بازی Cyberpunk 2077
یحیی رحیمی

آپدیت بزرگ بازی Cyberpunk 2077 اوایل سال 2022 منتشر می‌شود

یحیی رحیمی 10 آذر 1400 بدون دیدگاه
400 بازدید

شرکت CD Projekt Red پس از تأخیر انتشار نسخه نسل نهم بازی Cyberpunk 2077، تمامی آپدیت‌ها و به‌روزرسانی بعدی بازی را تا سه ماه اول سال 2022‌ به تعویق انداخت. این شرکت بازی‌سازی لهستانی با انتشار زمان‌بندی آپدیت‌های جدید، زمان عرضه آپدیت بزرگ Cyberpunk 2077 را اوایل سال آینده میلادی اعلام کرده است. این به‌روزرسانی در سه ماه اول سال منتشر می‌شود که با عرضه نسخه نسل نهم بازی هم‌زمان خواهد بود.

آدام کیچینسکی، مدیرعامل شرکت سی‌‌دی پراجکت با انتشار بیانیه‌ای مطبوعاتی در مورد آینده‌ی بازی سایبرپانک 2077 توضیحات مهمی داده است: « ما به سختی روی نسخه‌ی نسل بعدی بازی کار می‌کنیم که قرار است در سه ماه اول سال 2022 منتشر شود. همچنین تلاش‌هایی برای ساخت نسخه نسل بعد ویچر 3 و بسته الحاقی Cyberpunk 2077 هم در جریان است.»

مدیرعامل CD Projekt Red در ادامه از افزایش 40 درصدی میزان فروش بازی سایبرپانک 2077 صحبت کرده است و علیرغم مشکلات و انتقادات گسترده، میزان درآمد کسب‌شده از بازی رضایت‌بخش بوده است. بنابر گفته‌های کیچینسکی، درآمد بازی در سه ماه گذشته بیش از 34 میلیون دلار بوده است؛ اما میزان سودآوری نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته کاهش یافته است. وی دلیل این کاهش سود را افزایش هزینه‌ی پروژه‌های آپدیت Cyberpunk 2077 و همچنین شروع تولید بازی‌های جدید دانسته است.

آپدیت بزرگ Cyberpunk 2077

نسخه بعدی Cyberpunk 2077‌ ساخته می‌شود

انتشار بازی جدید سی‌دی پراجکت در سال گذشته با موجی از انتقادات همراه شد و مشکلات آن به‌اندازه‌ای بود که پلی استیشن آن را از فروشگاه خود حذف کرد. سایبرپانک 2077 اخیرا مجوز بازگشت به استور پلی استیشن را پیدا کرده، اما سونی همچنان در مورد مشکلات و باگ‌های بازی به خریداران هشدار می‌دهد. آپدیت‌های منظم بازی باعث شده تا تجربه‌ی این اثر جهان‌باز روی کامپیوتر و کنسول ساده‌تر شود و اندکی از بار مشکلات کاسته شود. انتشار آپدیت بزرگ Cyberpunk 2077 می‌تواند تجربه‌ی بازی را به بهترین سطح ممکن برساند.

تخفیف 50 درصدی بازی به مناسبت جمعه سیاه باعث شد تا میزان رضایت از بازی به حدی باورنکردنی برسد و در طی چند روز، بیش از 18 هزار نظر و بررسی مثبت در صفحه‌ی استیم بازی ثبت شود. همچنین امتیاز کاربری بازی در وب‌سایت متاکریتیک نیز افزایش پیدا کرده است و این نشان می‌دهد که برطرف شدن مشکلات اصلی، کیفیت بازی را در پشت هزاران باگ آزاردهنده نمایان کرده است.

مدیرعامل CD Projekt Red اخیرا ساخت ویچر و سایبرپانک بعدی را تائید کرده است و گزارش مالی هم نشان‌دهنده‌ی تخصیص بودجه به پروژه‌های جدید است. در حال حاضر خبری از زمان معرفی و انتشار بازی‌های جدید نیست و تمرکز استودیو روی آپدیت بزرگ Cyberpunk 2077 قرار دارد.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.