آپدیت زمستانی gta online
سید مسعود کاظمی

تاریخ عرضه آپدیت زمستانی GTA Online مشخص شد

سید مسعود کاظمی 12 آذر 1400 بدون دیدگاه
376 بازدید

جای شک نیست که راکستار یکی از بهترین تیم‌های پشتیبانی از بازی‌های آنلاین را دارد. بازی GTA Online که در سال 2013 منتشر شده بود، همچنان محتوا و آپدیت جدید دریافت می‌کند که هرکدام آن‌ها مأموریت‌، اسلحه، ماشین و آیتم‌های جدیدی به بازی اضافه می‌کند. بر طبق گزارش‌ها اینطور به‌نظر می‌رسد که آپدیت زمستانی GTA Online قرار است در تاریخ 14 دسامبر عرضه شود.

Tez2، یکی از خبرنگاران تخصصی بازی GTA Online اعلام کرد که آپدیت جدید این بازی که قرار بود این هفته منتشر شود، با یک هفته تأخیر مواجه شده است. اینطور به‌نظر می‌رسد که این آپدیت زمستانی GTA Online برای اینکه محتوای بیشتری را در خود جا بدهد با تأخیر مواجه شده است. Tez2 همچنین اضافه کرد که آپدیت جدید بازی در تاریخ 14 دسامبر برای تمام پلتفرم‌ها در دسترس قرار خواهد گرفت.

آپدیت زمستانی سال 2020 این بازی روی کنسول‌ها با حجم 6 گیگابایت و برای PC با حجم 9 گیگابایت عرضه شد. این آپدیت شامل یک مأموریت سرقت جدید بسیار جذاب بنام Cayo Perico بود. در این سرقت بازیکنان باید به یک جزیره کاملاً جدید نفوذ می‌کردند تا یکی از بزرگ‌ترین موادفروش‌های آمریکا را دستگیر کنند. در کنار آن تعداد زیادی وسیله نقلیه و اسلحه‌های مختلف نیز به بازی اضافه شد. این آپدیت در تاریخ 15 دسامبر منتشر شد.

آپدیت زمستانی gta online

در آپدیت زمستانی GTA Online چه چیزی به بازی اضافه خواهد شد؟

هنوز مشخص نیست که این آپدیت شامل چه آیتم‌های خواهد بود اما Tez2 اشاره‌های ریزی به این آیتم‌ها کرده بود. به قول این خبرنگار، در این آپدیت آیتیمی با اسم رمز Fixers به بازی اضافه خواهد شد که مرتبط به لایسنس آهنگ‌ها خواهد بود. این آیتم می‌تواند مربوط به آهنگ‌های موجود در بازی باشد که لایسنس بعضی از آن‌ها باید آپدیت شود.

چندی قبل رپر مشهور آمریکایی، اسنوپ داگ گفته بود که Dr. Dre، یکی از برجسته‌ترین آهنگ‌سازهای آمریکایی مشغول ساخت آهنگ برای بازی GTA است. گرچه طرفداران فکر می‌کنند که این آهنگ‌ساز مشغول ساخت موسیقی برای عنوان GTA 6 است، اما این احتمال می‌رود که در آپدیت زمستانی GTA Online بعضی از آهنگ‌ها به بازی اضافه شود.

لازم به‌ذکر است که راکستار هیچ‌کدام از این شایعات را تأیید نکرده است، اما تأخیر در عرضه‌ی آپدیت جدید، احتمال عرضه شدن آپدیت زمستانی این بازی را بیشتر از قبل می‌سازد. احتمالاً راکستار در طول هفته‌ی آینده اطلاعات دقیقی مربوط به این آپدیت را به اشتراک خواهد گذاشت.

منبع: GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.