GWENT
یحیی رحیمی

عرضه نسخه Beta بازی GWENT: The Witcher برای کاربران iOS شروع شد

یحیی رحیمی 20 مهر 1398 بدون دیدگاه
544 بازدید

The Witcher 3 یکی از به یادماندنی ترین بازی های نسل هشتم کنسول ها به حساب می آید. این بازی باعث شد که استودیو CD Projekt RED به اوج برسد و البته دلیل محبوبیت فوق العاده این بازی نیز مشخص است. قطعا داستان و گیم پلی تاثیر زیادی در این زمینه داشتند اما فعالیت های فرعی داخل بازی نیز به همان اندازه تاثیرگذار بودند. برای نمونه GWENT به یک باره محبوبیت زیادی پیدا کرد و همین باعث شد که از دل آن یک بازی مستقل به نام GWENT: The Witcher Card Game بیرون بیاید.

این بازی تنها برای PC در دسترس قرار گرفت و عجیب بود که نسخه iOS و اندروید آن منتشر نشد. این موضوع ماه پیش تغییر کرد و استودیو خبر از یک بازی جداگانه به نام GWENT: The Witcher داد که مخصوص موبایل های iOS و اندرویدی است. حالا یک پله به انتشار بازی نزدیک شده ایم و برنامه های استودیو برای عرضه این بازی مشخص شده است و حالا خبر از انتشار یک نسخه بتا داده شده است.

خبر انتشار نسخه بتا توسط حساب رسمی بازی بیان شده است. در متن توییت بیان شده است که نسخه بتای خصوصی بازی GWENT: The Witcher حالا در دسترس کاربران iOS قرار گرفته است. در متن توییت همچنین لینک ثبت نام نیز قرار داده شده است و با استفاده از آن قادر به دریافت بازی خواهید بود. گفته شده است که نسخه اصلی بازی روز 29 اکتبر عرضه خواهد شد و اگر نمی توانید بیشتر از اینها صبر پیشه کنید، می توانید در نسخه بتای خصوصی شرکت کنید و ببینید که بازی به چه شکل است.

هدف از این نسخه های بتا برطرف کردن مشکلات مختلف است و اگر در تلاش برای ثبت نام هستید، حتما بازخوردهای لازم را در اختیار توسعه دهنده قرار دهید تا در آخر یک بازی خوب دریافت کنیم. این فرصت خوبی برای امتحان بازی هم برای توسعه دهنده و هم کاربران است.
فعلا خبری از نسخه اندروید زده نشده است و اگر از کاربران iOS هستید، از این لینک می توانید ثبت نام کنید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.