بود. آقای راس به نشریه‌ی PC Gamer اطلاع داده است که پروژه‌ی بعدی او بازی Cyberpunk 2077 خواهد بود و قصد دارد تجربه‌ی واقعیت مجازی را به پادآرمان‌شهر Night City ببرد.

گرچند این بازی با نواقص بسیاری برای کنسول‌های نسل هشتم منتشر شد و نسخه‌ی PC آن‌ نیز عاری از مشکلات نبود، اما استودیوی CDPR تلاش فراوانی برای رفع این مشکلات کرده است. همچنین رئیس این شرکت اعلام کرد که فعلاً بازی سایبرپانک 2077 به اشتراک گیم‌پس اضافه نخواهد شد.

ماد واقعیت مجازی بازی cyberpunk 2077

تجربه‌ی واقعیت مجازی Cyberpunk 2077 به لطف ماد

لوک راس اضافه کرد که انجین REDengine 4 انعطاف خوبی برای ماد سازی دارد و از آنجایی که بازی با دید اول‌شخص طراحی شده است کار او آسان‌تر خواهد بود. لوک راس در مورد تاریخ دقیق عرضه‌ی این ماد چیزی نگفت اما اشاره کرد که سعی می‌کند آن را در سه ماه اول سال 2022 میلادی در دسترس طرفداران قرار بدهد.

«یکی از بزرگ‌ترین مزایای بازی CP2077 اول‌شخص بودن آن است که برای یک تجربه‌ی جذاب واقعیت مجازی الزامی‌ است. برعکس بازی مثل سه‌گانه Mafia که باید یک دوربین اول‌شخص قلابی را به بازی اضافه می‌کردیم.»

در ادامه آقای راس اضافه کرد که دوست داشت خیلی زودتر پروژه‌ی ماد واقعیت مجازی Cyberpunk 2077 را شروع کند اما به‌دلیل مشکلات فنی که بازی در هنگام عرضه داشت از آن خودداری کرد. همچنین بازی سایبرپانک 2077 از زمان عرضه شاهد عرضه‌ی آپدیت‌های فراوانی بوده است که هرکدام آن‌ها می‌توانستند اجرای این ماد را مختل کنند. قرار است آپدیت بزرگ بعدی سایبرپانک 2077 در سال آینده منتشر شود.

بازی Cyberpunk 2077 در سبک شوتر اول‌شخص نقش‌آفرینی توسط استودیوی CD Projeket Red ساخته و عرضه شد. این بازی برای کنسول‌های نسل پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC در دسترس قرار دارد. نسخه‌ی کنسول‌های نسل نهمی آن قرار است در سال 2022 منتشر شود.

منبع: GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.